K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-01-2013, 16:56   #171
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det er godt set...så sidder hun bare der og bryder loven selv...hvad er det da for noget...ha ha
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2013, 16:57   #172
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Min datter påpegede også at hun kørte uden sele, jeg tænke heller ikke selv over det, da jeg heller aldrig kører med sele.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2013, 01:06   #173
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Ja den var guld værd.... Og vil lige sige at der er da mange borgerer i dette danske land der gerne ville hjælpe med bøder til kommunerne... Jeg ser tit deres kommune biler køre råddent eller holde ulovligt parkeret... lad os da gå i aktion så kommer der også nogle flere ansatte hos politiet når de skal ordne denne bøde strøm ..*gg* lad politiet beholde de penge fra kommunerne og bruge dem til at ansætte flere kun for at tjekke kommunerne.. Det gør kommunerne så hvorfor ikke også politiet..
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2013, 03:38   #174
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Min datter påpegede også at hun kørte uden sele, jeg tænke heller ikke selv over det, da jeg heller aldrig kører med sele.....
Var det en joke eller hvorfor kører du ikke med sele?
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2013, 04:37   #175
GentleGiant
Hjemmevant på K10
 
GentleGiants avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 49
Indlæg: 235
Styrke: 14
GentleGiant er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Abraxus Se meddelelser
Var det en joke eller hvorfor kører du ikke med sele?
Man kan godt få dispensation til, at køre uden sele p.g.a. fysiske skavanker. Én af mine venner har det og har et fint lille kort i pungen han kan vise hvis han bliver stoppet.
GentleGiant er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2013, 05:18   #176
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har også sådan et kort på mig når jeg kører bil (sele) og/eller motorcykel, da jeg heller ikke kan tåle styrthjelm.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2013, 13:10   #177
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Har I hørt dette radioprogram??

Det er ganske interessant :-))

http://www.dr.dk/P1/orientering/inds..._1_1_1_2_1.htm

Hør det og bliv klogere på samlivsreglerne.
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2013, 14:06   #178
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Antoniette Se meddelelser
Har I hørt dette radioprogram??

Det er ganske interessant :-))

http://www.dr.dk/P1/orientering/inds..._1_1_1_2_1.htm

Hør det og bliv klogere på samlivsreglerne.

Tak for linket... var da interessant at få bekræftet at kommunerne er lovbrydere i stor stil, af nogen der faktisk kan læse indenad og fortolke regler og love...

Nu mangler vi så bare der begynder at rulle nogen hoveder i kommunerne... det kan jo ikke passe at der kan sidde lønnede medarbejdere og chefer der, som overtræder alle love og regler... er det bevidst skal de straffes og er det ubevidst skal de fyres omgående...

Men har desværre på fornemmelsen at selvom bevismaterialet på banditstregerne er lagt frit til skue på TV så hytter fanden sine og der er ingen der bliver stillet til ansvar for deres chikane af borgerne

Var det en statsministerkandidat ville der blive en undersøgelse omgående... nu er det jo bare nogen skide sociale svindlere... jo jo... der er forskel på folk....



...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2013, 19:28   #179
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Enlige forsørgere må gerne have kæreste.

http://jyllands-posten.dk/indland/article5127169.ece
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2013, 19:38   #180
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps og ankestyrelsen har lavet et par afgørelser på dette område...

Har lagt et indlæg om dette http://www.k10.dk/showthread.php?t=25777

Det sjove er...at det åbenbart slet ikke drejer sig om kærester....men om økonomi...

For to kvinder som bor sammen....selv om de ikke er kærester....ja så er de ikke at betegne som enlige...

Men læs selv mere på ovenstående link
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
De Uperfekte - Program om kærlighed og handicaps Webmaster Politik og Samfund 5 29-01-2013 12:15
Program om sociale bedragere - Del 2 Abraxus Politik og Samfund 22 26-01-2013 18:41
Skal jagte sociale bedragere i udlandet Vej86 Politik og Samfund 30 19-07-2011 12:41
De største sociale bedragere er.........surprise: PiaCP Politik og Samfund 5 09-04-2011 10:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension