K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-10-2010, 21:42   #1
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Klage over kommunen

Jeg påtænker at sende en klage over sagbehandlingen af hele min sag og vil i den forbindelse hører om andre har erfaringer med dette??

Kan det svarer sig??

Hvem fremsendes klagen til ?? er det kommunen selv eller(dette er jeg meget i tvivl om)

Har andre gode råd og erfaringer med dette hører jeg gerne.

Jeg har forsøgt at bruge søgefunktionen her på siden med orden kommunen er meget brugt så jeg får alt for meget frem på den måde til at jeg kan gennemskue det

Knus og Tanker
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2010, 22:46   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har med held klaget over min sag til Borgmesteren, og sendte i samme forbindelse også en kopi af klagen til jobcenterchefen.

Det fik jeg en del bukken og skraben ud af, og har det også mistænkt for at sætte yderligere sked i sagen om førtidspension. Jeg fik i hvertfald pensionen kort tid efter.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2010, 22:51   #3
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Aha, Helene, din borgmesterklage var FØR Frank Jensen...
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2010, 01:24   #4
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Jeg har desværre meget dårlige erfaringer med at klage til borgmesteren(han er en vatpind)
Jeg har tidligere sendt klage til ham 2 gange og jeg fik bare en sludder for en sladder tilbage og fik ikke noget ud af det.
Så nej jeg tror desværre ikke det er den vej jeg skal.

Andre der har gode bud???

Knus
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2010, 08:45   #5
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af CHNEVIDE Se meddelelser
Jeg har desværre meget dårlige erfaringer med at klage til borgmesteren(han er en vatpind)
Jeg har tidligere sendt klage til ham 2 gange og jeg fik bare en sludder for en sladder tilbage og fik ikke noget ud af det.
Så nej jeg tror desværre ikke det er den vej jeg skal.

Andre der har gode bud???

Knus
HEJ cHEEVIDE.

hVAD MED BORGERRÅDGIVEREN.

http://www.kk.dk/Borger/Borgerraadgi...nKlagerDu.aspx

HILSEN THELMA.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2010, 09:09   #6
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du kan be om møde med hvem du ønsker, socialdirektør, borgmester, forlang dette, og vis din dokumentation, for/på din sag.

Får du afslag om møde klager du over dette, til ombudsmanden.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2010, 09:56   #7
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Jeg har selv klaget skrifligt over sagsbehandler til chefen af jobcenteret, selvom det var en god sag og åbenlyst at sagsbehandleren ikke kunne finde ud af sit arbejde, holdt chefen selvfølgelig hånden over sagsbehandler så det er udelukket.
Senere hen fik jeg dog medhold af beskæftigelsenævnet... ;-)

Det er bare at anke alle de afgørelser de kommer med

Tror det eneste der er at gøre er at gå til medierne, ellers bliver man ikke hørt...
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2010, 12:38   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Njaaa, jeg klagede til daværende Overborgmester Ritt Bjerregaard, som var noget så sød og forstående!! Hun sendte så min klage til rette Borgmester, og alle var SÅ søde og gav mig en rigtig god fornemmelse af at blive læst og forstået.

Frank Jensen - ham har jeg ellers KUN gode erfaringer med og synes han er enormt sød og venlig.

Tror iøvrigt det var Mikkel Warming der støttede min sag.

Men man skal selvfølgelig bare klage der hvor man mener man har en reel mulighed for at blive hørt. I min sag var det Borgmestrene der var de mest nærliggende.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hver 3 får ret i klage over kommunen jasch Politik og Samfund 16 08-10-2012 20:12
Hjælp! -Kommunen påtænker stop af sygedagpengeudbetalingen, idet kommunen ikke længer Marianzen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 40 13-06-2012 12:50
Er det for sént at klage???? maggie Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 09-09-2011 20:10
Det betaler sig at klage over kommunen buster Politik og Samfund 0 17-01-2011 18:09
Hvor lang tid har kommunen til at svare på en klage? tiny2tkv Alt det andet 1 09-03-2010 01:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension