K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-11-2015, 22:56   #11
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af fneslo Se meddelelser
Jeg vil mene at jeg er klar som det står til lige nu. Jeg har været i 6 ugers arbejdsprøvning, dog kun 15timer pr uge.

Jeg kender dog ikke dagen i morgen og det er nok det der gør mig mest utryk.
Når din a-kasse ser det - og det gør de når de indhenter kopi af din sygedagpengesag - så godkender de dig ikke til at stå til rådighed 37 timer om ugen.

Du bør afklares mhp fleksjob hvis du kun kan arbejde 15timer om ugen. Hvorfor kom du ikke højere op i timetal i praktikken?

Citat:
Oprindeligt indsendt af fneslo Se meddelelser
Jeg mener jeg er så klar jeg kan blive. Jobcenteret påstår at inden for 9 måneder kan jeg sygemelde mig igen og komme på kontanthjælps lignende beløb. jeg kan dog ikke finde noget om det nogen steder.
Få det (at du kan sygemelde dig igen indenfor 9 mdr og komme på kontanthjælpslignende beløb) på skrift fra din sagsbehandler hvis du vælger at raskmelde dig. Også om det er jobafklaring din sagsbehandler mener.

Husk at kun hvad du har på skrift holder. Alt hvad de lover dig mundtligt er intet værd.

Sidst redigeret af Akvamarin; 16-11-2015 kl. 23:09.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2015, 23:10   #12
fneslo
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2014
Lokation: Greve
Indlæg: 4
Styrke: 0
fneslo er ny på vejen
Jeg har ventet på operationer der går jo mindst 3-5 måneder mellem hver, den sidste kom i august og jeg er kommet på fode igen. Det mener jeg og håber jeg inderligt.

Arbejdsprøvningsstedet ( 3 afdelinger slået sammen) jeg var er hos, har kun brug for en i 3 timer om dagen, deraf de 15 timer.

Sidst redigeret af fneslo; 16-11-2015 kl. 23:13.
fneslo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension