K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-04-2010, 17:50   #71
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa hvad min læge siger, skal derned på mandag og fysisk har jeg fået at vide der ikke er noget i vejen for at have et job og psykisk har jeg kun en undersøgelse fra neurologisk psykolog der viser 15-20 timer ugenligt men kan max holde til de timer jeg har nu 7½time og en ugenlig fri dag onsdag og den udtalelse de fik fra en psykolog fra halvandet år siden hvor de på det kraftigeste mente at jeg skulle have nogle samtaler fik 5 samtaler så ville kommunen ikke hjælpe mere og der står i min RP også at jeg skal have noget behandling, det samme stod der i en heldbredsundersøgelse fra lægen som også blev lavet den gang var derfor jeg fik tilbudt de 5 samtaler og ikke mere. Problemmet er at jeg har været i så mange arbejdsprøvninger men det er kun den sidste her der er lavet vurdering på ikke de andre og hvorfor ved jeg så ikke noget om, de er fra en anden kommune men har selv fået skrabet alle mine papir sammen fra tidligere læge/sygehus og afleveret hos min konsulent men hun er jo så stoppet så venter på at få en ny men har hende indtil der findes en ny til mig.
Kan være det er mig der ikke ved hvordan og hvorledes men får bare hele tiden at vide det er pga kassetænkning og ikke andet at de er så langsomme og når man jo så ikke har noget psykisk overskud pga helbredet osv så lader man det hele bare stå til kender idet ?
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2010, 20:13   #72
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
jeg har været i mange forskellige arbejdsprøvninger reva i andre privar virksomheden..

for et par dage siden papierne er kommet til flexteamet og de har sagt jeg skal igen en ny arbedjsprøvninger.. de har ikke tjekket min arbejdsevnee..

så det er trist min sag køre i 5 år og endnu ikke afsluttet...

kommunne bare trække tid ud.... og gøre mange ulovlig ting...

tage advokatet med......
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2010, 13:29   #73
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa har haft møde med min konsulent idag og hun mener bestemt ikke at jeg skal sendes ud i flere arbejdsprøvninger, jeg skal bare være i aktivering de 6 -7½ time jeg er om ugen nu også være det indtil det hele er afklaret mangler de sidste papir fra lægen af som jeg skal ned til på mandag, så jeg kan få afsluttet min sag. Så nu håber jeg at det er på plads men vil ikke sætte mine forventninger op da jeg jo før har fået at vide sådan og sådan også bliver det lavet om lige i sidste øjeblik.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2010, 16:26   #74
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg håber for dig at der er nok papier på dig nu,det må der da være med det du har været igemmen,pøj pøj
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 13:52   #75
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa er godt forvirret ligenu har fået at vide at min sag ikke ligger til flex pga jeg har for få timer men at min sag heller ikke ligger til pension da jeg ikke har en endeligt diagnose ud over at jeg er født 2 måneder fortidligt og har derfor nogle fysisk/psykiske ting som jeg døjer med og det ser de ikke er nok til pension. Hvad gør man så skal man så være på kontanthjælp til man bliver folke pensionist ???
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 14:15   #76
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Den holder ikke rigtig.
for så kan du hverken får flex eller pension, hvis det kun er diagnose.


Men nu ligger det alså sådan, at pension flex gives på grund af nedsat arbejdsevne.
samt man kan ikke være for syg til flex og for rask til pension.
det er der jo faldet en dom om.
så det med timer holder ikke en meter, for så hedder det pension.
så den holder alså ingen steder det din kommune kommer med.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 14:25   #77
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa oki så kan man ikke komme i den kategorie som hed for syg til flex for rask til pension har en arbejdstid på 7½ uden pauser og med pauser 6 timer og en ugenlig fridag. så ved ikke hvad de finder ud af går og venter på at jeg får en ny kontaktperson/social faglig konsulent, da hende jeg havde før har fået nyt job men de er da kommet så langt at jeg ikke skal ud i flere arbejdsprøvninger heldigvis da og guskelov og tak for det :-)
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 14:53   #78
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
nej men i din sag er det jo flere ting der spiller ind du kan bla få det bedre ved at gøre ting som du godt ved du skal gøre derfor vil de ikke give dig flexjob
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2010, 14:59   #79
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
Den forstod jeg ikke helt, de ting der står i min sag kan ikke gøres bedre der findes ingen behandlingsmuligheder osv det er stadionært, så kan ikke lige se hvor du vil hen ?
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2010, 14:35   #80
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa så har man været ved lægen på henblik at han skulle lave en vurdering om det var flex eller pension og give en henvisning til psykologisk special læge erklæring men han kan som sagt ikke gøre noget da kommunen ikke har taget kontakt med hendblik på dette, det er dem som har bedt mig bestille tid hos lægen ang den vurdering osv også skulle jeg have min kontaktperson med der ned men har så fået lavet tiden om 4 gange da hun ikke kunne så valgte til sidst selv at tage afsted og det er hvis snart 2 måneder siden at de sagde jeg skulle bestille tid hos min læge og hende der var min kontakt person har fået nyt job et andet sted men leger stadig min kontaktperson selv om jeg skal have en ny jo da hun ikke arbejder der mere og hun inviterer på middag osv må de gerne dette, har sagt nej til hendes tilbud med at jeg ikke kunne, da man ikke kan have kontakt til sine borgere privat eller efter man har skiftet job. skal vel ikke være veninde med hende?
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
For godt til at være sandt ! Fagligt kursus, hvor der tages hensyn til, at man er FP. JoEur Nyttigt at vide for Førtidspensionister 3 16-07-2013 16:41
se hvor mange på ftp i kommuner østerbro Politik og Samfund 7 25-04-2013 19:14
Hvor mange?? BFF Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 09-09-2011 10:07
ved I hvor mange vi er ! østerbro Politik og Samfund 11 10-04-2011 09:28
Hvor mange timer, hvor stort tilskud?? veiergang Spørgsmål ang fleksjob 2 01-07-2008 17:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension