K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-12-2008, 16:47   #1
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hurra, ny sagsbehandler

var jeg hos idag.. en sagsbehandler som ovenikøbet er uddannet socialrådgiver..
hvilken oplevelse...

for første gang føler jeg mig forstået. troet på.. han sagde han kunne se på mig at jeg er syg.. trods det at min sygdom er en af de usynlige.. whiiplash.

han foreslog mig en ergoterap... kan ikke stave.. for at finde en rigtig hovedpude, jeg er nok på den 5-6 siden mit uheld. og den føles mest som en mursten.. men den bedste af de afprøvede..

han mente det var hul i hovedet at mene jeg kunne klare mig på ordinært arbejdsmarked. han nævnte at han nok ikke engang kunne se mig være rask nok til flexjob.. men sagde samtidig at det skulle han nok ikke sidde her og sige, hvis nogen hørte det..
han var rigtig rar.. og samtidig havde han ikke meget til overs for ham der hjorten... og alle deres regler..


haha.. jeg var lige på odsherreds jobcenters hjemmeside, for at finde navnet på den nye jeg bliver sendt til.. faldt over en inddeling af team 1 og team 2.... for team 1 stod der tidlig indsats... team 2.. sen indsats..... er det mon en flatterende arbejdsbeskrivelse at sige, jeg arbejder indenfor sen indsats... .. måske er det bare mig som er træt.. hihi..

han skrev meget udførligt ned omkring samtalen, og mine symptomer. og rådede mig til at nedskrive til reumatologen omkring det jeg glemte at nævne til undersøgelsen..

desværre sendte han mig videre til en ny sagsbehandler, men ville skrive at han ville foreslå en ordentlig udredning af min sygdom. så venter spændt på det brev. går da ud fra han sender et til mig også.. det ville han sende til den nye behandler i grevinge.. og han kunne se jeg var ved at gå i chok, og sagde bare rolig det er en i kontanthjælpssystemet. ikke sygedagpengene. og jeg sagde til ham at det var da ærgeligt jeg ikke skulle have ham mere, for han virkede da sød... og så sagde han på vej ud af døren at den nye i det mindste da var uddannet socialrådgiver.. så kan jeg jo bare håbe på fortsat god behandling af dem..
Så glæden idag, blev jo lidt kort, men den luner da rimeligt ovenpå det jeg er vandt til..

han var også forarget over at jeg havde været syg så længe.. han så helt chokeret ud da jeg sagde jeg nærmer mig 3 året for skaden.

nu må jeg vist igang med at se om jeg kan finde et sted at gemme rodet, så jeg kan få julepynten frem.. var det ikke for mine børn, så blev julen hoppet over.. på den anden side er det jo godt at få vasket lidt af, og vasket gulv.. det sker sjældent her..
tak fordi du læste med..

Sidst redigeret af Huldra; 16-12-2008 kl. 16:53. Årsag: faldt lige over noget..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-12-2008, 22:01   #2
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Det er simpelthen så rart, når man eeendelig oplever, at blive behandlet ordentligt.
Bare synd at det sker så sjældent.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2008, 00:15   #3
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hej Huldra

Det er da rigtig dejligt at der kan ske noget nyt og at du ser en fremtid på dine præmiser. Jo, jeg kender godt det med at ikke at have overskud til hverken dit eller dat
Det er så dejligt når vi har fået en snak med en som forstår os og som sender os videre i systemet, så der kommer en afgørelse, snarest. Det hjælper på hverdagen og ikke mindst på nattesøvnen.

Jeg glæder mig til at se hvad der sker i sag.

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2008, 00:29   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen så er julen da reddet, synes altid det er dejligst at få en god sund snak med sin sagsbehandler INDEN jul og nytår så man ikke skal tænke for meget.
Desværre er min sagsbehandler ikke så sød mod mig - nærmere ond, så hun er typen man bare undgår at komme i kontakt med op mod helligdage. Og i de perioder er intet nyt, godt nyt!!

Håber sagsbehandleren får dig videre til en der er lige så sød og forstående.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2008, 00:36   #5
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
tak for jeres søde ord.

ja, jeg må på fjæsbogen og se om der står lidt om hende han sender mig til... de har nemlig en fjæsbog for ansatte i odsherred kommune.. men måske skal man ansøge som ven... så bliver jeg sku da nødt til at lave en fakeprofil... det må man jo ikke.... hm....

ja, bliver spændende om jeg falder bedre i søvn om lidt... jeg har haft svært ved at finde ro længe, men imorges sov jeg da fint kl. 06.20... jeg mærkede intet til noget jordskælv.. selvom min mand og søn gjorde.. de sagde sengene rystede... smiler.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hurra Stonie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 02-09-2012 12:48
hurra!!!! havheks Alt det andet 8 14-01-2012 10:24
Hurra sparkongefre Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 23-03-2010 16:27
Hurra. velcro Din historie 7 11-07-2008 12:38
Hurra buster Dit og Dat 3 29-05-2008 10:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension