K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2013, 02:46   #1
KattenJames
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2013
Indlæg: 14
Styrke: 11
KattenJames er ny på vejen
Datingside for flexjobbere og førtidspensionister

Hvorfor findes sådan en ikke?!!
Eller har jeg bare ikke ledt godt nok?

Det burde da eksistere...
KattenJames er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2013, 03:11   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Der er jeg så nok typen der ville harmes, hvis det fandtes

Får sådan et ubehageligt billede på nethinden af, hvide mennesker kun må gå på højre side, og sorte på venstre.......eller syg søger endnu mere syg til fælles harme og hjemmelig hygge over recepterne

- det udspringer sig nok af, at jeg bliver ked af, når syge lige frem skal føle, at de kun kan finde en ligeværdig hvis denne også er syg

Håber der findes en datingside der matcher dit behov, men hold fast, hvor er det egentlig tragisk at der er behov for den slags i dagens Danmark
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2013, 08:15   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
tror man skal huske på de gode ting ved, at være fleks eller pension, vi har mere tid og kan bruge tid på børn og familie, hvis vi har en god dag.

At vi ikke tjener så godt, betyder nok, at vi kan kikke i tilbudsaviser.

Nok om det, vi er ikke dårligere mennesker end andre, vi har bare et dårligere helbred
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2013, 15:34   #4
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af KattenJames Se meddelelser
Hvorfor findes sådan en ikke?!!
Eller har jeg bare ikke ledt godt nok?

Det burde da eksistere...
Prøv at bruge 'søg' funktionen her på siden - der har skam allerede været livlige debatter om fordele og ulemper ved den slags 'krage-søger-mage'-tiltag - vindene skildte MEGET.

Jeg får personligt KVALME ved tanken, om yderligere at skulle stigmatiseres og frivilligt udstille sig selv til hån og hetz fra vampyrerne på 180blablabla og ligesindede kkk-efterabere.

Men sådan er vi jo så forskellige
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2013, 17:56   #5
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Jeg synes helle ikke det er sjovt at gå efter laveste fællesnævner.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2013, 20:45   #6
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Der er jeg så nok typen der ville harmes, hvis det fandtes

Får sådan et ubehageligt billede på nethinden af, hvide mennesker kun må gå på højre side, og sorte på venstre.......eller syg søger endnu mere syg til fælles harme og hjemmelig hygge over recepterne

- det udspringer sig nok af, at jeg bliver ked af, når syge lige frem skal føle, at de kun kan finde en ligeværdig hvis denne også er syg

Håber der findes en datingside der matcher dit behov, men hold fast, hvor er det egentlig tragisk at der er behov for den slags i dagens Danmark
Det findes som sådan lidt i forvejen. Men tror da ikke det afspejler at syge skal separeres fra raske, men mere som et supplement til eksisterende dating sites. Det kan jo være hårdt at løbe panden mod muren hele tiden på almindelige datingsites, bare fordi der ikke er nogen måder at finde ligesindede.

Citat:
Oprindeligt indsendt af KattenJames Se meddelelser
Hvorfor findes sådan en ikke?!!
Eller har jeg bare ikke ledt godt nok?

Det burde da eksistere...
du kan finde nogen på sindnet.dk . Der er en masse dating muligheder og det har hjulpet mange. (Jeg fandt f.eks. min kæreste der igennem og vi har det fantastisk sammen)

Jeg kan huske der var en debat på et tidspunkt derinde om der skulle forbydes dating, med de samme argumenter man ser herovre. Men jeg er virkeligt glad for at admins ikke lyttede til de mennesker. For så havde jeg og mange andre siddet ensomme den dag i dag.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2013, 21:22   #7
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Abraxus Se meddelelser
Men tror da ikke det afspejler at syge skal separeres fra raske.
Det afspejler derimod at syge bevidst separerer sig selv fra raske, og det mener jeg bestemt ikke er vejen frem... det er det jeg mener med laveste fællesnævner.

Man må gerne stræbe frem og opad, det er for let at holde sig til sine egne, eller eventuelt stræbe ned ad, eller holde sig på samme plan, bare fordi der er trygt at være.

Mit liv ville gå i stå hvis jeg skulle have en anden handicappet på slæb, men jeg har med den holdning også sagt ja til at være alene hvis det er det der skal til for at jeg ikke bliver trukket ned.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2013, 01:15   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Har det meget lig Nøgne tær.

Jeg ville ikke kunne trives ret godt, hvis jeg skulle danne par med en anden syg - jeg har personligt brug for styrke, og for raske personer omkring mig, for netop ikke at selv blive dårligere. Jeg har mange syge venner og bekendte som jeg elsker og holder af, men når jeg har været sammen med dem en eftermiddag, går jeg drænet derfra (specielt hvis de er meget rundhåndede med informationer omkring deres sygdomme/kampe med systemet mm). Tror også jeg er overfølsom over for negativitet og pessimisme.

Så HVIS jeg skulle have en partner (bevidst fravalg, så det sker aldrig!), så skulle det være min absolutte modsætning - én der kunne hente en lille smule af solen ned til mig, så mit eget mørke mildnes. At sætte mig sammen med en ligesindet ville dræne mig fuldstændigt. Jeg har været gift og skilt tre gange, og det sorteste ægteskab med de dårligste vibrationer og energier, var i ægteskabet med en ligesindet. Det havde nær kostet mig livet og den sidste rest fornuft jeg havde tilbage - ser tilbage på tiden som én lang jammerdal
(Vi er dog bedste venner i dag).

Når dét så er sagt - så er jeg da ikke i mod datingsites for fleksere og førtidspensionister, synes bare det virker lige så latterligt som datingsites KUN for de smukke
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2013, 01:35   #9
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg ville ikke kunne trives ret godt, hvis jeg skulle danne par med en anden syg - jeg har personligt brug for styrke, og for raske personer omkring mig, for netop ikke at selv blive dårligere.
Og selvom man har brug for disse ting fra en anden person betyder det jo ikke at man ikke har andre styrker at byde ind med i et forhold.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2013, 03:21   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej præcis, jeg ser i hvert fald mig selv som værende SÅ meget mere end bare førtidspensionisten der søger anden førtidspensionist.

(Og så skal det ikke undre mig at jeg engang falder på røven over en ligesindet og bliver ramt af Nemesis med den ondeste klinge!)

Og nu hvor vi skriver så meget om love her på K10, så kan jeg varmt anbefale alle at dykke ned i Loven om tiltrækning

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension