K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-07-2010, 16:27   #1
Zania
Hvor skulle jeg ellers være
 
Zanias avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 194
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Zania er ny på vejen
Møde med pensionsteamet - handler om?

Hejsa,

Jeg kan vist ikke slippe for et møde med min sagsbehandler. Jeg fik brev om et møde med pensionsteamet, men da jeg ikke kan møde op, vil sagsbehandleren i stedet komme her. Min behandler ( lokal psyk) kommer også.

Hvad handler sådan et møde om? Ved godt, de skal beslutte, om jeg skal have pension, men kan de ikke udlede det af mine papirer, om jeg skal, eller ej?

Hvad får de ud af at møde mig, eller vil de overbevise mig om, jeg skal have et flexjob, e.l.?

Tager sådan et møde lang tid?

Håber snart, det kan blive overstået, og jeg ved, hvor jeg står. Og jeg ikke behøver spørge jer hele tiden, fordi jeg går og grubler over det *S*
Zania er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2010, 17:00   #2
Lost10
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2010
Indlæg: 71
Styrke: 15
Lost10 er ny på vejen
Det skal snak om din sag , jeg har heller ikke været med til møden jeg tror ikke det vigtige at du møder op .. Håber at din sag bliver hurtig overstået og du få fred ..
Lost10 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2010, 00:17   #3
Ruby
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 230
Styrke: 15
Ruby er ny på vejen
Jeg fik at vide af min sagsbehandler at jeg skulle ringe til hende - når jeg fik indkaldelsen til det der møde med pensionsnævnet.... jeg var indstillet efter §18... og da jeg ringede og sagde jeg havde fået indkaldelsen, kunne hun slå op i systemet og se, at de havde tænkt sig at give min pension uanset om jeg mødte op eller ej. Det var en fredag det skete - jeg ringede og takkede nej til mødet med nævnet efter råd fra sagsbehandler og tirsdag havde jeg tilkendelse af pension på skrift...

Kan du ikke spørge din sagsbehandler om de har bevilliget pensionen - for så er det da ikke nødvendig..
Ruby er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
x faktor, hvorfor sagsbehandlerene handler som de gør østerbro Dit og Dat 0 16-10-2011 18:36
Indstillet til ftp - skal til møde i pensionsteamet hesvje Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 20-03-2011 12:37
Rådgivende møde i pensionsteamet? Flower Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 22-09-2010 13:32
Møde med pensionsteamet. Helenevind Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 30 09-11-2008 10:44
Handler de med mennesker? zuza Dit og Dat 8 10-08-2008 20:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension