K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-08-2011, 12:19   #51
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Hej Vovse, jamen det var da også så godt sagt som det kan siges

tak for linket til dagbogen, lige et spørgsmål.. allerede nu vågner jeg jo ret ofte kl 4 om morgenen og ikke kan sove pga smerter, og er nød til at stå op og gå lidt rundt og til tider må vække manden for at få hjælp til at komme op, men skal alt sådan noget også stå i en dagbog?? Jeg mener sådan har det jo været ret lang tid nu, så det er jo ikke nyt for mig.

Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2011, 12:27   #52
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja det synes jeg bestemt du skal skrive ind i dagbogen, det er da vigtig information, selv om det ikke er et nyt fænomen for dig.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2011, 12:35   #53
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Okay tak ja det her er jo en helt ny verden for mig så der kommer sikkert flere spørgsmål med tiden Det er så rart at der er en masse søde mennesker herinde der kan hjælpe
Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2011, 15:25   #54
PiaL
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 394
Styrke: 14
PiaL er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mrs. S Se meddelelser
Hej Vovse, jamen det var da også så godt sagt som det kan siges

tak for linket til dagbogen, lige et spørgsmål.. allerede nu vågner jeg jo ret ofte kl 4 om morgenen og ikke kan sove pga smerter, og er nød til at stå op og gå lidt rundt og til tider må vække manden for at få hjælp til at komme op, men skal alt sådan noget også stå i en dagbog?? Jeg mener sådan har det jo været ret lang tid nu, så det er jo ikke nyt for mig.

Absolut JA! Det er en meget vigtig indikator for, hvor ondt du har, at du ikke kan sove for det om natten. Det er noget af det, som vægter meget meget tungt, når de skal vurdere om du er overbelastet!
__________________

Mange hilsener
Pia

not much is so much more than nothing
PiaL er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2011, 17:36   #55
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Helt enig med de andre.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2011, 18:16   #56
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Også helt enig , det er basisviden får man ikke en ordentlig nattesøvn, men skal rave rundt kl møj om natten påvirker det resten af døgnet meget negativt
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2011, 23:45   #57
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Ja, og det er desværre en del af sygdommen.

Det er derfor en vigtig information, da det klart påvirker din hverdag.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-08-2011, 08:22   #58
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
tak for alle jeres tilbagemeldinger .. Min rådgiver fra Foa skrev også en mail til mig igår, hvor hun netop skrev at hun anbefalede at jeg skrev dagbog både på job og hjemme

Jeg må indrømme at jeg har lidt sommerfugle i maven, for selvom jeg jo kender alle på min arbejdsplads, ved jeg at der er rigtig mange ting der er ændret, og en del nye elever, så det bliver som at starte på ny, jeg glæder mig, men er også rigtig nervøs for om jeg kan klare det.... Tror bare jeg tager 1 dag af gangen og ser hvad der sker ...

Kan I have en dejlig weekend, og husk gummistøvler og paraply hvis I skal ud
Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 07:53   #59
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Så gik første uge og jeg må sige at jeg er mere end træt når jeg kommer hjem.
Der har været en jobkonsulent ude og snakke med arbejdspladsen for at lave en beskrivelse af hvordan min arbejdssituation har været de sidste små 2 år.. Er det en jeg skal forholde mig til? Han skal med til mødet på jobcenteret sagde min arbejdsgiver, men jeg har ikke haft kontakt med ham endnu.har bare fået en kopi af det han har skrevet og hvis jeg havde ændringer skulle jeg sige det.


hvordan er det med antal timer, SKAL jeg stige hver uge??? kan godt mærke at jeg bliver presset, for jeg "skal" jo op på 37 timer siger min leder, startede på 2½ time om dagen, og i næste uge er det 3½ time om dagen, men allerede nu er jeg jo ikke rigtig til mere når jeg kommer hjem, men tiden skal op, og så må jeg jo gå hjem når jeg ikke kan mere siger de....Men det er så svært for mig at sige fra Ved godt at jeg skal gøre det for min egen skyld, men det er jo som at smide håndklædet i ringen endnu engang....
Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 09:04   #60
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du bliver nødt til at sige fra, mod at dine timer stiger så hurtigt.

Alternativt, må arbejdsprøvningen afbrydes!

Hvad siger din læge?
Be dem spørge lægen ved tvivl, om hvad du kan klare.
Finde dig IKKE i dumme formodninger om hvad du kan!
Du skal jo netop afklares, fordi man ikke kender din arbejdsevne?

Du burde formodentlig afklares i reva-center og ikke alm. arbejdsplads?
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Hvad skal jeg stille op? (lidt lang) ButterflyGirl Spørgsmål ang fleksjob 7 09-06-2010 22:04
Hvad gør jeg ? Min ftp sag står i stampe. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 26-04-2010 10:16
Hvad der står om ledighedsydelse Hejdien Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 61 13-01-2006 23:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension