K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-06-2013, 17:57   #11
Fallenten87
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2013
Indlæg: 46
Styrke: 11
Fallenten87 er ny på vejen
Goddaw Curls :-) tak for dit indlæg. Og hvor har du ret. Man har, som Chron eller Colitis patient, faktisk ingen problemer med noget særligt. Mad kan nemlig løse rigtig meget - i eftermiddags drak jeg feks noget kaffe med kanel i, jeg har det allerede meget bedre. (Og det er IKKE useriøst, hvis du har fornemmelsen af det!!!)

Jeg synes bare at du modsiger dig selv lidt - du skriver at lægerne ikke må vurdere funktions og erhvervsevnen - hvorfor ber' sagsbehandleren så, min speciallæge tage stilling til, om, om han mener min lidelse er foreneligt med en stilling? Og det med læge konsulenten, som ber' om endnu en statusattest, på baggrund af en statusattest, hvad tjener det? Og dialog - det kan du skam tro jeg er i :-)
Fallenten87 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2013, 18:13   #12
Spunken
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 01-11 2010
Indlæg: 97
Styrke: 14
Spunken er ny på vejen
Det tror jeg faktisk heller i kommunen har bedt om.

Det eneste som kan afgøre om det er fleks eller andet er din erhvervs evne, lidelser og diagnoser har intet at sige.

Din læge må faktisk ikke udtale sig om du er berettiget til fleks eller førtidspension.

En stomi kan ikke hjælpe dig? Jeg har virkelig fået mit liv tilbage efter jeg fik min. Jeg havde meget svær betændelse og var låst fast i hjemmet pga det.
Spunken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2013, 09:38   #13
Fallenten87
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2013
Indlæg: 46
Styrke: 11
Fallenten87 er ny på vejen
Godmorgen Hr / Fru Spunk. :-) tak for dit indlæg :-) nåh - ja så ved jeg ikke hvad der menes, med det notat der står i sagen. Menndet er sikkert mig der tager fejl :-)

Det lyder bare lidt underligt det du siger der, for begge læger har netop skrevet, at de fraråder og vurderer at min tilstand er således, så at ethvert tiltag i forbindelse med yderligere afklaring af patientens ikke eksisterende erhvervs og funktionsevne, i form af tilbud om arbejdsprøvning og reasourceforløb, fortsat vil medføre væsentlige varige forværringer i sygdomsbilledet, som er meget forværret de sidste 1,5 år. Yderligere usikkerhed omkring patientens fremtidige beskæftigelsesmuligheder, er ikke tilrådeligt herfra afdelingen. Forud for dette, skriver han INTET om, hvilken ydelse Jeg skal ha'. Han forklarer bare kommunen, at Jeg ER syg, og at det ikke bare er tilfældig influenza som alle tror. Stomi? Heh. Det er ikke vejen frem for mig ven. Det kan godt være det reddede din røv, men det kom sku igen hos mig :-)
Fallenten87 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2013, 10:06   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fallenten87 Se meddelelser
Stomi? Heh. Det er ikke vejen frem for mig ven. Det kan godt være det reddede din røv, men det kom sku igen hos mig :-)
Vil det sige, at du allerede har prøvet det?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2013, 19:55   #15
Fallenten87
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2013
Indlæg: 46
Styrke: 11
Fallenten87 er ny på vejen
En stomi, som alle ellers roser? Flere gange. 2 gange lagt / lagt tilbage. Sidst fjernede de skidtet på mig, og nu er den permanent :-)
Fallenten87 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2013, 20:09   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tja, så er du vel bare i kommunens vold. Nok ikke meget vi kan bidrage med, når du har prøvet det hele, og ved det meste bedre end os andre

Så du må bare gå til dem og slås for det du mener du har krav på.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2013, 20:26   #17
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fallenten87 Se meddelelser
En stomi, som alle ellers roser? Flere gange. 2 gange lagt / lagt tilbage. Sidst fjernede de skidtet på mig, og nu er den permanent :-)
Det gør mig ondt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2013, 20:50   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det må være forfærdeligt!! Også psykisk.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2013, 20:56   #19
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ja, det må være forfærdeligt!! Også psykisk.
Også min tanke.

Jeg forestiller mig, at det må være lidt af en overvindelse, at sige ja tak til en stomi, og når det så ikke har den forventede/ønskede effekt, så må det være noget af en nedtur.

Man kan jo vænne sig til meget, når bare det har en positiv effekt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2013, 21:34   #20
Spunken
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 01-11 2010
Indlæg: 97
Styrke: 14
Spunken er ny på vejen
Hmm det reddede sgu da bestem ikke min røv...

Den er der jo ikke hul igennem mere :-) Men det gav ro i tarmene, min betændelse blev nedsat til det halve og den vanvittige medicin reduceret meget:-)

Ærgerligt det ikke kunne hjælpe dig:-)

Stomi er en ordentlig mundfuld at skulle sluge - men jeg var konstant indlagt til sidst og kunne ikke færdes nogen steder uden jeg skulle på toilettet - sk** 3 gange i bukserne på en dag - så valget var nødvendigt for mit liv, jeg kunne ikke leve som det var før!
Spunken er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Silkeborg: Hver 3. utilfreds m sagsbehandling buster Politik og Samfund 8 14-07-2011 18:37
Bevilget fleksjob - Hvad nu? elbossen Spørgsmål ang fleksjob 2 04-07-2011 14:11
Utilfreds jobkonsulent bla-bla Politik og Samfund 2 11-06-2009 14:56
Fleksjob - hvad får I i løn?? Cat 72 Spørgsmål ang fleksjob 4 30-03-2009 17:17
Ingen fleksjob - hvad så? sun-lady Manglen på Fleksjob 4 01-07-2008 23:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension