K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-09-2008, 16:07   #1
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
komunens lægekonculent

hvor meget skal man ligge i den læge konculent mening komunen har til sine flexjob sager???
min sagsbehandler var heldigvis ikke enige..og mener vi stadig skal indhente oplysninger og søge flexjob'??
tænker bare at siden de har sådan en må hans vurdering tælle mere end andet eller hvad??
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2008, 16:14   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej, nej lægekonsulenten må IKKE vurdere en sag, de er kun ansat til at oversætte det som sagsbehandlere gerne vil forstå, hvad det betyder....
Det er sagsbehandleren, der skal afgøre en sag, og dermed også for kommunen....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2008, 16:38   #3
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Hejsa!

Hvad mangler de for, at de kan afgøre din sag??

Det er rigtigt, hvad Curls skriver. Lægekonsulenten skal kun oversætte lægesprog, sådan at sagsbehandleren kan forstå de latinske betegnelser, så sagsbehandleren kan vurdere den enkelte borger.


Mange hilsner

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2008, 16:52   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det er korrekt som de andre skriver....men men men

Vi ved alle jo godt at lægekonsulenten næsten har for vane at overtræde reglerne...

Deres ord i en sag har rigtig stor betydning....

Men det er i sidste ende sagsbehandlerens ansvar...om du have det ene eller det andet...da en lægekonsulent IKKE må udtale sig om hvilken ydelse du skal have...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2008, 18:33   #5
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
tak for svar

takker for jeres svar....!!
jamen han har faktisk skrevet jeg burde komme i behandling og derefter ville have store chancer for komme i arbejde....men det vil tage MANGE år for mig blive helt rask...og man ved ik om jeg bliver det...!! men er bare glad for min sagsbehandler er på min side..*SS*
det de mangler i min sag..er at jeg skal arbejdsprøves da man næsten helst skal det igennem før et fleks kan komme i gennem...i vores komune er det et nævn der sidder holder møde om hvem der må få fleksjob....dvs ik min sagsbehandler.......
hun vil nu sende mig et sted hen for få flere udtalelser og så henter hun en fra min psykiater..!

Sidst redigeret af pruttenQ34; 10-09-2008 kl. 18:37.
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lægekonculent og mine børn pruttenQ34 Lægekonsulenternes Rolle 27 15-05-2009 16:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension