K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-07-2012, 16:54   #11
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
RUBIN21

JEG ville da spørge lægen om det metadon..evt som et forsøg..tilsidst virkede plastret ikke ved mig og jeg blev også irriteret på de´t..for sidder det ikke ordentlig fast er virkningen ikke den samme..
der er jo flere stYrker metadon og han ka jo starte med en af de mildere..jeg synes ihvertfald de nervesmerter er et mareridt og jeg bøvler også meget med fantomsmerter da jeg mangler fingre..så klør de,så fryser de og så gør det ondt..der er hele tiden et el.andet..jeg håber de finder noget effektivt en dag.
så vi også ka få et fornutigt liv ved siden af

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2012, 17:21   #12
rubin21
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2009
Indlæg: 64
Styrke: 16
rubin21 er ny på vejen
Stribe
Ja det har han også planer om efter sommerferien...man skal vist være trappet ud af det andet medicin inden man starter op....så det kan blive en grim tid, så han vil gerne have en god sommer inden

Ja nervesmerter er virkelig ikke til at spøge med og håber de finder de vise sten en dag...jeg kan jo bare se på og prøve at forstå.

Har hørt at ved ren metadon behandling forsvinder noget af den enorme træthed man har på morfin...så det kunne virkelig være en kæmpe gevinst for ham.
rubin21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2012, 18:14   #13
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
rubin21

ja det er rigtig..jeg er træt,men var mere træt før..da jeg trappede ud af plastret - mener det tog 2-3 uger..startede jeg med halve plastre og gik vist lidt længere med det - end normallt...det ka han også blive træt af..men alle er forskellige og måske mærker han ikke det store
min smertelæge mente som sagt de tre ting var den bedste smertedækning han ku tilbyde..man ku sagtens få stærkere ting,men man ka jo ikke sove hele dagen ..man må ikke få mere end man ka være til..
jeg har ondt af ham og jeg forstår det godt..min mand står tit og siger han ikke aner hvad han skal gøre og bare han ku tage nogen af smerterne..jeg tror til tider det har været værrere for ham end mig.
han var desværre også skadevolder da han ramte mig med en vinkelsliber på arb..og ikke en hobbyvinkelsliber og hånd og fingre blev flænset
det bedste du ka gøre er bare at være der og tage med til læger hvis du kan og så ikke hele tiden snakke sygdom..det har vi aftalt derhjemme,da vi skal prøvepå at leve

håber i finder løsningen,så livet bliver nemmere at leve for hele fam..og undskyld det blev så langt

stribe
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2012, 20:53   #14
rubin21
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2009
Indlæg: 64
Styrke: 16
rubin21 er ny på vejen
Tak skal du have Stribe

Ja nu er det en gammel skade efterhånden...han kom til skade i ´96 men forsøgte at arbejde videre og gjorde det on and off fremtil 2004, så kunne han ikke mere og fik så pension i 2007.

Han har været tilknyttet smerteklinik i 5 år og har gået ved smertesygeplejeske til samtaler og det hjalp MEGET.

Nu er han bare nået dertil, at han efter mange år med morfin gerne vil prøve at få lidt mere livskvalitet...der er for mange dårlige dage og han er trods alt kun i midten af 40´erne, så han vil gerne kunne klare lidt mere i det daglige.

Det går den forkerte vej kan vi begge mærke og han vil gerne slippe for den ulidelige træthed. Så derfor er vi igang med at søge andre former for medicin...har en bekendt, som er kommet på metadon og det har bare ændret hendes verden og hun har fået meget mere energi, så det kunne man jo håbe også kunne ske for ham.
rubin21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2012, 21:05   #15
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
rubin21

jeg krydser fingre for i for en bedre livskvalitet..det er heller ikke for tidlig i for ro...

stribe ftp 2010
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2012, 21:11   #16
rubin21
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2009
Indlæg: 64
Styrke: 16
rubin21 er ny på vejen
Tak skal du have

ja det er en jungle med den medicin.....tror snart han har prøvet alt der findes
rubin21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2012, 21:21   #17
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
RUBIN21

håber virkelig i finder en løsning,så fam kan eksiterer...
mangler du at få noget at vide er du velkommen til at sende en privat besked...
om metadon,lyrica el.metadon
stribe
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2012, 21:55   #18
rubin21
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2009
Indlæg: 64
Styrke: 16
rubin21 er ny på vejen
Stribe...tak det er sødt af dig
rubin21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2012, 22:06   #19
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
RUBIN 21

ingen årsag..jeg vl hellere end gerne hjælpe hvis jeg kan...

den slags fylder tit mere i en fam.end godt er - hvis du forstår...


stribe førtidspensionist 2o1o
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så er der nyt om smerter Mulle63 Alt det andet 0 25-11-2011 10:01
smerter charles Din historie 1 25-05-2011 09:16
Gabapentin? Tullepigen90 Dit og Dat 13 03-04-2011 22:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension