K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-09-2010, 16:56   #1
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
enden på mit livslange mareridt

om jeg orker mere! nej jeg er på randen til at opgive totalt- jeg er snart klar til den lukkede!

dem der har læst min "forhistorie", kan nok lidt lettere følge denne tråd.

jeg har fået ny sagsbehandler her efter sommerferien.
jeg har været til møde dernede, sammen med min kæreste.

min nye sagsbehandler vil sende mig til en psykriater eller psykolog for at lave en test for at bevise at når man har en fysisk skade i mange år- så er smerterne ofte psygiske efter en årrække ( ja de vil bevise at mine smerter foregår inde i mit hoved og ikke i min brækkede ryg) det er fint for mig, for jeg har div scanninger og div lægelige udtalelser der modbeviser dette. dog skal jeg ikke kunne sige mig fri for det har mærket mig psygisk at være så syg i så mange år- det har det. det beviser mine angst anfald, og min lethed til at blive ked, og min ekstremt korte lunte.


nu vil de sætte endnu en jobpraktik i gang på 3 måneder- og jeg skal i denen periode være 100% stabil ellers kan de ikke bruge den til noget. hvordan ******* havde de tænkt jeg skulle bære mig ad med det?? jeg kan jo ikke bare sige- jojo jeg er ikke syg længere- har ens helbred og daglige gener intet at skulle sige?? skal jeg bare slæbe mig igennem sådan en uden at tænke på eftervirkningerne for mig- at jeg ligger i sengen al min tid jeg er hjemme?? de knækker mig sku snart, det er sikkert.

jeg har forsøgt at henvise til et center der ligger i holstebro-hvor jeg ved jeg vil kunne få den rette hjælp, men de aner intet om det center siger de- selvom de sender andre fra min kommune derned til afklaring.

jeg skal blot ud med min fustration ang at skulel trækkes igennem endnu en arbejds afprøvning.

yder mere sagde hun at en pension bestemt ikke kunne komme på tale- pga min alder. så det var enten flexjob eller alm job. jeg skullejo nemt kunne klare de 15 timer om ugen sagde hun- jeg var jo ung- pt har jeg kunnet slæbe mig op på 7 timer- og det er ikke uden at være på yderst stæørkt smertestillende der kun tager toppen. på det seneste er ryggen blevet vandt til morfinen, og det har ikke længere samme virkning. tror de bare jeg skal blive en medicin junkie, for at kunen udføre deres "jobpraktik".

jeg er så træt af livet lige nu , at det ville være nemmere at der var et nr mindre i kommunens papirer.....
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 17:13   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du skal selvsagt, for guds skyld IKKE øge dit medicinforbrug.

Du skal be om, at afklaring foregår i reva-center, hvor der er prof.personale, fys, og læger.
Dernæst skal du be om hvile/soverum, såkledes at du kan lægge dig ved behov, dvs, at kræver de 3 timer hver dag, og du er træt/brugt efter en time, lægger du dig i rummet. Dette skal selvsagt registregres.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 17:29   #3
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Hej

jeg er atter engang chokeret.

Du bør kunne finde en privat socialrådgiver i nærheden der vil kikke din sag igennem og dernæst tage med som bi-sidder, så de ikke løber om hjørner med dig.

Ønsker dig alt det bedste
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 17:33   #4
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
hej .

jeg kan blive nød til at øge mit medicin fotrbrug bare for at eksistere- pt kan jeg ikke komme ud af sengen ved egen hjælp- ej heller ting jeg skal bukke mig efter eller andre løft. vaske mit hår kan jeg knapt pt.

jeg ved godt hvad du mener med det- men jeg tror ikke at der er fare for at det mirakuløst sætter mit timetal op med 10%.

jeg har været på et "kompetancecenter" som var et gammelt reva center- her var ingen fysiotearpeuter, læger aller andre med skyggen af at have kompetance tiol at håntere borgere med skader og borgere der skulle have hjælpemidler som stol og bord indstillet specielt til en- jeg ventede i 6 uger- før de kunne tilbyde en ergotearpeut til at hjælpe med det- og i mellemtiden ødelagde de min ryg totalt.
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lys for enden af tunnelen MTVRV1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 05-03-2011 08:16
Mareridt slut !... Tid til at komme videre ! S_Phoenix Din historie 28 22-02-2011 13:46
Min historie -mit mareridt! Lotz01 Din historie 21 10-01-2011 10:08
12 års mareridt slut dibdab Din historie 12 29-11-2010 22:08
Der ER lys for enden af tunnelen!!!! hutti Den nyttige viden vi alle har 6 14-11-2009 14:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension