K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-09-2018, 11:06   #11
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 14
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
De har lov at sende den retur uden indstilling, hvis de mener at der mangler noget og her mener de så en sammenfatning af din sag ved klinisk funktion vil skabe overblik. Det behøver ikke være skidt, men det burde den nok have været sket, inden den blev forelagt det rahabiliterende ream (sådan er gør man ihvertfald i den kommune min sag blev behandlet)

For mig var klinisk funktion en kæmpe hjælp, både fordi de jordede jobcenteret total ved at give den en næse og afvise alle deres spørgsmål og da de skrev varig, velbehandlet og uden udvilkingsmuligheder havde jobcenteret ikke andre muligheder end pension da de iflg loven ikke må tilsidesætte klinisk funktions vurdering (iflg min sagsbehandler)
Du har ret i at De godt må sande den tilbage uden indstilling Men I .it tilfælde HAR De indstillet til et afslag.
I afslaget er der efter min opfattelse ikk peget på en foranstaltning sådan som loven foreskriver.

Det er derfor jeg spørger om det i lovens forstand er! en foranstaltning at få sagen belyst hos Klinisk Funktion
Skulle der feks. Ikke ha stået Rehabiliterings teamet har inddtillet til et afslag fordi teamet vurderer, at Du vil kunne varetage beskæftigelse inden for kontorområdet, hvis det ydes yderligere foranstaltninger via Services Loven. ( hjælpemidler )

Jeg er godt klar over, at Klinisk Funktion kan sætte en Tuk Fed Streg under, at tilstandene er stationære, at funktionsnedsættelser er varige og arbejdsevnen er varigt nedsat og at alle behandlingsformer er udtømte og det ville da være rigtig rart, fordi det beviser hvad det står i alle mine Lægeerklæringer Mv.
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig

Sidst redigeret af maybeline2you; 12-09-2018 kl. 11:11. Årsag: Stavegeden holdte høpause ;-)
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension