K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-01-2013, 13:40   #121
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Mon heller ikke jeg må spise middag med en veninde ind imellem ( hun er også enlig forsørger ) ? og indimellem kører vi ned og handler sammen ( hun har bil ).

Det her bliver godt nok for kryptisk for i principppet må jeg vel godt, men var det nu en mandlig ven uha uha så faldt hammeren som socialbedrager.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2013, 14:01   #122
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Uha ja...

Men så er der jo osse lige det med ens sexuelle præferencer

Du kunne jo være til kvinder...eller mænd..eller begge dele

Så hvor hulen går grænsen lige?

/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2013, 14:03   #123
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, jeg spiller også på begge plader
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2013, 14:19   #124
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Så er der jo osse lidt mere at vælge imellem..


/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2013, 16:49   #125
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, der er muligheder så langt øjet rækker.......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2013, 20:45   #126
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeps,der jo også masser af ægteskaber der klare sig uden sex (sammen) hi hi

Men vil vel gære det meget enkelt hen af vejen - ingen eks. tilskud til enlige....

Måske skulle man gå tilbage til det gamle system med man får til de grundlæggende faste ydelser ,fast ydelse for en voksen og så et beløb per. barn.
så der ikke så meget bøvl med hvem der roder lidt rundt med hvem.

Er der mon nogle der køre på gule plader hihi
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2013, 11:21   #127
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Citat:
Ældre frygter anklager om snyderi
Citat:
Det siger Ældresagen i en kommentar til en sag fra Skanderborg, hvor to enlige pensionister kom i klemme. Efter en anonym anmeldelse gik kommunen til politiet med en mistanke om socialt bedrageri.
http://www.dr.dk/P4/Aarhus/Nyheder/S.../18/165024.htm

Ældre Sagen skriver også om det på deres hjemmeside og har også skrevet til Socialminister Karen Hækkerup om det. Læs det her: http://www.aeldresagen.dk/presse/nyh...aspx?visemne=1

Jeg håber virkeligt (for alle parter!), at politikerne snart tager sig sammen og opstiller nogle klokkeklare retningslinjer for, hvornår man er enlig og hvornår ikke...

Og tænkte også lige på denne her:

Citat:
Date en spiseven
Citat:
Senest er Kolding Kommune gået ind i samarbejdet, så kunderne i kommunens madservice får mulighed for at spise sammen. Initiativet begyndte i Odense Kommune.
http://www.tvsyd.dk/artikel/181872ate-en-spiseven

Det næste bliver vel, at dét også bliver betragtet som socialt snyd...? Eller er det kun dem i madserviceordningen, der må have spisevenner...?

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2013, 14:14   #128
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg tror du skal kigge langt efter at få nogle klare regler på dette område....

Det siger de alle...når de bliver spurgt om ikke der skal laves mere klare regler....de siger at det kan man ikke....

Et af problemerne er jo nok også at det ikke er så nemt at sætte klare regler op som åbenbart kun skal gælde for folk på overførselsindkomst....da det vil kunne indklages som diskrimination af en befolkningsgruppe...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2013, 14:39   #129
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Problemet er jo at det er som sædvanligt op til den enkelte sagsbehandler der sidder med sagen at vurderer..
Jeg havde en veninde som på kommunen fik afvide at første gang hun havde kysset med sin kæreste og de havde været sammen i 14 dage så skulle hun ringe til dem og melde sig fra sine enlige udbetalinger.. Øhh...
Ja hvor finder man en mand der er villig til at betale for de MEGET dyre institutions pladser i danmark samt spæde til husleje osv osv når man kun er kærester og ikke bor sammen? for tror sku gerne alle single mødre og fædre vil vide det så..
Men nej jeg syntes ikke den kvinde fik en retfærdig behandling, det er normalt at man låner sin bil ud til en som ingen har kæreste eller venner eller familie, Det er normalt at man spiser sammen nogle gange om ugen ISÆR når der er børn med i det, for skal det ende med man flytter sammen, så skal de da for faen have set gutten først??
Og ja man ender da med at sove sammen, men de må da lave klare regler så, evt give folk lov til en prøve periode hvor de siger det på kommunen også det næste halve år må ham fyren sku komme og sove og spise med så de kan se er det noget for os også kan de flytte sammen uden dårlig smag i munden og det er lovligt...
Var det mig i det program ville jeg klage og melde dem til politiet for at slæbe mig på nationalt tv med deres tvivlsomme og ubegrundede anklager...!!
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2013, 18:56   #130
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
Problemet er jo at det er som sædvanligt op til den enkelte sagsbehandler der sidder med sagen at vurderer..
Jeg havde en veninde som på kommunen fik afvide at første gang hun havde kysset med sin kæreste og de havde været sammen i 14 dage så skulle hun ringe til dem og melde sig fra sine enlige udbetalinger..
Shitt så må enlige forsørgere heller ikke have en bolleven de kysser med Må vist hellere forblive singel så længe jeg får børnebidrag...
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
De Uperfekte - Program om kærlighed og handicaps Webmaster Politik og Samfund 5 29-01-2013 12:15
Program om sociale bedragere - Del 2 Abraxus Politik og Samfund 22 26-01-2013 18:41
Skal jagte sociale bedragere i udlandet Vej86 Politik og Samfund 30 19-07-2011 12:41
De største sociale bedragere er.........surprise: PiaCP Politik og Samfund 5 09-04-2011 10:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension