K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-04-2018, 14:49   #1
Metwi71
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2018
Indlæg: 3
Styrke: 0
Metwi71 er ny på vejen
Smile Feriepenge arbejdsvilkår og flexløn

Hejsa
Jeg er i flexjob på 14 timer. Har været det siden 1/11-17. Gik fra at være alm. 30 times pædagog, til at være flexjob 14 times pædagog. Det er godt nok svært at håndtere med alle de regler og jeg har svært ved at gennnemskue hvad der kan forventes af mig. Min leder fortæller mig at, det forventes at jeg yder over de 14 timer, hvis jeg kan! Hvilket vil sige at personale møder, stuemøder, kursus osv er ved siden af de 14 timer. Som flexjobber kan jeg ikke afspadsere så hun mener at jeg skal deltage i det jeg kan og har mulighed for. Og siger dernæst at hvis det bliver for meget, så må jeg jo sygemeldte mig. Det syntes jeg godt nok er noget rod!! Kan det passe?

Mit næste spørgsmål handler om feriepengeudbetaling. Jeg får ferie med løn, hvilket jeg også gjorde inden, jeg er bare fortsat i andre betingelser. ( flexjob) Nu har jeg i dag fået udbetalt Feriepenge ( 1% af som ferieloven foreskriver) sammen med min alm løn. Ringer så til kommunerne og fortæller det, så de næste måned ved at det er feriepenge og ikke lønforhøjelse eller ekstra bonus når de skal regulere udbetalingen. Her får jeg så afvide at feriepenge er indkomst og det vil blive trukket fra næste måned......hvad..... kan de det?
Føler jo nærmest at jeg bliver straffet! Så er der ikke noget mere der hedder feriepenge som jeg selv har sparet op!
Hilsner mette og tak
Metwi71 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension