K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-04-2011, 20:36   #1
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Jobcenter København: liste over sagsbehandlere, læger, mm. man skal undgå.

Lad os se at få lavet en liste her over sagsbehandlere og læger hos Jobcenter København, som bryder loven, opfinder egne love, snyder borgeren osv. for at undgå at indstille kronisk syge til førtidspension skønt man er berettiget til det.

Da der i den grad foregår så mange ulovligheder i Jobcenter regi har jeg længe tænkt, at vi må få oprettet en liste over hvem i dette regi man for enhver pris vil undgå.

Denne tråd omhandler udelukkende Jobcenter København, da det ellers hurtigt kan blive for omfattende.
Men jeg synes da bestemt I andre også skal oprette tråde omkring andre Jobcentres medarbejdere, samarbejdspartnere herunder især læger de samarbejder med om at snyde borgerne.

Jeg vil lægge ud med advaraler om at undgå følgende sagsbehandlere:
Ewa Monica Høyer og Susanne Madsen.
Fra visitationen på Musvaagevej: Lars Blytækker.
Ville gerne kende flere navne, men de forsøger at holde sig anonyme hvilket jo er meget klart når de laver ulovligheder.

Af læger vil jeg på det kraftigste advare imod Jobcenters samarbejdspartnere:
Ortopæd på Frederiksberg hospital Jørgen Friis
Arbejdsmediciner Marianne Borritz fra Arbejds- og miljømedicinsk afdeling på Bispebjerg.

Jeg vil også udsende en generel advarsel til jer alle:
Hold jer langt væk fra Arbejds- og miljømedicinsk afdeling på Bispebjerg.
De har KUN til formål at rekruttere folk til deres projekter på Liaison-psykiatrisk afdeling på Bispebjerg hvor systemet (Jobcenter) i årevis kan holde folk på kontanthjælp alt imens Liaison får forsøgspersoner til deres projekter de kan fylde med psykofarmika i årevis.
Der er faktisk dødeligt syge hjertepatienter, som er døde i hænderne på Liaison-psyikatrien.
Bl.a. har hjerteforeningen klaget flere gange over at hjertepatienter er døde efter behandling på Liaison.

Det er også to Liaison-psykiatere der har udvilket TERM-modellen.
Denne indeholder dels en undersøgelsesmetode der har til hensigt at somatisere alle patienter - altså gøre dem til hypokondere ved at plante psykiske komponenter i fysisk sygdom.

Spørgemetoden er at sidestille med de metoder Scientology benytter når de skal hjernevaske folk.

Når så først man er kommet i kløerne på dem fortsætter de deres hjernevask med kombination af TERM-model og psykofarmika.

Det uhyggelige - og dette er der mange som ikke ved, er at denne TERM-model er blevet særdeles udbredt.
Således er læger over hele landet blevet undervist i brug af metoden, lige fra sygekasselæger til alm. hospitalslæger og speciallæger.

Information om Term-metoden og dens formål og instruktioner er desuden blevet sendt ud til alle læger i landet, og derfor kan man aldrig på forhånd vide hvem der er TERM-læge og hvem der ikke der det.

Man kan dog med stor sikkerhed vide, at hvis man foreslår en læge og Jobcenter afviser man går derop, så er det ikke en TERM-læge.

Min erfaring er dog at det absolut kun er de aller mest samvittigshedsløse læger der gør brug af denne model, og i særdeleshed de læger som opnår økonmisk vinding ved at benytte denne model - læs de læger der ligger i udbudsportalen hos Jobcenter over læger der laver Speciallægeerklæringer for Jobcenter.

Man skal huske på, når Jobcenter kræver en Speciallægeerklæring, så kan man selv vælge en læge der skal lave den, man skal insistere, og hvis Jobcenter afviser at pågældende læge må lave erklæringen, så skal de have en pokkers god grund til at afslå...det har de vist sjældent.

Vi skal Jobcenters ulovligheder til livs, herunder undgå de TERM-læger Jobcenter benytter, så lad os stå sammen og få nogle navne frem så vi gensidigt kan få stoppet dette kriminelle system Jobcenter har udviklet sig til.

Jobcenter vil snyde og bedrage og til hver en tid opfinde egen love at indbilde borgerne og samtidig gang på gang på groveste vis bryde Retssikkerhedsloven og diverse andre love, KUN for at holde borgeren på kontanthjælp og således opnå refusion for hver dag de kan slippe afsted med deres ulovligheder.

Og her er der tale om sager hvor borgeren er kronisk syg med nul arbejdsevne og nul udsigt til nogensinde at opnå arbejdsevne og al lægelig dokumentation for dette.

Jeg forestiller mig vi alle holder os langt væk fra TERM-læger og ansatte hos Jobcenter der forsøger at snyde os og bryder loven for undgå at tilkende kronisk syge borgere førtidspension, skønt man er berettiget til det.

Håber I andre vil være med at at få stoppet dette vanvid, ser frem til at få mere frem i dagens lys, kom endelig med nogle navne, kun sammen kan vi gøre en forskel - det er sådan et kæmpe magtsystem vi er oppe imod, så vi må stå sammen, kun på den måde kan vi få dem stoppet.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp til Brev fra Jobcenter København Baldersgade. Kio Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 21 19-12-2011 11:56
"Sort" liste over sagsbehandlere buster Politik og Samfund 54 20-11-2011 23:41
Tjekliste over læger og sagsbehandlere i København på privat besked. Lotte68 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 13-04-2011 21:54
Jobcenter København sylter min sag! Hobbitten Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 84 22-02-2011 21:36
Jobcenter København gennemgår 600 sygedagpengesager buster Politik og Samfund 1 19-11-2010 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension