K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-10-2008, 13:16   #21
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Til alle jer, søde mennesker da har fulgt sagen,tak.

Jeg har gudskelov et godt praktiksted, når hele min elendige sagsbehandling bryder sammen-----dagen i dag, mødt i praktik 9-12,
Ringet til min egen sagsbehandler i jobcenter KBH, for personlig samtale, kan først ske 29-10-08, ja jeg troede også det var løgn, vedkommende kender overhovedet ikke min dag,
næste skridt idag, ringet ang, boli, sagsbehandler har ikke tlf, tid idag mandag, forklarede vigtigheden i at der er lovet mig en opringning idag ang, akut bolig, ok, kl, er 13 nu , men jeg er blevet lovet for meget til at jeg selv tror på en opringning .
Med gode kollegaers hjælp fra praktikstedet har jeg ringet til VELFÆRFSMINISTERIET---bedt om et *foretræde* fortalt min sag kort, lige nu sidder jeg og venter på at de ringer til bage, da vedkommende sidder i møde som vil tale med mig.
Faktisk tror jeg slet ikke det er tilldat at gemmen føre en arbejdsprøvning på en hjemløs som jeg er, dette bliver næste skridt, jeg har 100% opbakning fra mit praktiksted i dag da jeg fortale hele min sit, de har aldrig kendt til den tragiske historie omkring hvorfor jeg egentlig er der, kun lidt omkring mine hænder og ryg, jeg har valgt ikke at fortælle det, da det er en barsk historie .
Jeg har ikke været i sr, bistand , jeg vil lige se om der sker mere i dag, ellers er planen at jeg tager der i morgen.
Skal næste skridt været dagspressen, sidder jeg og tænker før der sker noget, så lige nu ventepossion ang, opringninger til mig.
PS,
Hyanna, så først lige kort din private besked --siger tak, og svarer dig senere i aften, er lidt presset lige nu, men tak lige nu kort.
Hilsen Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2008, 14:13   #22
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
Hej Thelma - du får først et par så du kan holde modet oppe i dag også
Det er så godt at høre, at du har fået ringet til sagsbehandlere - og over i købet til Velfærdsministeriet.
Sender masser af ønsker om at der kommer skub i din sag
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2008, 14:30   #23
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Thelma du har da fået udrettet meget i dag og vil da sige at dit praktik sted lyder til at være guld værd, lyder næsten som om de har påtaget sig den rolle som der er din sagsbehandlers , dem skal du være glade for ....

den 29-10 er ikke så langt væk så det er faktisk hurtigt det er næste onsdag (ved jeg , er kaldt til samtale samme dag ) krydser fingere for at det går godt på kommunen og at din sagsbehandler kan se det urimelige i din sag, spørg evt efter en anden privat aktør og fortæl at du ikke kan have tillid til en privat aktør der kommer med de udmeldinger som den aktør du har nu...

Forklar meget tydeligt at du er et menneske og ikke et nummer ej heller en sum penge de må og skal sq tage sig sammen ...

Held og lykke med det hele
  Besvar med citat
Gammel 20-10-2008, 15:11   #24
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Hej igen .

Jeg er lige blevet ringet op af Ole Kærgården fra Velfærdsministeriet Jeg fremlage min sag i tlf, vi aftale at jeg skriver en mail, har e-mail og det hele ca, kun en side om min sag, den vil blive videre sendt lovede han mig i morgen til Københavns kommune--de vil bede Københavns kommune om en redegørelse i min sag,-
Ang, opringning om akut bolig har jeg ikke hørt noget---så intet nyt er dårligt eller hvordan man siger,
Det er frygteligt at tænke på at jeg skal ud lørdag, hvis mine venner ikker forbarmer sig at jeg er her ulovligt---
Ja jeg har nemlig et godt praktiksted, derfor har jeg også været glad for at være der og ved jeg er vellidt, derfor fortalte jeg lidt mere idag end de egentligt ved omkring mig, det med boligen har de fulgt med i hver dag.
Ydermere sagde chefen, du har fri til alt hvad jeg skal gå til, og hvis jeg er så heldig at tro på mirakler at jeg skulle få bolig inden lørdag, får jeg også fri til at flyte--alle på et ordinært arb, har flytte fridag.
Så jeg giver morgenbrød i morgen hi hi---
Jeg vil nu bruge aftenen på at formulere min sag ned kort og godt i mail form til velfærdsministeriet.
hilsen Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2008, 23:06   #25
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ej, hvor dejligt at der endelig var en som lyttede, så må vi håbe det giver en hektisk aktivitet på din kommune, med røde øren..
pøj pøj
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sovepiller og min bare r.. henningv Alt det andet 3 16-01-2012 14:30
12*5mg sovepiller pr.nat+seroquel+melatonin lkp1 Alt det andet 1 13-01-2012 19:48
Spis lykkepiller eller mist sygedagpenge Webmaster K10 Nyheder 0 20-03-2011 18:10
Nedslående diagnose....! p.m.o. Alt det andet 8 23-07-2010 09:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension