K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-11-2011, 11:26   #141
Persille
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Lokation: Vejle
Indlæg: 145
Styrke: 14
Persille er ny på vejen
Hej

Dejligt at tingene skrider i den rigtige retning for dig, ja det er fuldtidsbeskæftigelse at være kronisk syg

Knuz
__________________
Kommunen tror at mine kroniske sygdomme er fritidsbeskæftigelse jeg har anskaffet mig

Man skal have et godt helbred for at være syg
Persille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2011, 12:17   #142
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Nu er det langt om længe lykkedes mig at få et møde med min SB på torsdag, hvor vi skal lave RP. Er der noget jeg skal være særligt opmærksom på når vi skal lave den???

Har allerede skrevet lidt omkring udd og arbejdsmæssig erfaring, familiemæssigt, hjælpemidler og mit eget syn på hvordan jeg har det. Er lidt i tvivl omkring ny udd og kurser, jeg vil jo rigtig gerne læse videre men en ting er at ville og en anden ting er hvad der er realistisk. jeg synes bare at det lyder så negativt hvis det skal skrives ned, kan I følge mig??

Mit håb er helt klart et flexjob, men kan jo først komme i arbejdsprøvning når alle behandlingsmuligheder er udtømte, hvilket ikke er tilfældet endnu.

Planen er at jeg skal på biologisk medicin meget snart håber jeg, så jeg kan få lavet en afklaring og komme lidt videre. Det mest optimale ville jo være at jeg kunne have beholdt mit dejlige job, men det er ligesom afprøvet og førte ikke til noget positivt, desværre.
Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2011, 14:37   #143
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Har idag snakket ressourceprofil med min SB og nu er jeg spændt på at læse den når hun er færdig med den. Hun sagde at der var godt med "kød" på det jeg havde skrevet, så det må jo være positivt .. Sådan tolker jeg det i hvertfald.

Tænker om det ville være en ide at få min repræsentant fra fagforeningen til at læse den igennem når jeg får den?

Fik samtidig kopi af statusattest fra speciallæge hvor der står at det endnu er usikkert med fremtidsprognose og tilbagevenden til arbejdsmarkedet, så nu kan jeg så bare vente og se hvad han har i tankerne og hvad MR viser... Lidt frustrende når jeg bare gerne vil afklares og videre med mit liv, men det kender I jo alle sammen.. Jeg hader at vente

Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2011, 14:08   #144
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Nu med "handicap hjem" som min datter sagde da hun kom hjem igår og så de hjælpemidler kommunen havde været med

tænk efter at vores sofa er blevet hævet 10 cm, og jeg har fået et greb på sengekanten skal jeg ikke have hjælp til at komme op en fantastisk følelse at kunne selv igen.

min ergo havde også sørget for 2 puder en let æggebakkepude til spisestuestolen og en lidt tungere med noget gele i til kørestolen.. Mangler lige at afprøve det glide/dreje stykke til bilen, men alt i alt tror jeg at det kommer til at hjælpe mig rigtig meget, så jeg er glad

Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2011, 14:21   #145
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
hvor dejligt for dig, at opleve så forholdsvis små ændringer kan hjælpe dig i hverdagen :-)
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2011, 10:51   #146
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Lidt opdatering herfra

Er nu afsluttet i Roskilde og sendt videre til Køge sygehus hvor jeg var i fredags. har fået en ualmindelig rar overlæge som mente at jeg lige skal igennem en skintigrafi af hele kroppen og have taget nogle flere røntgenbilleder. og så er vi efterhånden der hvor vi skal snakke bio medicin .. Jeg er glad for at der endelig sker lidt igen, var næsten sikker på at de havde glemt mig..
God 12 dec til jer allesammen.

Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2012, 11:48   #147
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Har lige modtaget brevet om at de stopper mine sygedagpenge d 31/3. Så nu håber jeg at de forlænger dem, da jeg stadig ikke har fået en afklaring, pga fortsat udredning.

Skrev til SB igår og spurgte hende om der var mulighed for forlængelse, men har endnu ikke hørt noget.. Venter på svar fra min knogleskintigrafi, det får jeg d. 19 jan når jeg skal til køge igen. ellers har jeg afprøvet div. slags medicin og nu ligger det helt fast at morfinlign præparater ikke er godt, nej hvor blev jeg syg, var sikker på at nu stillede jeg træskoene, så der står i min journal at det ikke var et hit ..... Nu får jeg så igen panodil 665 mg x3 og Ibuprofen 600 mg x3 selvom at det ikke er hensigtsmæssigt i forhold til min tarmsygdom, men så smed lægen da bare lige lidt mavesårsmedicin oven i, for jeg får jo slet ikke nok medicin i forvejen

Er også begyndt at få udslæt i ansigtet efter at være startet på mavesårsmedicinen... Jeg er bare så træt af mit liv og hele det her cirkus

Nå men jeg fik min stå/støtte stol hjem igår, fantastisk ting at have, den er super god .

Nogen der har erfaring med hvad lægerne gør når man ikke kan tåle morfinlign præparater og "alm" smertestillende ikke er effektive nok??
Tænker at de snart siger at det må jeg så bare lære at leve med

Kan godt mærke at gejsten er ved at forsvinde, føler ikke jeg har de samme kræfter til at kæmpe som jeg havde i starten, jeg skriver jævnligt til SB for at være opdateret men hører sjældent noget fra hende, nu giver jeg hende lige ugen ud her til at svare på min mail eller i det mindste skrive at hun ikke har glemt mig. Tror at hun synes at jeg er møg irriterende sådan at kontakte hende hele tiden, men jeg skal ikke bare sidde passivt ved siden af og se at tiden går og der ikke sker en skid.( selvom det første år nu er gået og der ikke er sket en skid )

Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 12:39   #148
Mrs. S
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mrs. Ss avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2011
Indlæg: 164
Styrke: 13
Mrs. S er ny på vejen
Er der nogen herinde der kan fortælle mig om mulighederne for forlængelse af sdp?
Jeg rammer skæringsdatoen her d 31/3, så er da ved at være lidt nervøs for hvordan min økonomi kommer til at se ud fremover.

Er d 29/2 startet op på biologisk behandling, og overlægen siger at han ikke vil udtale sig om noget før om 3 mdr når han har set hvordan medicinen virker, men kan jeg så ikke få sdp forlænget eller hvordan ser det ud med det?
Mrs. S er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 15:41   #149
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
puha det er da godt nok en sb der er tung at danse med, når du ingenting hører fra hende...det er så hårdt bare at gå og vente på ingenting...Og det kan man bare ikke sætte sig ind i hvis ikke man har prøvet det....Sender lige et stort kram til dig :-)
Ved ikke så meget om reglerne for forlængelse, der er nok nogle andre der melder sig på banen...
men ved du skal varsles 14 dage før stoppet, så det er da vist ved at være op over hvis det er til d. 31.3.....
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2012, 20:38   #150
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mrs. S Se meddelelser
Er der nogen herinde der kan fortælle mig om mulighederne for forlængelse af sdp?
Jeg rammer skæringsdatoen her d 31/3, så er da ved at være lidt nervøs for hvordan min økonomi kommer til at se ud fremover.

Er d 29/2 startet op på biologisk behandling, og overlægen siger at han ikke vil udtale sig om noget før om 3 mdr når han har set hvordan medicinen virker, men kan jeg så ikke få sdp forlænget eller hvordan ser det ud med det?
Alle regler og muligheder er skrevet ind her Sygedagpengestop
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Hvad skal jeg stille op? (lidt lang) ButterflyGirl Spørgsmål ang fleksjob 7 09-06-2010 22:04
Hvad gør jeg ? Min ftp sag står i stampe. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 26-04-2010 10:16
Hvad der står om ledighedsydelse Hejdien Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 61 13-01-2006 23:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension