K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-10-2008, 16:40   #21
Kalle271285
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-08 2008
Lokation: Randers
Alder: 38
Indlæg: 33
Styrke: 16
Kalle271285 er ny på vejen
Jeg kan os kun opforder alle der får en diarnose at gå ind på google og søge.. for tror på det kan hjælpe mange om at læse hva de fejler,,, det har hjulpen mig meget i de få dage jeg har vist hva der hva galt med mig,, så man kan ta sine forbehold i hverdagen,, ikke fordi jeg ikke tror der er nogen der går ind og googler det.. men fordi man finder ud af meget mere end ens læge/sygehus har forklaret,,, knuz her fra
__________________
Mvh Kalle
Kalle271285 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2008, 11:10   #22
Hjerterum
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2008
Lokation: Tarm
Indlæg: 22
Styrke: 16
Hjerterum er ny på vejen
Tak helenevind

ss jeg har læst om fibromyalgi det gjorde jeg allerede for over et år siden da nogen fortalte mig at jeg nok skulle overveje at det kunne være noget jeg måske havde.

Mange af de symptomer der beskrives for fibromyalgi stemmer overens med det jeg har men det passer også på andre ting så som piskesmæld og slidgigt som jeg også har, så om jeg har fib eller ej ja det finder jeg jo ud af nu har lige fået brev idag skal til rehumatolog d. 28 oktober ved hans lund, den samme som jeg var ved første gang og som fandt slidgigten, så det er en jeg kender jeg skal til, nu skal jeg så bare ind og læse om han også har kendskab til fib.

Fibronettet kender jeg har være der er stoppet der af flere årsager og ønsker ikk at komme tilbage til den side, savner dog de personer der er der inde, men der er noget der gør jeg ikk kan stå inde for den side og derfor har jeg meldt mig ud, hvilket var meget svært at få lov til, måtte desværre såre en person før det kunne lade sig gøre, jeg har personligt undskyldt til den person og der er ude af verden nu.....

Nok om det endnu engang tak for jeres gode råd
Knus og varme tanker til jer alle
Hjerterum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2008, 16:55   #23
Hjerterum
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2008
Lokation: Tarm
Indlæg: 22
Styrke: 16
Hjerterum er ny på vejen
Hej igen

Jeg har forsøgt at søge på reaumatolog Hans Lund fra esbjerg men har intet kunne finde, er der nogen der kendet til han's kendskab til fibromyalgi og han's holdninger til samme?

På forhånd tak mange knus og varme tanker
Hjerterum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2008, 17:52   #24
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
Har googlet "hans lund" esbjerg - fandt dette link:
http://www.vavirk.dk/laeger/esbjerg/...ege/cit/00927/
men jeg kan ikke komme ind - har nu prøvet at hente i 5 min - der står i overskriften, at han har fået karakteren 9 ud af 10. Held og lykke
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2008, 22:09   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
9 ud af 10 det er jo udmærket

Kan heller ikke komme ind, Hjerterum held og lykke med undersøgelsen , jeg skal afsted til den samme undersøgelse i morgen hos Barslev i Roskilde ham har jeg fået anbefalet af en bruger her på siden, og også fra en bruger på netop fibronet...

Så håber han er så god som de siger
  Besvar med citat
Gammel 15-10-2008, 23:41   #26
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
Hej

Jeg mener han er gået på pension,har jeg hørt men ikke helt sikker

Hilsen Jan

Glem det det var en anden Sorry

Sidst redigeret af JJC; 16-10-2008 kl. 00:01.
JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2008, 00:26   #27
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
JJC jeg har hørt at han er ved at være pensions moden

så det kunne have været ham ... men er han så dygtig som de hævder, så må han gerne lige vente et års tid
  Besvar med citat
Gammel 21-10-2008, 23:14   #28
Hjerterum
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2008
Lokation: Tarm
Indlæg: 22
Styrke: 16
Hjerterum er ny på vejen
Hej jan og Hejdien

ss Tak for jeres svar ss griner jo tror også han er ved at nå den alder men har ikk hørt han skulle være gået på pension han arb også for privatsygehuset i esbjerg der er faktisk der jeg skal til undersøgelsen ss

Hejdien hvordan gik din undersøgelser ? håber det gik godt og du fik noget ud af den ss

knus og mange varme tanker ss
Hjerterum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-10-2008, 23:33   #29
Hjerterum
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2008
Lokation: Tarm
Indlæg: 22
Styrke: 16
Hjerterum er ny på vejen
Hej så har jeg været til reumatolog, kan oplyse at Hans Lund ikke er gået på pension kunne jo ikk lade vær med at spørge griner

Nu venter jeg på at jeg får besked om hvad han mener jeg fejler ved ikk hvor lang tid der går ss

skal nok skrive når jeg ved noget mere

knus til jer alle
Hjerterum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2008, 01:35   #30
Hjerterum
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2008
Lokation: Tarm
Indlæg: 22
Styrke: 16
Hjerterum er ny på vejen
Så er der endelig kommet svar fra reumatologen jeg har fået diagnosen fibromyalgi og han mener jeg skal have et job der er med vekslende arb opgaver og nedsat tid, og at jeg hvis jeg er heldig muligvis kan stige lidt i tid hvis jeg får ro og fred til at få tingene til at falde på plads, men kommunen har sendt mig videre til anden aktør og forlænget mine sygedagpenge i et halvt år.

Jeg blev så skuffet for de sagde jeg bare skulle til reumatolog igen så vi kunne få afsluttet sagen og så sender de en videre igen som om man bare er et nr og ikk en person, hvis man ikk er syg når man kommer der så bliver man det.......

Forstår det virkelig ikk når man virkelig brænder for at arbejde hvorfor bliver de så ved på den måde isteden for at hjælpe en ud i det virkelige liv så man kan komme videre og få et ordentligt liv....

knus og varme tanker til jer alle vi har alle brug for det
Hjerterum er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ikke egnet til ny arbejdsprøvning - hvad sker der så? Gekko Alt det andet 5 01-05-2012 18:21
Ikke egnet til arbejdsprøvning. Bertha65 Alt det andet 18 25-03-2011 09:33
Hvem skal finde det fantastiske flex på 5 timer ugentligt? Wodpoulsen Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 2 23-09-2010 10:06
resurse profil hvem hved hvem der gør hvad? c.l.e.o. Alt det andet 0 04-12-2009 09:38
Hvem laver flex lovgivningen ? MxDK Spørgsmål ang fleksjob 9 21-10-2009 14:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension