K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-09-2012, 17:47   #31
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
jeg kunne nu ikke tåle at være sammen med syg person.... jeg har brug for en der bakker mig op
Hvorfor skulle en syg ikke kunne bakke dig op?
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2012, 19:39   #32
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
helene: Ja jeg er helt enig i en mindre køn fyr med charme kan være lige så tiltrækkende og vigtigere end udseende. desværre har jeg svært ved at tænde på en jeg ikke føler tiltrækkende...super ærgeligt for kender en der er vildt vildt flink... men han ligner bo beck (ham kokken) og jeg tvivler bare på jeg seksuelt kan være på der:-/

men syntes også bare mange flotte fyre er mega overfladiske og selvfede!

storm: ja jeg ville også foretrække mænd var sådan på den gammeldags facon og lidt gentlemen agtige.. !!
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2012, 20:24   #33
storm4710
Føler sig hjemme på K10
 
storm4710s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2012
Lokation: Egedal
Alder: 38
Indlæg: 30
Styrke: 12
storm4710 er ny på vejen
Nensypigen, desvärre er vi en döende type mand ;-)
storm4710 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2012, 20:57   #34
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
helene: Ja jeg er helt enig i en mindre køn fyr med charme kan være lige så tiltrækkende og vigtigere end udseende. desværre har jeg svært ved at tænde på en jeg ikke føler tiltrækkende...super ærgeligt for kender en der er vildt vildt flink... men han ligner bo beck (ham kokken) og jeg tvivler bare på jeg seksuelt kan være på der:-/
Nej, det er jo dét, det kan være rimelig svært at finde en man tænder på, på alle nivauer, uden man alligevel må erkende, at man på trods af et godt og rummeligt hjerte, sgu ER en smule kræsen
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2012, 21:02   #35
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
lige præcis Helene:-)
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2012, 22:57   #36
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Jeg har desværre prøvet at blive kasseret pga mit helbred, og det har godt nok været et hårdt slag på min selvtillid. Vi havde det ellers rigtig godt sammen, men han kunne simpelthen ikke have, at han gik på arbejde, og at jeg så "bare lå hjemme på sofaen". Han lod sig irritere over at jeg ikke tog mig af alt det huslige, når jeg alligevel var "hjemmegående", og jeg tror at han i bund og grund ikke forstod at jeg ikke havde de samme ressourcer som ham. Derudover tror jeg også det sveg til det billede han ønskede at have udadtil - der var jo ingen prestige i at have en sygemeldt kæreste.

Jeg har tænkt rigtig meget over det. Havde jeg ikke haft problemer med mit helbred, tror jeg såmænd vi ville være sammen endnu. Men jeg blev valgt fra pgra overfladiske værdier - noget jeg tror præger os meget mere end vi er villige til at indrømme

Jeg tror også der skal et særligt menneske til, og jeg tror desværre ikke de hænger på træerne
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2012, 01:17   #37
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
helene: Ja jeg er helt enig i en mindre køn fyr med charme kan være lige så tiltrækkende og vigtigere end udseende. desværre har jeg svært ved at tænde på en jeg ikke føler tiltrækkende...super ærgeligt for kender en der er vildt vildt flink... men han ligner bo beck (ham kokken) og jeg tvivler bare på jeg seksuelt kan være på der:-/

men syntes også bare mange flotte fyre er mega overfladiske og selvfede!

storm: ja jeg ville også foretrække mænd var sådan på den gammeldags facon og lidt gentlemen agtige.. !!
Til at starte med vil jeg lige sige at jeg kender dig jo ikke...så jeg ved ikke hvordan du er....

Men er det du siger her så at en fyr kan have alt....altså være charmerende, rar, flink, hjælpsom, støttende osv osv....men hvis han ikke er flot....altså i dine øjne....så ville du ikke kunne være sammen med ham??

Hvis dette er tilfældet...så vil det nok blive væsentligt sværere for dig at finde den rigtige mand...da du på denne måde har skåret mange muligheder væk...

Nogle ville måske ligefrem kalde det for at være overfladisk....altså det at sætte krav op om udseende eller arbejde eller helbred....

Jeg tror at problemet med "flotte" mænd er noget i retning af....de ved de kan få den de vil have...så hvorfor lade sig nøjes med mindre...

Det er selvfølgelig en gang crap....for græsset er altid grønnere på den anden side...og på den måde vil de jo kunne søge efter det bedste konstant og på den måde aldrig finde det de egentlig søger...

Men jeg håber da at du finder det du søger...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2012, 02:00   #38
Piamus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 314
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Piamus er ny på vejen
Min kæreste er ikke flot, men jeg blev tiltrukket af ham. Jeg er altid blevet kaldt for kræsen og da jeg selv er overvægtig, mener nogle ikke at jeg kan tillade mig at vælge nogen fra fordi de ikke tiltrækker mig.

Og der er da nogen som ikke tiltrækker mig, om det er overfladisk eller ej, ens følelser og begær kan man ikke selv kontrollere.

Nogle gange kræver det dog, at man har kendt personen i længere tid, før følelserne dukker op. Det kan sagtens være en der ikke lige er ens "type" men som på en eller anden måde kommer ind under huden på én alligevel.

Er det sexuelt, så kan jeg ikke bare tænde på hvem som helst, jeg har da bestemt også forståelse for, at det ikke er hvem som helst der tænder på mig, vi er jo så forskellige allesammen, og heldigvis for det.

Det kan dog være en forbandelse at være kræsen, når man selv ofte er den der bliver valgt fra.

Piamus
Piamus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2012, 06:59   #39
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Jamen at man ikke tænder på det ene eller det andet, er jo ikke noget, man selv bestemmer. Man kan jo ikke tvinge en forelskelse frem. Men når den rette er der, så er jeg sikker på, at nogle af kravene forstummer
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2012, 11:08   #40
hansenheidi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2012
Indlæg: 91
Styrke: 12
hansenheidi er ny på vejen
alt den negative udmeldning fra samfundet om ..os,, tror jeg er med til at skabe et billede og samtidig gør det at det bliver lettere at kanøfle os. så trist.


du skal havde et stort varmt kram held og lykke i livet .
hansenheidi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Til os der leger med sjælen.... phhmw Alt det andet 2 05-02-2011 23:10
Postkasse min bedst ven!!!!! Sonia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 28-12-2010 22:20
Hvordan formulere jeg bedst ??? MEH Alt det andet 12 03-11-2010 23:49
er der en advokat herinde man må stille et spørgsmål lige nu og få svar lige nu ? pjuske Alt det andet 2 08-04-2009 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension