K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-09-2010, 13:29   #1
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 15
malofa er ny på vejen
Beskæftigelses ankenævnet - kvittering

Jeg har fået min revalideringssag sendt til beskæftigelsesankenævnet. Mit spørgsmål er derfor, hvornår jeg kan forvente kvittering for modtagelse af min sag fra dem. Der er nu gået ca 2 uger uden en lyd. Jeg vil gerne søge aktindsigt i min sag hos dem for at sikre mig, at alle relevante papirer er videresendt fra kommunen, men den kan jeg vel ikke søge, før jeg har fået en kvittering fra dem om at min sag er modtaget. Eller??
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2010, 13:42   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.755
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du læser her og kontakter dem....

http://www.statsforvaltningen.dk/site.aspx?p=5850 hvor der bla nævnes:

Sådan behandler nævnet din klage

Når Beskæftigelsesankenævnet har modtaget din klage fra kommunen eller jobcentret, sender vi dig straks en kvittering. Vi sender ofte en kopi af blandt andet kommunens eller jobcentrets brev til nævnet.

Hvis du vil komme med flere oplysninger eller bemærkninger til sagen, skal du sende dem til nævnet snarest efter, at du har fået kvitteringsbrevet. Dette kan du læse mere om i brevet.

Hvis du har brug for mere tid til at komme med bemærkninger eller oplysninger, kan du henvende dig til nævnet og få en aftale. Du kan kontakte nævnet ved at ringe, skrive, sende telefax eller e-mail. Du kan også komme personligt, når Statsforvaltningen har åbent.

Hilsen
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 15-09-2010, 14:28   #3
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 15
malofa er ny på vejen
Tak, det havde jeg godt fundet. Men det besvarer jo i mit hoved ikke, om jeg burde have fået den kvittering, om kommunen er sløve til at få sendt min sag afsted eller lign. Ville nok bare gerne høre andres erfaringer udi, hvor længe der er gået i jeres sager. Jeg ved jo, de har pænt travlt og vil ikke rykke for en kvittering, hvis ting nu bare tager den tid ting tager...
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2010, 14:34   #4
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Der sker ikke noget ved at ringe til dem og høre, om de har modtaget din sag... Det må være det bedste måde at finde ud af på....

Det er meget forskelligt, hvor lang tid, sagerne tager. Der er flere beskæftigelsesnævn i Danmark, men du kan jo se i dit eget område på statsforvaltningens hjemmeside, hvor lang tids sagsbehandlingstiden er på dit område.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2010, 15:14   #5
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
du kan nemt ringe til statsamtet og spørge i omstillingen om de har modtaget noget i din sag.. det tager kun 3 sek... så du skal ikke føle du misbruger deres tid...
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2010, 15:46   #6
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 15
malofa er ny på vejen
Super! Tusind tak :-)
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2010, 16:15   #7
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
bare en skam de ikke har som komunerne 4 uger til at gennem se klagen i mit tilfælde kan de tage fra 6-8/9 md
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2010, 19:10   #8
Louba
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2010
Indlæg: 1
Styrke: 0
Louba er ny på vejen
Vi har lige været den tur igennem. Du kan ringe til Beskæftigelsesankenævnet og bede om at få indsigt i de akter de måtte have modtaget.

Det virkede for os, og vi fik indsigt inden vi modtog bekræftelsesbrev.

Held og lykke
Louba er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Alvorlig kritik af sagsbehandlingen ved tre enheder under Beskæftigelses- og Integrat L.S. Skal kommuner ikke overholde loven? 1 03-07-2012 23:26
Beskæftigelses ankenævn kurtf Spørgsmål ang fleksjob 4 30-05-2012 01:13
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune uddeler penge nocturne Politik og Samfund 3 05-04-2012 18:30
Kvittering fra kommunen Sandie75 Alt det andet 3 25-02-2010 16:28
Kvittering for breve Lenep Alt det andet 3 26-11-2008 22:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension