K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-05-2009, 11:07   #21
Lillevang
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Indlæg: 12
Styrke: 16
Lillevang er ny på vejen
Klag endelig, måske er du heldig at det virker.

Jeg som borger i Holbæk har modtaget brev fra jobcentret, som svar på min klage over en af deres lægekonsulenter, brevet er som følger og jeg smiler hver gang brevet bliver læst. I Holbæk er der flere borgere der har klaget, så vi er mange der er godt tilfredse. De lægekonsulenter må bare se af få det lært.

Brevets ordlyd er, og jeg undlader her det fulde navn på lægekonsulenten, men han har før været nævnt på k10.

Deres oplevelse med jobcentrets lægekonsulent, skal beklages - og det kan oplyses, at AOJ pr. 01.05.09 ikke længere har funktion som lægekonsulent i Holbæk kommune.

Skal beklages....få ord om en alvorlig klage og alvorlige følger i min sag, men også med håb.

Vh L.
Lillevang er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2009, 11:23   #22
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
hej...ja det lyder godt det der...håber jeg får et tilsvarende svar jeg kan være tilfreds med ,for det hjælper utroligt meget få afvide at det er en stor fejl der er begået,.....plus som heidien siger at andre måske kommer til sidde skal modtage sådan en gang gylle fra en der ikke har indsigt og føler sig mere klog end han er..!!og kan da også sidde håbe han har fået klager før og min så er prikken over i,et betyder også meget for mig at de andre jeg har henvendt mig til ang denne her klage ..som feks min beskæftigelses vejleder og hende fra job og krop er fuldstændige uenige med hans udtalelse og dermed også syntes jeg skulle klage
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2009, 16:09   #23
zolskin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2008
Lokation: her&der, kbh
Indlæg: 197
Styrke: 16
zolskin er ny på vejen
hey - det er godt, at du har gjort opmærksom på de to linjer!!.

Lægekonsulenter tillader sig alt for meget og når de kommer med sådanne udokumenteret udtalelser, så skal de have det at vide! For pludselig
kan der være andre, som også kommer til at bruge det. For myndighedspersoner vil det virke som en detalje men det er det ikke for dig!

Held og lykke!
zolskin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2009, 16:35   #24
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
nemlig
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2009, 16:07   #25
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
nu har jeg fået mail om afvente en tid hvor jeg kan komme op snakke med chefen for jobafd i komunen ang den lægekonculent i det møde skal aktøren og min jobsagsbehandler også være der....dvs jeg skal sidde med disse tre mennesker akumentere for min sag...det har jeg det faktisk ikke særligt godt med...skrev før dette at jeg faktisk godt gad møde den lægekonculent så han kunne fortælle mig hvad han lagde til grund i det han skrev....!!vil bare høre om det en god ide for mig tage derop til dette møde før min pension kommer igennem pensionsnævnet....har det ikke så godt med det da jeg får det herre dårligt bare ved tanken om sidde skal kæmpe min sag over for de tre har ikke helt overskudet til det lige nu....
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2009, 16:14   #26
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Hvis du ikke er bare lidt "sej", så vil jeg anbefale at du har en bisidder med, og under alle omstændigheder vil jeg anbefale dig at optage mødet.
Jeg kan ikke se hvor du kommer fra, måske var der en herfra som kunne hjælpe dig.

Jeg har selv for ganske nylig været til samtale med 3 personer, for at "redde trådene ud" efter at jeg havde klaget til borgmesteren.
Og min erfaring er, at hele systemet er pilråddent, en stor del af de ansatte er fulde af løgn.

Jeg håber, at jeg inden alt for længe, får overskud til at skrive lidt om det i en blog.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2009, 16:16   #27
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Skal mødet handle om lægekonsulentens rolle i din sag?
Eller hvordan skal det forstås??

Sorry, hvis jeg er lidt træg i tankegangen for tiden, hehe
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2009, 16:25   #28
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
det er for ...som min sagsbehandler skriver for orintere chefen om hvad jeg mener om det så hun kender sagen godt nok.......kan bare ikke rigtigt se formålet med dette da jeg har skrevet jeg vil have det slettet og have en udtalelse fra lægekonculenten om hvorfor han skriver som han gør??? kan ikke rigtigt se det vigtige i sige mere???og så sendte jeg den klage som heidien kom med...

har svaret tilbage jeg simpelthen ikke har overskud til komme til det møde før jeg har fået afslag eller fået min pension...men tvivler..har det faktisk svært ved lige nu skulle sidde med 3 stk fra komunen forsvare mig selv...!!en af de grunde til jeg søger pension er netop jeg går alt for meget op i retfærdiggøre mig selv helt ud i ekstremerne men har ikke lige lyst til sidde blive hverken ked eller sur eller råbene over for disse mennesker har nok tænke på om den pension går igennem....

Sidst redigeret af pruttenQ34; 15-05-2009 kl. 16:29.
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mine børn er blevet såret af at se mig fuld. Hvad gør jeg ?!! Enteneller Alt det andet 53 12-05-2012 20:20
Jeg vil være glad, mine børn savner mig.. Hanna Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 05-11-2010 14:22
753 fattige børn.... buster Politik og Samfund 0 13-03-2010 03:22
Børn Forsyg Dit og Dat 4 28-04-2009 18:54
komunens lægekonculent pruttenQ34 Dit og Dat 4 10-09-2008 18:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension