K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-07-2017, 12:06   #1
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
p.1 debat i dag kl.12.14

Hør p.1 debat i dg kl. 12.15. Det drejer sig om jobcentre og de sidste demoer.

Alternativt kan du høre programmet på nettet under DR.

Så i Deadline i går. Kim madsen fik kort taletid. Lang taletid til Anne MEE Allerslev.
Hun modsagde iøvrigt sig selv men se det selv hvis i ikke har!!!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2017, 15:04   #2
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 628
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Tak for for det vasen

Det var en god debat, lidt provo at kalde os "ballademager" det tager jeg gerne på min karpe.

Når jeg hører på Anna Mee, så er det monologer der kommer ud af munden.Det er som, at høre den samme plade igen og igen.

Anna Mee tilføre intet nyt til debatten. Bare det Anna Mee IKKE vil svare på om det er ok med at sagsbehandlerne på Lærkevej i snit har 225 sager, hvor andre kommuner har ca. 50 pr. sagsbehandler, viser jo helt tydeligt, det heller ikke er medarbejdernes arbejdsmiljø Anna Mee varetager.

Radikale venstre stod som socialliberal parti for nogle årtier siden, Anna Mee har hældt det sociale ud med badevandet og så har Anna Mee tilføjet Neo til det liberale.
Reno er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2017, 16:58   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hør P1 debat med Jan Hoby, Linda fra næstehjælperne og flere her https://www.dr.dk/radio/p1/p1-debat/p1-debat-2017-07-24

Se deadline fra i går aftes med Kim Madsen og Anna Mee Allerslev her https://www.dr.dk/tv/se/deadline/dea...-23#!/00:14:38
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2017, 20:16   #4
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Tak for for det vasen

Det var en god debat, lidt provo at kalde os "ballademager" det tager jeg gerne på min karpe.

Når jeg hører på Anna Mee, så er det monologer der kommer ud af munden.Det er som, at høre den samme plade igen og igen.

Anna Mee tilføre intet nyt til debatten. Bare det Anna Mee IKKE vil svare på om det er ok med at sagsbehandlerne på Lærkevej i snit har 225 sager, hvor andre kommuner har ca. 50 pr. sagsbehandler, viser jo helt tydeligt, det heller ikke er medarbejdernes arbejdsmiljø Anna Mee varetager.

Radikale venstre stod som socialliberal parti for nogle årtier siden, Anna Mee har hældt det sociale ud med badevandet og så har Anna Mee tilføjet Neo til det liberale.
desværre er hun ikke den eneste i det parti. jeg er opvokset i et radikalt Højskolemiljø og min far var en af de første militærnægtede, der var i Gribskovlejren. Han døde i 2004, og han var allerde på vej væk og meget skuffet. Jeg kan ikke fordrage det parti i dag.

ja, og jeg hører ofte p1 debat, og Gitte Hansen er super. Hun gav ikke MEE a lov til at slippe, men MEE, hun skred. Et vigtigt møde kaldte, men sådan blev debatten ikke annonceret, så gad vide om hun her havde mødt sin overmand, for i deadline fik hun lov at slippe.

I går i deadline modsagde hun sig selv da der blev talt om ressourceførløb, og så var det interessant at se hende ryste benægtende på hovedet samtidigt med at hun lovpriste København.

Hun talte udenom, da graferne blev vist. Det er et storbyfænomen, som det er i hele verden. Ja, tak men dels er København en meget lille storby frk. Allerslev og dels ændrer det ikke ved at folk er syge.

Jeg tænker at skrive til DR om den tilrettelæggelse, hvor hun fik ovenud meget taletid i forhold til Kim. Og desuden beskrive en masse andet.
Jeg vil også hermed opfordre jer alle til at skrive til DR. Jo flere røster des mere bliver vi taget alvorligt. Facebook og K10 er ok, men dels kan vi ikke regne med at de følger med, og dels tror jeg på, at det er bedre at gå direkte til DR. Vi betaler alle til licens, og dermed har vi ret til at blive hørt. Jeg har skrevet et utal af gange til Dr, og bedt dem om at tage mnet op. Bliv ved. Giv ikke op.

Men jeg skal passe på, da jeg nødig vil skubbe DR. over i: jamen de er jo bare nogen brokkehoveder, så der skal kæles lidt for, at de endelig tog emnet op.
Vi er dog langfra færdige. Nu gælder det om at smede mens jernet er varmt.

Jeg undgår bevidst at tale om borgere, for som klient i det hamsterhjul er man frataget sine rettigheder.
Det er ikke noget jeg finder på. Det er beskrevet af de fremmeste advokater flere gange. Læs evt. fagbladet fra jan 2015 eller 16 hvor temaet var oppe.
Det der med at 80 % i københabn er tilfredse med jobcentret burde hun have dokumenteret, for jeg er aldrig blevet spurgt. Er I? Den undersøgelse vil jeg gerne have dokumenteret!

Det kan da godt være at man har spurgt de der alene er arbejdsløse, det ved jeg ikke.
At 100% af kbh. kommunes klager får ret i ankestyrelsen undrer mig også, men det kan sgu godt være, da ankestyrelsen er strammernes forlængede arm. Men alligevel.

Kom nu til tasterne. skriv til DR og mød op den 14. august foran jobcenter Lærkevej. Jeg og andre har brug for JEr! Jeg kan ikke personligt bruge det til egen vinding, da jeg om ca en md. er folkepensionist, men jeg så harm over 10 års løgne, fortielser og sjuskeri,og jeg er meget harm over at man først giver pension når vi står foran jobcentret , hvor en dødsyg kvinde. Vladimira Kristensen skal ligge på en briks under mødet. Og desværre er hun ikke den eneste i denne kommune. Der kom folk helt fra Jylland, fantastisk.
Tak for de pæne ord, reno

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Hør P1 debat med Jan Hoby, Linda fra næstehjælperne og flere her https://www.dr.dk/radio/p1/p1-debat/p1-debat-2017-07-24

Se deadline fra i går aftes med Kim Madsen og Anna Mee Allerslev her https://www.dr.dk/tv/se/deadline/dea...-23#!/00:14:38
Tak for at du lægger linkene ud. det kan jeg nemlig ikke hitte ud af.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension