K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-06-2010, 19:20   #1
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hvordan kan man være så langt fra ens søskende ??

Ja så får I lige en af de "grænse overskridende" fra mig af, men det er fordi af jeg til stadighed kan blive overrasket over at ens bror er så langt fra en selv.

Jeg har forlængst opgivet min familie i forhold til mit liv og min familie med børn og deslige. Dette tiltrods for at min bror er gudfar for mine børn. Min eks havde ikke nogle muligheder og jeg tror at jeg allerede dengang for 12 år siden var udbrændt og bare tog en beslutning.

Anyway så taler jeg idag med min bror som er en meget fåmælt Lollik. Jeg vil lige have min svigerinde, hans kones gave til hendes runde fødselsdag på plads, men han hjælper på ingen måde. Hun ønsker sig et maleri til kr. 14.000 og han fatter nada. Nu må jeg skrive udenoms for at får numrene på hendes søskende i Jylland, for dem kan jeg da næppe få af ham, han er bare ikke min bror, det har jeg aldrig følt at han er. !!!

Er det bare sådan ? Puhhhh jeg elsker min Svigerinde, men jeg fatter ikke at hun kan min bror eller min familie (udover mig he, he) overhovedet.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2010, 20:33   #2
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Det var da trist at du har sådan et dårligt forhold til din bror.
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2010, 20:39   #3
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
som jeg har fået avide fra en god ven hjælper man ikke med problemet så er det måske forde man er en del af problemet måske lidt at tænke over
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2010, 20:48   #4
Jessica
Hvor skulle jeg ellers være
 
Jessicas avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2006
Lokation: Fredericia
Alder: 61
Indlæg: 178
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Jessica er ny på vejen
Jeg synes også, at det er trist, at du har sådan et forhold til din bror.
Men næste gang du snakker med ham, så brug HV-spørgsmål! eks. hvad ønsker din kone i fødselsdagsgave? Hvilket telefonnummer har X?
Så er han tvunget til at svare, og han kan ikke bruge hverken ja eller nej.
__________________
Mvh. Jette
Førtidspensionist per d. 1/8 2010.
Jessica er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2010, 22:38   #5
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Uha.. han er sådan en man kan sparke bagi indtil han vender sig om og spørger hvorfor gør du det .. bare så man kan få et par ord fra hans mund

EE.. du er jo god til ord.. hvad om du simpelthen sprugte ham hvad der er galt..
Det kunne jo være at han ikke er klar over hvordan han skal snakke til/med dig..
Det lader jo til at din bror jo har været en bror som du kunne snakke med siden han var gudfar til dine børn..

Det er altid så trist når der er knas i familien.. og mange gange er det kun en misforståelse der har lavet knas..

Jeg håber at du med tiden kan få et bedre forhold til din bror, for det virker som om det gør ondt på dig inderst inde..
Kh
Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2010, 02:14   #6
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ja den er svær, den med ens søskende og familie af kød og blod, men jeg orker ikke at lave om på så meget for der er mange i min familie og enddog min svigerinde som også giver mig ret i at både min bror og fader ikke er til at hugge og stikke i. Min bror er dog den der går med de største skyklapper overfor mig.

Jeg ved ikke lige hvad jeg gør af indsats omkring det maleri, jeg må tale med min fader og høre hvad han vil og hvad han tror at min bror har tænkt sig. Min brors kommentar var at "jamen der stod jo indbydelsen at den og den person samler ind". Jaaa, men vedkommende ringer jo ikke rundt og spørger om de vil være med. Måske skal jeg bare være lidt tålmodig og se tiden an, men mine kr. 700 i tilskud rækker altså ikke langt til de 14.000 kr. maleriet koster, så derfor ville jeg ringe til andre indskydere i min svigerindes familie. De tænker nok ligesom jeg, at maleriet vel blot koster et par tusinde, så de regner med at hendes venner lige vil splejse om det, men det tror jeg næppe, så skal det være nogle venner med en god pengepung.

Tak for den med ordene LD, min bror er desværre diamentralt modsat hvad det angår og tillige meget reserveret og følelseskold. Jeg har sikkert igennem vores opvækst, hvor vi var som hund og kat og derefter fået indarbejdet et blakket ry hos ham. Derfor har jeg også en del år siden konkluderet, at det ikke står i min magt til at ændre, desværre sådan er det bare med nogle ting. Dog kan jeg blev ærgerlig over, at man ikke blot kan tale pænt og tålmodigt sammen når dette ind i mellem byder sig. Jeg elsker hans børn, mine to niecer hvor jeg er gudmor til den ene og så har han en skøn kone, en gæv jyde og det må jeg altså give jyderne, det er sku noget mere åbentsindede end os Lollikker. Håber ikke at jeg træder nogle over tærerne her, for man kan jo ikke generalisere :-))

Kh. EE

Sidst redigeret af Enteneller; 24-06-2010 kl. 02:25.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan er det at være dig? SanneHansen De Unge 14 20-08-2012 17:53
hvordan kan man være "ikke syg nok" Christina♥ Spørgsmål ang fleksjob 55 20-08-2012 17:39
At være eller ikke være en flæskesteg.. phhmw Politik og Samfund 3 29-03-2012 09:57
Har brug for hjælpe angående boligsikring, og søskende. maja-bell Alt det andet 8 08-11-2011 12:39




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension