K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-02-2011, 11:48   #17
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
min rodet sag smat læggekonsulenter der ikke kan blive enige

Ja så har min sagsbehandler været igennem en anden lægekonsulent med min sag og han har så sagt at min arbejdsevne er varigt nedsat og at jeg burde have et fleksjob med stor skånehensyn. Men min sagsbehandler vil så spørge hendes leder om havd hun skal om hun skal indstille mig til fleksjob eller hvad hun sakl da hun ikke ved noget når lægekonsulenterne modsiger hinanden den første har jo sagt jeg skal have 37timer uden skånehensyn også nr 2 der siger noget helt andet.

Jeg har også bedt om at få lavet en neuropsykologiskundersøgelse hvor alt med min hukommelse,koncentration mm kan blive helt klarlagt men den mener de ikke er relevant pt det er første lægekonsulent der har udtalt det også vil/ min sagsbehandler ikke siger hun

men hun virker meget usikker hende jeg har nu jeg syntes aldrig hun ved noget.

forstår godt at min sag er forvirrende for hende når min afklaring og arbejdsprøvning siger jeg ingen erhvervsevne har også lægerne siger jeg har alt eller lidt

hvad pokker skal man gøre ???
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HMS syg og syltes(undskyld langt lidt rodet indlæg) Tzari Spørgsmål ang fleksjob 11 06-06-2009 08:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension