K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-01-2013, 15:52   #31
carolines
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2012
Indlæg: 381
Styrke: 13
carolines er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Og mens al fokus er på de små på bunden, er fokus flyttet fra de virkelig hardcore i toppen....

Underlig prioritering.
Så dermed mener du at det er mere okay at snyde - blot fordi man er "lille"?

Uanset om man er "stor" eller "lille" så bør det vel stoppes...?
carolines er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 15:59   #32
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af carolines Se meddelelser
Så dermed mener du at det er mere okay at snyde - blot fordi man er "lille"?

Uanset om man er "stor" eller "lille" så bør det vel stoppes...?
Måske du skulle holde dine ubehagelige tolkninger for dig selv...

Der er ingen her der mener det er okay at snyde.....og det at du insinuere det....er sg noget af det mest ubehaglige jeg længe har været ude for...

Læs dog hvad folk skriver...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 17:43   #33
HvadNuLilleDu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2012
Indlæg: 115
Styrke: 13
HvadNuLilleDu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Og mens al fokus er på de små på bunden, er fokus flyttet fra de virkelig hardcore i toppen....

Underlig prioritering.

det er vel helt naturlig en s-sf regering går hårdt efter de udsatte i landet det er jo det de er kendt for

nååååå nej vent er det ikke nogle andre
HvadNuLilleDu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 18:36   #34
carolines
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2012
Indlæg: 381
Styrke: 13
carolines er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Måske du skulle holde dine ubehagelige tolkninger for dig selv...

Der er ingen her der mener det er okay at snyde.....og det at du insinuere det....er sg noget af det mest ubehaglige jeg længe har været ude for...

Læs dog hvad folk skriver...
Jeg insinuerer ikke at Helenekr finder det i orden at snyde - jeg stiller et spørgsmål. Så jeg vil da opfordre dig til at læse hvad jeg skriver, ligesom jeg absolut læser hvad folk skriver - forskellen er blot at jeg spørger når og hvis jeg er i tvivl, du kunne måske opfordres til at gøre det samme?

Webmaster, hvorfor er det at du altid bliver personlig så snart jeg skriver noget som måske tilkendegiver en anderledes holdning end din? Er K10 kun for mennesker som har absolut samme holdning som dig, eller er her trods alt plads til en som mig - som er både syg og førtidspensionist men dog med anderledes holdninger end gennemsnittet?

Og det med at ingen mener det er okay at snyde, det er jo en rapand - der er mennesker som finder det ganske i orden at snyde, og ellers vil jeg da gerne se noget dokumentation på det modsatte?
carolines er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 18:40   #35
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af carolines Se meddelelser
Så dermed mener du at det er mere okay at snyde - blot fordi man er "lille"?

Uanset om man er "stor" eller "lille" så bør det vel stoppes...?
Det var DOG en usmagelig fortolkning på baggrund af en ret simpel konstatering
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 18:43   #36
carolines
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2012
Indlæg: 381
Styrke: 13
carolines er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Det var DOG en usmagelig fortolkning på baggrund af en ret simpel konstatering
Helenekr, jeg beklager mine dårlige formuleringsevner - jeg forsøger lige igen:

Det jeg mente var om det er mere okay at snyde hvis man er lille, end hvis man er stor - er der forskel, eller er det ikke-okay for alle?

Hvis svaret er Ikke-okay for alle (hvilket jeg formoder, og håber hvori består så forskellen på hvem de går efter?

Det kunne jo være de blot skal "starte et sted" - sådan at det altså ikke KUN er de små de går efter, men alle?
carolines er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 19:21   #37
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af carolines Se meddelelser

Webmaster, hvorfor er det at du altid bliver personlig så snart jeg skriver noget som måske tilkendegiver en anderledes holdning end din? Er K10 kun for mennesker som har absolut samme holdning som dig, eller er her trods alt plads til en som mig - som er både syg og førtidspensionist men dog med anderledes holdninger end gennemsnittet
Der er plads til alle holdninger og meninger herinde....

Men det er ikke i orden at blive personlig..som du selv gør

Og man skal altid lige feje foran sin egen dør først...


/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 19:23   #38
carolines
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2012
Indlæg: 381
Styrke: 13
carolines er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mileo Se meddelelser
Der er plads til alle holdninger og meninger herinde....

Men det er ikke i orden at blive personlig..som du selv gør

Og man skal altid lige feje foran sin egen dør først...


/Mileo
Mileo, ja jeg beklager min formulering - det var på ingen måder ment personligt. Men nevermind... jeg orker ikke at blive ved med at forklare det til alle og enhver...
carolines er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 19:48   #39
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af carolines Se meddelelser
Så dermed mener du at det er mere okay at snyde - blot fordi man er "lille"?

Uanset om man er "stor" eller "lille" så bør det vel stoppes...?
Jeg tror næsten at du er i Liberal Alliance.
__________________
Ftp fra 01.03.2012
joka er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2013, 19:57   #40
Mr. Bean
Banned
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2012
Indlæg: 140
Styrke: 0
Mr. Bean er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af carolines Se meddelelser
Jeg insinuerer ikke at Helenekr finder det i orden at snyde - jeg stiller et spørgsmål. Så jeg vil da opfordre dig til at læse hvad jeg skriver, ligesom jeg absolut læser hvad folk skriver - forskellen er blot at jeg spørger når og hvis jeg er i tvivl, du kunne måske opfordres til at gøre det samme?

Webmaster, hvorfor er det at du altid bliver personlig så snart jeg skriver noget som måske tilkendegiver en anderledes holdning end din? Er K10 kun for mennesker som har absolut samme holdning som dig, eller er her trods alt plads til en som mig - som er både syg og førtidspensionist men dog med anderledes holdninger end gennemsnittet?

Og det med at ingen mener det er okay at snyde, det er jo en rapand - der er mennesker som finder det ganske i orden at snyde, og ellers vil jeg da gerne se noget dokumentation på det modsatte?
Helt enig med Carolines ...som administrator af en side skal veje sine ord meget nøje og ISÆR være opmærksom på at der skal være plads til ALLES meninger....det er en meget forkert vej man bevæger sig ud på hvis man bliver smagsdommer (det er MIN mening)
Mr. Bean er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
De Uperfekte - Program om kærlighed og handicaps Webmaster Politik og Samfund 5 29-01-2013 12:15
Program om sociale bedragere - Del 2 Abraxus Politik og Samfund 22 26-01-2013 18:41
Skal jagte sociale bedragere i udlandet Vej86 Politik og Samfund 30 19-07-2011 12:41
De største sociale bedragere er.........surprise: PiaCP Politik og Samfund 5 09-04-2011 10:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension