K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-03-2008, 11:48   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Dømt for at lyve sig syg

Ja, sådan en mand kan ødelægge meget for mange af os herinde, fordi mistænkeligheden nu bliver endnu større... sådan et fjols.


Citat:
Dømt for at lyve sig syg

En mand fra Fredericia løj sig syg i to år. Han påstod, han havde smerter efter et biluheld. Nu skal han i fængsel for bedrageri
Læs mere her:

http://ekstrabladet.dk/112/article981657.ece
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2008, 12:11   #2
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 48
Indlæg: 127
Styrke: 18
Louise er ny på vejen
Ja han er squ et stort fjols.
Det var da en god potion penge han har fået..... Han må være godt forsikret! men er det sikkert ikke mere
Louise
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2008, 15:14   #3
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
IDIOT!!!!!

Ja, tak siger man så til sådan en torsk, hvor meget skal andre så ikke kæmpe med troværdigheden....Det er da svært nok i forvejen
til dem der nu må kæmpe endnu mere
Stoktoft
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2008, 15:23   #4
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
hvordan fanden kan det lade sig gøre sådanne noget svineri
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2008, 16:35   #5
Rikke H
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 96
Styrke: 18
Rikke H er ny på vejen
klaphat.....................
Rikke H er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2008, 18:55   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja sikke en klovn, men det er desværre ikke totalt uhørt, det er set før, specielt når der er store pengesummer involveret.

Det er da et held man selv har en lidelse man kan se tydeligt på en scanning - stakkels dem der ikke har andet bevis end deres ord.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2008, 18:06   #7
bettina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Alder: 51
Indlæg: 150
Styrke: 17
bettina er ny på vejen
fjols......!!!....

Hvor er det dog trist at læse.....
Og hvor ødelægger det dog bare alt for meget for mange.....
...en mand snyder... og alle andre bliver mistænkeliggjort.....

Kram
B
bettina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2008, 20:15   #8
Søren L
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2008
Indlæg: 13
Styrke: 17
Søren L er ny på vejen
Ja..det er godt han blev snuppet! Desværre..og jeg mener virkelig desværre er det ikke sjældent at folk misbruger systemet groft..I mine snart 5 år som flexjobber har jeg set for meget efterhånden? jeg undre mig dybt over hvordan det kan blive ved med at foregå..? Den ene flexjobber efter den anden..der arbejder sort ved siden af? uden skrubler..murer, tømmer, slagtere,mekanikere, smede osv! Hvad sker der ? Kan nogle gange godt forstå at der bliver Jagtet fra systemets side!!!

Det er en sørgelig tendens som desværre ikke bliver mindre med tiden *S*

Må vi håbe på det bedste

Kh

Søren
Søren L er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2008, 00:56   #9
PMH
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2006
Indlæg: 26
Styrke: 18
PMH er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Det er da et held man selv har en lidelse man kan se tydeligt på en scanning - stakkels dem der ikke har andet bevis end deres ord.
Ja det må du nok sige..
Jeg har aldrig fået et klart svar på mine rygsmerter, efter 2 MR scanninger var de stadig i tvivl.
Min daværende sagsbehandler sagde engang, at når man ikke kune se noget tydeligt på en scanning, og ingen læger kunne sætte ord på hvorfor man var permanent smerteramt i ryggen, så gjorde det ens sag meget svær at vurdere, og derfor skulle man igennem flere ting, for at få noget dokumentation.

Jeg var efterfølgende igennem noget de kaldte et forsøg på genoptræning, 2 år efter min skade. Et genoptræningsforløb jeg stadig har mén efter.
Jeg fik det hurtigt dårligere, og smerterne tog til i styrke, men der skulle store tårer og mange søvnløse nætter til, før forsøget blev stoppet.
Og det var et forsøg.
Hidtidige behandlere, lagde stor vægt på at forklare mig, at jeg skulle kun gå til smertegrænsen, og ikke længere. Det kom helt af sig selv, da det ellers blev for smertefuldt.
Men denne behandler mente, at når det var prøvet at gå til smertegrænsen, og det ikke gav resultat, så måtte vi over smertegrænsen.
Det kom jeg så kan jeg hilse og sige..
Først da jeg ikke kunne rejse mig fra briksen, og hun måtte tilkalde 2 mandlige sygeplejersker for at hjælpe mig op, og jeg skreg så det kunne høres på det meste af sygehuset, da mente hun at vi skulle afbryde samarbejdet..
Jeg syntes det var en god idé..
Der er nu gået 2 år siden, og jeg har det stadig betydlig dårligere end da jeg startede hos hende.

Så hed det endnu engang et reva center og en arbejdsprøvning, inden min sagsbehandler mente at der var grundlag for at tage sagen op i pensions teamet.
Hun sagde "havde der dog bare stået discusprolaps i din jounal, så skulle du ikke have været igennem alt dette.."
Det kunne jeg ikke bruge til ret meget, når der nu ikke stod discusprolaps i papirerne, og jeg bare havde fået det endnu dårligere, kun så de kunne få bekræftet endnu engang, at manden har sgu' ondt i ryggen..

Mvh
Per (Førtidspensionist)
PMH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2008, 01:33   #10
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Søren L, jeg syntes da det er " trist" at du har mødt så mange der "misbruger systemet"

Jeg har aldrig mødt nogen, kun mennesker, der har kæmpet med og mod, diverse sagsbehandlere o.s.v.

Men sådan er Vi" jo så forskellige.

Håber bare ikke, at det vil " Skære Os alle over en Kam"

Det er jo netop, det vi er mange der føler/ mærker (altså at, blive mistroede), og regeringens love og stramninger, gør det ikke bedre.

Der vil altid være nogen" der misbruger, systemet, men det er stadig kun få, og det skal vi" andre ikke have " smæk" for.

Bare min mening/ erfaring. Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lovhjemmel til at lyve?? einstein Politik og Samfund 21 01-08-2012 12:12
Må en sagsbehandler lyve? Gazellen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 12-02-2012 22:10
må en sagsbehandler lyve om din sag skivehansen Spørgsmål ang fleksjob 7 11-01-2012 00:33
Danmark dømt ved ret i Strasbourg Fussen Dit og Dat 2 23-01-2009 14:07
KOMMUNE DØMT FOR SMØL kitter Din historie 0 30-01-2008 00:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension