K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2010, 11:13   #1
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
til møde men syg

hejsa jeg skulle have været været til møde idag her kl 14,30 ude hos mit nye praktiksted men min social faglig konsulet skrev til mig i tirsdag at hun ville have fat i min sagsbehandler ang min praktik da hun synes den evt skulle udsættes til efter min flytning her den 1 marts og at hun ville høre efter om det virkelig var nødvendigt at sende mig ud igen da hun jo mener at mine papir tyder på fp med skånejob og at jeg så ville høre nærmere fra hende om hvordan og hvorledes, skrev så til hende igår med ang idag med det møde ude ved praktikstedet om vi ikke lige skulle have snakket først sammen om hvordan og hvorledes der skulle ske derude og det har hun så ikke svaret på og har skrevet til hende idag også om hun evt kunne hente mig inden vi skulle til møde men ingen svar, hun svare altid så ringede på hovedtlf i jobcentret og de sagde at de ikke viste noget om hun var i huset, ude af huset eller syg men at nu havde jeg gjort hvad jeg kunne også måtte jeg jo vente og se, er træls at vente da der jo er aftalt med praktikstedet af det var idag vi skulle have et møde hos dem men jeg kan jo ikke gøre mere end jeg har gjort vel ?
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 11:40   #2
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
jeg ville ringe til din social fagligkonsulent og sige du er syg.og ikke kan komme til det møde idag.og så skrive en mail til din sagsbehandler hvor du skriver har ringet men du svare ikke så derfor denna mail at du er syg ok kan ikke komme idag osv.flytning er ikke grund til at flytte en arbejdsprøvning .kan da ikke passe de ikke ved om hun er syg ude af huser osv.sagsbehandler henter normalt ikke en til møder .men har du ringer sjrevet email kan du ikke rigtigt gøre mere.måske ringe til home og sige det som det er du er syg din sagsbehandler svare ikke så de ved hvis hun bare komme ned til home.så kan de jo også dige du har rignet sagdt hun ikke svarede osv.men som sagt det var havd jeg ville så vidste ejg at jeg havde gjort alt
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 11:44   #3
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa du har vist forstået det forkert ikke mig der er syg men min social faglig konsulet er ikke til at få fat i og skal ikke snakke med min sagsbehandler for ikke hende jeg har en aftale med.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 11:49   #4
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
skriv ring osv sig hun er syg osv derfor kan du ikke komme osv
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 11:50   #5
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
min social faglige konsulet er også min kontaktperson og vejleder og hun henter gerne folk hvis de har svært ved at komme ud af døren osv, jeg er tilknyttet jobcentret unge team med social, faglige og psykiske vanskeligheder og er i en gruppe 3

hejsa ikke mig som skal tage kontakt til home da jeg ikke har noget med dem at gøre, det er så kommunen og har lige som snakket med jobcentret og de siger jeg ikke kan gøre mere end hvad jeg har gjort.

Sidst redigeret af Stezu; 05-02-2010 kl. 00:31. Årsag: 2 indlæg slået sammen - brug venligst redigerfunktion ved tilføjelser
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 12:06   #6
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
nej men som jeg skrev var hvad jeg ville gøre for så vidste jeg at jeg havde/give besked tille partner .og skrev også har du rigner e mail osv var der ikke mere at gøre kun det jeg ville gøre
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 14:25   #7
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hold da kæft... -magen til cirkusforestilling !!!

Citat:
-så ringede på hovedtlf i jobcentret og de sagde at de ikke viste noget om hun var i huset, ude af huset eller syg men at nu havde jeg gjort hvad jeg kunne også måtte jeg jo vente og se,
Citat slut.

De ved åbenbart overhovedet intet om noget som helst...

Når/hvis jeg møder sådan nogle ineffektive arbejdsgange i systemet, vil jeg sende en mail hvor der stod; ***Kommer ikke til mødet, skal spidse blyanter...***

Så plejer de at ringe/skrive hurtigt, og spørge indtil mail'en for de forstår den ikke
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 19:34   #8
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
ja siger jeg også men min sagsbehandler var da så flink at sende mig en mail at mødet ikke var aflyst men at de sad imøde hele dagen så var derfor de ikke kunne fåes fat i.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2010, 22:42   #9
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Ja ja, snik snak fra deres side, receptionen burde jo vide hvem af dem, der er i huset og om nogle af sagsbehandlerne er syge...
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
møde Susanne Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 18-03-2013 01:53
Møde Jeanett Alt det andet 10 10-01-2012 10:56
Til møde ang pensionssag tumnus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 15-12-2011 10:17
Møde med SB! FrkSilverfox Alt det andet 24 13-07-2011 17:34
Møde med div. sagsbehandler Delph Alt det andet 14 26-02-2009 13:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension