K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-09-2013, 16:25   #1
popcorn
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2008
Indlæg: 115
Styrke: 16
popcorn er ny på vejen
Ansigtslammelse - kan det være stress

Blev indlagt i Holstebo i fredags med lille lammelse i venstre side af ansigtet ( selv om det føles som det er højre) blev scannet og der er ikke fundet prob eller blødning. her efter fk jeg udtaget rygmarvsprøve for at sikre at det ikke var flår bid, men her kunne de heller ikke se noget. De kan ikke sige hvad det er og kalder det en "bell lammelse" Jeg har førtidspension med kontrol, og i disse uger er sagen oppe og pt afventer jeg svar fra en undersøgelse hos afklaringvest. Syntes det er meget mærkeligt go tænker om andre der har været langt ude med stress, har oplevet noget lignende
popcorn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2013, 16:32   #2
GlemMig
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Lokation: København
Indlæg: 50
Styrke: 14
GlemMig er ny på vejen
Jeg har set en meget, meget stresset person udvikle bells.

Du må endelig ikke blive alt for bekymret. De fleste tilfælde er forbigående, selv om lægerne ikke er glade for at love dig det ene eller advare om det andet.

I det tilfælde jeg så, var personen (invalidepensionist) nogenlunde 1 måned om at få fuld bevægelse tilbage.

Der var ingen forklaring på hvad der var sket i det tilfælde.
Der er god mulighed for at du vil kunne grine af det hele om en måneds tid.

God bedring
GlemMig er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2013, 19:33   #3
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af fjolle Se meddelelser
Blev indlagt i Holstebo i fredags med lille lammelse i venstre side af ansigtet ( selv om det føles som det er højre) blev scannet og der er ikke fundet prob eller blødning. her efter fk jeg udtaget rygmarvsprøve for at sikre at det ikke var flår bid, men her kunne de heller ikke se noget. De kan ikke sige hvad det er og kalder det en "bell lammelse" Jeg har førtidspension med kontrol, og i disse uger er sagen oppe og pt afventer jeg svar fra en undersøgelse hos afklaringvest. Syntes det er meget mærkeligt go tænker om andre der har været langt ude med stress, har oplevet noget lignende
Hej Fjolle
Du er i gode hænder når du allerede er blevet scannet og har fået foretaget lumbalpunktur.
Så er mange diagnoser allerede fjernet og afkræftet.
Forventer du fortsat er under udredning på sygehus eller opfølgning via sygehus?

Når du skriver lammelse hvad består den af og hvor?
Pande
Kind
Mund
?

Har du føleforstyrrelser i ansigtet?

Hilsen lgkh62
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2013, 21:40   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har prøvet at være fuldstændig lammet i den ene halvdel af ansigtet - jeg opdagede det om morgenen og jeg skulle spise et blødkogt æg, og jeg ikke kunne mærke skeen i munden.
Så gik jeg ud på badeværelset og så mig i spejlet, og fik et mega chok - hele den ene side hang - øje, næse, mund og hage.
På hospitalet spurgte han om jeg kunne rynke panden, og det kunde jeg, så han udelukkede hjerneblødning og blodprop, men fik mig alligevel undersøgt grundigt.

De kunne ikke sige nøjagtigt hvad det var, og der var flere bud bla virus (Bells parese )ect, og sagde jeg ville blive fin igen. Efter 3-4 måneder var det også NÆSTEN normalt, men jeg har stadig nogle ''ticks'', der er noget med mundvigen som ikke er helt som før, ligesom jeg har nogle føleforstyrrelser i det næsebor der var udsat - føles som om jeg trækker varm luft ind med den side af næsen, og sådan er der nogle småting, mit ene øje hænger også LIDT mere end det andet, men det bliver ikke bedre end det er nu. Episoden var fra før jeg fik førtidspension, og det var i 2009....så måske, kan ikke huske det præcis, fik jeg det i 2007......

PS
Jeg fik også øjendråber, fordi jeg ikke kunne lukke øjet ordenligt, så dråberne var for at øjet ikke skulle udtørre......være bøvl!! Jeg måtte til sidst gå med solbriller, klap for øjet mm, fordi det øje drillede sådan.

Sidst redigeret af Ninja; 01-09-2013 kl. 21:45.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
At være eller ikke være en flæskesteg.. phhmw Politik og Samfund 3 29-03-2012 09:57
STRESS i systemet, systemet giver STRESS Ricky M. Politik og Samfund 5 31-12-2011 00:36
Stress Tullee Alt det andet 21 23-06-2011 12:41
Lad så være med at kalde travlhed for stress! L.S. Politik og Samfund 18 13-02-2011 20:11
Min søn har stress. Maj-Britt Dit og Dat 4 17-04-2008 09:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension