K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-08-2010, 19:08   #1
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
general helbredsattest

hej alle.

jeg har været til sådan en, og syntes at de mangler bla. mine hukommelses peoblemer, min astma og mine allergier (alle på nær dyrehår) hvilket jeg også syntes er relevant.

skal man ringe til sin læge vedr dette?
kommunen har allerede mistænkeliggjort mig og påpeget at jeg har sagt jeg har astma og det skriver lægen ikke.

what to do<??
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2010, 19:10   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af kandelsdorff Se meddelelser
hej alle.

jeg har været til sådan en, og syntes at de mangler bla. mine hukommelses peoblemer, min astma og mine allergier (alle på nær dyrehår) hvilket jeg også syntes er relevant.

skal man ringe til sin læge vedr dette?
kommunen har allerede mistænkeliggjort mig og påpeget at jeg har sagt jeg har astma og det skriver lægen ikke.

what to do<??
Ved jobcentret om disse ting? Du kan evt. selv skaffe lægeoplysninger på, at du har disse problemer og sende det ind til dem. Måske kunne du også få lægen til at skrive det som tilføjelse i helbredsattesten... Blot en idé!
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2010, 19:57   #3
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Kære kandelsdorff

Er det ikke din egen læge, der har foretaget den Generelle Helbreds Undersøgelse ?

For det burde det være.

Det står i retningslinierne.

Altså burde h*n vide, hvor vigtig det er, ar ALT er med.

Jeg synes du skal bede om at få det tilføjet.
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2010, 21:48   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af kandelsdorff Se meddelelser
hej alle.

jeg har været til sådan en, og syntes at de mangler bla. mine hukommelses peoblemer, min astma og mine allergier (alle på nær dyrehår) hvilket jeg også syntes er relevant.

skal man ringe til sin læge vedr dette?
kommunen har allerede mistænkeliggjort mig og påpeget at jeg har sagt jeg har astma og det skriver lægen ikke.

what to do<??
F.eks. din allergi, den er vel fastslået ved hjælp af en eller anden test, få aktindsigt ved den læge der har lavet testen.

Få aktindsigt hos lægen, så du bl.a. kan se hvad andre læger har sendt til ham (f.eks. svar på allergi-test).
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2010, 21:24   #5
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Jeg synes du skal sige tl din læge, at han/hun har glemt at skrive disse ting, og at det sådan set er meningen med en generel helbredsattest, og bede ham/hende om at sende en tilføjelse til kommunen.

Det har jeg fået tidligere, når en læge har glemt noget. Det er ikke noget kommunen skal sørge for, for det er lægens ansvar at udfylde den ordentligt, hvilket de førøvrigt også får en pæn slat penge for at gøre, fra kommunen.
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2010, 09:23   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Min gamle læge glemte også en del ting men skrev til kommunen da jeg gjorde hende opmærksom på det , så som de andre skriver ring til din læge ...

Min nye læge er lidt mere genial på det område, hun gav mig en ny tid og så var jeg nede og høre hvad der stod og hun spurgte ind til om hun havde fået det hele med
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Generel helbredsattest hos egen læge fibro Alt det andet 94 09-03-2012 23:04
Specifik helbredsattest? Håber Alt det andet 5 05-11-2010 10:43
Ny genneral helbredsattest lone t Spørgsmål ang fleksjob 6 12-12-2009 13:55
General helbredsattest ja-ma Alt det andet 3 07-09-2009 20:04
Helbredsattest Kastanie Dit og Dat 2 15-10-2008 07:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension