K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2011, 11:34   #21
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Ps. Skal vi ikke bruge energien og vores få kræfter, på at kæmpe vores egen sag ???
Hvis du ikke mener det vedrører din sag, så lad være med at deltag i debatten omkring det. Jeg mener i høj grad det vedrører min sag, så derfor startede jeg tråden.

Sidst redigeret af Håber; 15-11-2011 kl. 11:40.
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2011, 11:39   #22
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tutteren Se meddelelser
Efter reglerne skal man ikke have en diagnose, men kommunen siger, hvis der ikke er en diagnose, at lidelsen så måske ikke er varrig og så er der nul TA.
Ja kommunen er dygtige er de!!!
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2011, 18:56   #23
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Håber Se meddelelser
Hvis du ikke mener det vedrører din sag, så lad være med at deltag i debatten omkring det. Jeg mener i høj grad det vedrører min sag, så derfor startede jeg tråden.

Flot, flot og endnu mere flooot... -inden man kommer med et indlæg, bør man nok overveje om der kan kommer indlæg fra andre, der har en anden... -ja endda en direkte modsat opfattelse af en sag !!! Og hvis dette IKKE er til at leve med, skal man nok lade være med at komme med sine opstød på disse åbne sider

Og hvordan du kommer frem til, at dit indlæg vedrører din sag om andre får hjælp, eller dit indlæg kan hjælpe dig fremover... -må være op til dig... Held og lykke


Ps. Hvis Du ikke har bemærket det, er der altså utrolig mange der daglig forsøger at hjælpe andre herinde.. -også selv om det IKKE gavner deres egen sag



.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 15-11-2011 kl. 23:38. Årsag: Rettelse...
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2011, 21:26   #24
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Flot, flot og endnu mere flooot... -inden man kommer med et indlæg, bør man nok overveje om der kan kommer indlæg fra andre, der har en anden... -ja endda en direkte modsat opfattelse af en sag !!! Og hvis dette IKKE er til at leve med, skal man nok lade være med at komme med sine opstød på disse åbne sider

Og hvordan du kommer frem til, at dit indlæg vedrører din sag om andre får hjælp, eller dit inflæg kan hjælpe dig fremover... -må være op til dig... Held og lykke


Ps. Hvis Du ikke har bemærket det, er der altså utrolig mange der daglig forsøger at hjælpe andre herinde.. -også selv om det IKKE gavner deres egen sag



.
Sig mig læser du overhovedet selv hvad du skriver og hvad du svarer på? Dit indlæg give slet ingen mening i forhold til dine tidligere indlæg og i forhold til det jeg skriver, men fred være med det.

Jeg gider ikke bruge mine kræfter på at diskutere ting med en person der så tydeligt kun ønsker at kværulere, så slut herfra.
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2011, 23:40   #25
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Fair nok...


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forstår det bare ikke! Mumrik Spørgsmål ang fleksjob 32 10-01-2012 21:17
Sagsbehandleren forstår ikke! Tina1983 At søge førtidspension 29 29-06-2010 08:48
Hjælp Kan ikke forstår det ?? dobar Spørgsmål ang fleksjob 26 10-04-2010 20:25
der er noget jeg ikke forstår Huldra Dit og Dat 4 04-03-2009 13:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension