K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-10-2008, 20:42   #11
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Hej.
Kan denne ikke bruges
Nej det lyder måske nok mærkeligt med fagforeningen, men for mit vedkommende har de været med hele veje. Har taget fat i kommunen, når de ikke har overholdt tidsfrister, var på banen, da kommunen sylte min sag og ville stoppede sygedagpengene. Fagforeningen har meldt klart ud til min sagsbehandler, at der ikke er noget inden for mit fagområde jeg ville kunne klare og nævnte flere af de typiske steder de kunne finde på at ville afprøve mig, med at det kunne de godt glemme. Kom med forslag til det eneste sted han kunne se det var relevant jeg kunne afprøves, når det ikke kunne være anderledes, og det var så også der jeg kom i arbejdsprøvning.
Det har hele tiden været målet for min fagforening, at når jeg ikke kunne vende tilbage til arbejdsmarkedet på grund af sygdom (og den har jeg altså ikke selv bedt om), så skal jeg da afsluttes med respekt.
Det har været rart at vide, at der er en der er på min side, for at kæmpe alene mod kommunen det er håbløst.

Det mest frustrerende, er når der ikke sker noget.

Mvh. Sommer
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2008, 21:56   #12
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Risa Se meddelelser
Hej Maj-Britt!
Prøv og læs, hvad Ankestyrelsen har skrevet i en af deres meget interessante Praksisundersøgelser:
http://www.ast.dk/Page_Pic/pdf/Pu_Fø...2007_10_59.pdf
Specielt afsnit 4.3 (side 23ff) med omtale af sagerne 030 og 060. Eventuelt kan du også bruge søgefunktionen på søgeordet "individuel" i dokumentet.
Tak, Risa, lige den jeg skal bruge på et tidspunkt
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Næsten døv, bipolar og smerter i led Lotte37 Spørgsmål ang fleksjob 12 21-09-2013 16:13
Drømmejobbet er næsten i hus Cordulla Spørgsmål ang fleksjob 5 16-10-2012 22:59
Helbredende behandling for næsten alt? Jørgine Et godt link! 6 05-01-2012 17:51
Har næsten fået fleksjob :-) andi1975 Spørgsmål ang fleksjob 2 11-09-2008 11:58
Næsten i mål phiselknast At søge førtidspension 15 22-08-2008 02:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension