K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-02-2012, 20:00   #11
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
STORT tillykke, Pophår - så er der mere tid og overskud til Fruen og Motorcyklen :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2012, 20:30   #12
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen
Stort tillykke med ftp skal lyde herfra. :-)
joka er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2012, 20:46   #13
Pophår
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2009
Lokation: Syd-Vest DK
Indlæg: 367
Styrke: 15
Pophår er ny på vejen
Tak skal i ha'.

Min mc er sat til salg. Kørte kun 800 km på den sidste år, kan ikke holde til det.

Hvade ellers tænkt at stille den i stuen og få bygget glas omkring den, men ideen er droppet, da jeg vil savne det at køre på den.

Så hellere sælge og få 70.000 på kontoen
Pophår er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2012, 21:00   #14
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pophår Se meddelelser
Hvade ellers tænkt at stille den i stuen og få bygget glas omkring den, men ideen er droppet, da jeg vil savne det at køre på den.
Det var dét, jeg huskede :-)

(selvom jeg meget længe forbandt "Pophår" med en spinkel, blond, pallietbesat grandprix-type og til min store overraskelse erfarede, at det var en granvoksen murer med Frue & Motorcykel m.m.)

Øv, ja, man bliver desværre ikke helbredt af en FP, men du/I får lidt mere ro på, så alligevel STORT tillykke!
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2012, 21:04   #15
Bamseline
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2008
Indlæg: 36
Styrke: 16
Bamseline er ny på vejen

Også et stort tillykke herfra

Det lader til at du har fået en god behandling af din kommune.

Man læser ellers ofte om det modsatte i dette forum.
Bamseline er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2012, 21:33   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Tillykke med, at kampen er overstået.

Jeg håber, at du kan forliges med ikke, at have et job.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2012, 22:22   #17
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af pophår Se meddelelser
så er der nyt i min pensionssag.

Jeg blev i dag ringet op af min sagsbehandler.

Jeg er tilkendt førtidspension fra 1/3.

Havde sidste arbejdsdag i onsdags, det var en mærkelig følelse, men tror det bliver godt i længden.

Tak til jer der krydsede fingre (og andet) for mig .
super!!!! Tillykke :d
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2012, 23:01   #18
Pophår
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2009
Lokation: Syd-Vest DK
Indlæg: 367
Styrke: 15
Pophår er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Det var dét, jeg huskede :-)

(selvom jeg meget længe forbandt "Pophår" med en spinkel, blond, pallietbesat grandprix-type og til min store overraskelse erfarede, at det var en granvoksen murer med Frue & Motorcykel m.m.)

Øv, ja, man bliver desværre ikke helbredt af en FP, men du/I får lidt mere ro på, så alligevel STORT tillykke!
Hehe, nej er ikke den type . Det er nok mere min frisure og så 13 år i et danseorkester.
Pophår er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2012, 23:13   #19
Pophår
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2009
Lokation: Syd-Vest DK
Indlæg: 367
Styrke: 15
Pophår er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bamseline Se meddelelser

Også et stort tillykke herfra

Det lader til at du har fået en god behandling af din kommune.

Man læser ellers ofte om det modsatte i dette forum.
Jeg har fået en rigtig god behandling af min kommune. Det er gået stærkt med min pension. Opsagde mit fleksjob den 1. feb (i samråd med jb og virksomheden) og havde sidste arbejdsdag den 15. feb. Får løn til og med den 29/2.

Har ikke haft mange sygedage i mit fleksjob, men er bare generelt slidt ned + min arbejdsskade i ryggen, plager mig med nye problemer.

Har givet 3f fuldmagt til at genoptage min arbejdsskadesag, da det er skaden der er hovedårsagen til min førtidspension.

Det tager ikke lang tid at afgøre det. I 2007 blev første del afgjort, det tog kun 4 mdr.. Siden er jeg blevet stivgjort i 3 led omkring skaden og står overfor en ny umulig operation, som med stor sandsynlighed vil gøre skaden værre for mig, hvilket jeg er oplyst om af flere læger. Har derfor takket nej til ny op.., klart nok.

Nu skal jeg så til at finde mig selv igen. Håber mine smerter bliver lidt mindre med tiden. Det vil hjælpe at jeg ikke stresser mig selv op til at passe mit job, men kan hvile når jeg har lyst.
Pophår er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2012, 23:39   #20
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pophår Se meddelelser


Min kone skulle i fredags til Odense, for at besøge en veninde frem til onsdag. Da hun skal på toget, er der 2 "hjælpsomme" mænd, der hjæper hende, da hun havde en del bagage med. Følger hende hen til hendes plads. Derefter forsvinder de. Det kostede hendes pung med div. kort i og 3000 kr i kontanter. Hun havde et hævekort deri til min konto. Ca 10 minutter senere, er der hævet 5000 kr på min konto.

2x2000 og 2x500

Har selvfølgelig fået spærret alle kort.

Det er træls. Hun må ha haft pinkoden til kortet i hendes pung, selv om hun kan huske koden. Skældte selvfølgelig ud, men gider ikke bruge mere tid på det, det giver dårligt humør. Banken dækker ikke mit tab, da pinkoden er brugt til at hæve. Min selvrisiko ved det, er 8000 kr, mod normalt 1100.

Forsikringen dækker kun pung, sygesikringsbevis, samt hendes pensionistbevis.

Så en træls weekend, men det er selvfølgelig kun penge. Det var værre, hvis hun var blevet slået ned og røvet.
Har selv oplevet noget lignende... Ved mig var det en tigger.... Jeg skulle købe togbillet ved en billetautomat.... En tigger var der osv... jeg tænkte ikke over det, men da jeg kom ind i toget og satte mig ned, så opdager jeg, at pungen var væk osv.... De havde afluret min pinkode og havde rendt hurtigt til mindst 3 bankautomater for at hæve penge i løbet af ca. 10 minutter...! Sikke et chok da jeg fik den besked...

Hold øje med jeres konto de næste par dage, om der er sket yderligere hævninger, som man ikke har opdaget de første par dage. Det skete ved mig, fordi tyvene havde rendt til forskellige bankautomater... Det opdagede sikkerheden (eller hvad det hedder), for de ringede til mig for at fortælle det og ville be/afbekræfte om jeg selv havde hævet dem.


Og så... lige et tillykke med afgørelsen, førtidspension.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension