K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2011, 18:12   #1
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Thumbs up Nogle gange lykkes det bare

Jeg har lige modtaget brev fra kommunens handicap afd, alt det jeg søgte om gik igennem 1 tre hjulet cykel med hjælpemotor, en arbejdsstol til køkkende en badestol.........

Jeg har måtte læse brevet 3-4 gange kunne slet ikke få ind i mit hoved at jeg fik de hjælpemiddeler uden kamp og med kun 3 måneders behandlings tid, det er første gang jeg ikke har skulle kæmpe for noget fra kommunen i alt den tid jeg har været syg..........tænk en gang lige nu har jeg det som om det er juleaften

Fremover skal jeg ikke være bange for at falde når jeg laver mad i køkkende, jeg skal ikke være bange for at falde når jeg er i bad, jeg kan cykle ned og handle uden at blive mega træt=jeg har jo en 3 hjulet ladcykel jeg ellers har kørt på, men jeg har slet ikke benkræfter til at træde den= nu med den 3 hjulet med hjælpemotor uha det vil være noget letter..........

fra Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2011, 18:52   #2
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Tillykke - dejligt at det nogen gange fungerer

Tillykke - jeg er glad for at høre når tingene lykkes!
God weekend
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2011, 22:11   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Det er så rart når noget lykkes.
Tillykke med hjælpemidlerne.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2011, 22:16   #4
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 14
malofa er ny på vejen
Dejligt at systemet KAN fungere nogle gange :-) Håber du får en stol, der kan bruges som stå-støtte-stol. Men det går jeg næsten udfra, når det er til køkkenbrug. Og cyklen kommer jo til at give dig en vis frihed og dermed livskvalitet, så det er da super.
Men stort tillykke til dig!!
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2011, 15:12   #5
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Kære alle
1000 tak ja det er dejligt når noget lykkes i system Danmark, jeg glæder mig rigtig meget til at få mine hjælpemiddeler hjem ;O)

Jo malofa det er en stå-støtte-stol, og ja cyklen vil helt klart give en frihed til at komme noget mere ud, jeg har altid elskede at cykle, så jeg håber på at cykle en tur hver dag;O))

Mange hilsner fra Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Yes så lykkes det :-)))) Sandie75 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 22-10-2011 15:49
Yes det lykkes Garfield Alt det andet 17 17-11-2010 08:16
Så tror jeg det lykkes for mig Louise At søge førtidspension 10 01-04-2009 14:08
hurra - så lykkes det !!!!! jane At søge førtidspension 16 14-11-2008 01:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension