K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-10-2008, 17:46   #1
rolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
rolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2006
Indlæg: 127
Styrke: 18
rolle er ny på vejen
sorø hvordan er den komunne

jeg skal lige høre hvordan er sorø komunne at bo og være flexer i jeg skal ned i morgen mandag og se på et stort værlese da der ikke er noget at finde og bo i i og om kring kbh så der for den løsning håber det er noget der kan bruges for min del . kh rolle
rolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2008, 18:15   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Rolle, kan kun sige hmmmmm!

Hvor vi bor(i yderkants område) er vidunderligt men selve byen/centrum siger mig ikke så meget.

Vi føler mest for vores vedkommende at enten Slagelse eller Ringsted har mere at byde på

Hvad angår Jobcentret, tja, nu vil jeg jo ikke gøre dig ked af det eller forudindtaget fra start men vi har absolut intet positivt at sige om dette, beklager.

Jeg har kontakt med yderligere to andre fra kommunen og deres oplevelser er ej heller positive -såå...
-Og det skønt forskellige sagsbehandlere!

Meeen det behøver jo ikke at være sådan for dig, vel

Vil da umiddelbart sige, at Sorø city virker til at være en lille hyggelig by så mon ikke der er rart at bo, det tror jeg

Held og lykke med dit besøg.
PS: kan da varmt anbefale dig hvis du har tid og mulighed at gå en tur i Akademiets have. Den er skøn selv i efterårs vejr
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2008, 18:57   #3
rolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
rolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2006
Indlæg: 127
Styrke: 18
rolle er ny på vejen
tak :buster det var hurtigt svar jeg har fundet værlsle i rudsvedby hos en af mine gamle bus kolega så for vi se hvordan det spænder af jeg havde jo et værlse i gentofte medf det underkente de da der ikk var flugt vej ud af rummet så man må jo sno sig i disse tider sagde ålen forsat god søndag til dig og fam. kh rolle

:hvordan er det jobcenten sker der ikk nogen ting ang job eller roder ide også i det som alle de andre job center gør ja må jeg jo igen vente til at jeg bliver gammel nok til en pensions smiler det her har bare taget for lang tid alt sammen men vi når det nok engang ikk . kh rolle atter kram

Sidst redigeret af Stezu; 26-10-2008 kl. 19:05. Årsag: 2 indlæg slået sammen - huske at bruge REDIGER-funktionen ved tilføjelser
rolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2008, 09:33   #4
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
jamen, tillykke med din nye residens

rudsvedby, jamen det er jo ikke ret langt fra os, det kan da være vi lige pludselig støder ind i hinanden.
Der er en sød lille butik der handler med gamle ting og sager og der er jeg ind i mellem inde for at drømme mig tilbage til gamle dage -kender du det

Som sagt, ang jobcentret ville jeg tage mine forbehold fra starten.
Som alle andre herinde rådes til, hav altid aktindsigt, hav altid bisidder med.

Blot vores erfaring men du kan jo være heldig at få en sagsbehandler som gerne vil og kan hjælpe dig videre, men vær forberedt.
Hvordan er det nu man siger: forvænt det værste men håb det bedste

kh og buster
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2008, 19:29   #5
rolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
rolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2006
Indlæg: 127
Styrke: 18
rolle er ny på vejen
gamle tider

ja buster det tror jeg nok vi alle gør men det er desværre ikk meget tilbage af det jo tak. var i sorø i dag på komunnen og skifte til ny adr jeg talte med en job konsulent som sagde at der var 2 kvinder der havde med flexer af gøre og jeg skulle bare ringe til dem og det gør jeg da gerne men det må godt lige vente til jeg er klar med at flytte mine ting og sådan noget er jo ikk nogen man gør på en dag vel slet ikke når ens ting står 2 steder i sverige og i gentofte . håber at vi er heldige at mødes en dag der nede , kan du nu passe på dig selv og din fam. kh rolf rolle

Sidst redigeret af rolle; 27-10-2008 kl. 19:34. Årsag: rediger pga fejl
rolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
viborg komunne jjsonn Spørgsmål ang fleksjob 3 05-06-2013 11:14
hjælp jeg ved ikke hvad jeg skal gør med komunne . romance1965 Alt det andet 4 20-02-2012 13:17
Sorø Avis d. 25 Jan hopper Alt det andet 40 15-02-2011 13:23
Sorø på kant m lov om beskæftigelse! buster Politik og Samfund 0 08-07-2010 00:46
læge konsulenten i sorø rolle Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 24-02-2009 09:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension