K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-04-2010, 14:02   #1
Mickey
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 29
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Mickey er ny på vejen
Hjælp til stop af sygedagpenge.

Hej K10.
Jeg er en yngre og ny mand i dette forum, som søger nogle svar / lidt hjælp fra nogen med erfaring på hvordan man er stillet i følgende situation.

Kort fortalt.
I primo 2009 fik jeg konstateret kræft som jeg blev opereret for, med efterfølgende strålebehandling (det går godt og bliver fulgt hver anden måned). Efter følgende får jeg i aug/sep 2009 store problemer med min ryg, jeg bliver så undersøgt for osteberose mv. for at se om der skulle være et sammenhæng med min tidligere kræft, det var heldigvis ikke tilfældet, og blev derfor henviset til rygcenter hvor jeg er blevet undersøgt, med efterfølgende kortere genoptræning hos dem.

Sagen er så den at jeg for godt en måned siden modtog brev fra Jobcentert om udsættelse af afgørelse om forlængelse af sygedagpengeperioden, der står i dette brev at der ikke kan træffes afgørelse om forlængelse, da man venter på en statusattest fra rygcenteret (noget de havde bedt om helt tilbage i februar md. men rygcenteret ville ikke lave denne før min behandling/træning var slut hos dem). Denne har Jobcenteret netop modtaget, og jeg blev så i går ringet op, og fik oplyst at man på baggrund af statusattesten ikke kunne forlænge mine sygedagpenge. Jeg spurgt så hvordan jeg så var stillet, der blev så spurgt til min families økonomi, og udfra do. fik jeg så oplyst at jeg heller ikke kunne få kontanthjælp.

Jeg har netop i dag selv hentet en kopi af denne stastusattest fra rygcenteret og jeg citerer hvad man har skrevet i denne :
Der er langsom fremgang, målt på smerter og funktion. Denne fremgang forventes at fortsætte ved videre træning gennem de næste måneder. Fremadrettet vil der være skåbebehov i realation til jobfunktion. Således skal løft, forbøjede stillinger, længerevarende ensartede positioner undgås. Det forventes at med disse forhold vil X kunne bestride et fuldtidsjob på langsigt. Han bør starte på på nedsat tid og derefter langsomt trappes op mod fuldtid. Den nøjagtige tidsramme for dette, kan ikke på nuværende grundlag fastsættes.

Man har fra rygcenteres side henvist mig til kommunal genoptræning, som jeg allerede var til for først gang i onsdags.

Det er så her jeg ikke forstår hvordan jeg igår telefonisk kan få afvist forlængelse af mine sygedagpenge, jeg fik ved samme forbindelse også oplyst at jeg heller ikke var berrettiget til en revalidering.
Meget tidligt i mit forløb på jobcentert fik jeg også oplyst at jeg ikke skulle forvente at få et flexjob eller pension. (som jeg i øvrigt aldrig selv nævnt noget om).
Hvad er mine rettigheder, eller er det bare den barske verden ?.

Lige nu er jeg helt nede i kælderen står med hus og sommerhus (begge bliver nu sat til salg da jeg ikke aner hvad jeg skal gøre rent økonomisk), 2 børn og kone på SU (de bliver dog aldrig sat til salg)

Skal lige tilføje at jeg ikke har job at vende tilbage til, da min egen forretning måtte lide dødende pga. min sygdom mv.

Jeg her netop fået besked på at jeg skal komme til samtale på jobcenteret på mandag, hvor man så vil fortælle mig mere om deres grundlag for afvisning af alt.

Håber der er nogen der har et godt svar, pust som kan sætte mig lidt i gang igen.
Mickey er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2010, 23:45   #2
AISHA
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 4
Styrke: 0
AISHA er ny på vejen
Umiddelbart kan man ikke, telefonisk give dig et afslag. Det skal,iflg. love gives skriftligt, med begrundelse og ankevejledning.

Man skal også vurdere om du skulle være berettiget til at modtafe kontanthjælp ved dygedagpengenes ophør. Her skal du dog være opmærksom på, at der er ikke må være formue m.v.

Man kan ikke, bede om at i sælger jeres hus, da kommunerne ikke kan anvise anden bolig mere.
AISHA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2010, 08:12   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du kan evt. forhøre dig i rygcentret om de kan sætte en max grænse, for hvornår du forvendtes fuld tid igen.
Såfremt de/lægen vil give en tidsfrist på max 2 år, er der nemlig forlængelse.
Han burde kunne lave et tillæg til erklæringen, men det haster.

Prøv at se om du ikke kan få lægen til dette, når han nu skriver, at du bliver fuld arbejdsdygtig igen.
forklar situationens alvor, ved den afgivne forklaring, til lægen.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2010, 10:30   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mickey Se meddelelser
Hej K10.
Jeg er en yngre og ny mand i dette forum, som søger nogle svar / lidt hjælp fra nogen med erfaring på hvordan man er stillet i følgende situation.

Kort fortalt.
I primo 2009 fik jeg konstateret kræft som jeg blev opereret for, med efterfølgende strålebehandling (det går godt og bliver fulgt hver anden måned). Efter følgende får jeg i aug/sep 2009 store problemer med min ryg, jeg bliver så undersøgt for osteberose mv. for at se om der skulle være et sammenhæng med min tidligere kræft, det var heldigvis ikke tilfældet, og blev derfor henviset til rygcenter hvor jeg er blevet undersøgt, med efterfølgende kortere genoptræning hos dem.

Sagen er så den at jeg for godt en måned siden modtog brev fra Jobcentert om udsættelse af afgørelse om forlængelse af sygedagpengeperioden, der står i dette brev at der ikke kan træffes afgørelse om forlængelse, da man venter på en statusattest fra rygcenteret (noget de havde bedt om helt tilbage i februar md. men rygcenteret ville ikke lave denne før min behandling/træning var slut hos dem). Denne har Jobcenteret netop modtaget, og jeg blev så i går ringet op, og fik oplyst at man på baggrund af statusattesten ikke kunne forlænge mine sygedagpenge. Jeg spurgt så hvordan jeg så var stillet, der blev så spurgt til min families økonomi, og udfra do. fik jeg så oplyst at jeg heller ikke kunne få kontanthjælp.

For det første kan de ikke stoppe dine sygedagpenge med en telefonsamtale og det skal du med det samme gøre indsigelser imod , de skal følge loven og der skal varsles stop af sygedagpenge og du skal partshøres ...

Du skal bruge det her og så skrive et brev til dem (samtidig med at du lige ringer til den person der stoppede dine sygedagpenge over telefonen )


Citat:
§ 7 a. Senest 2 uger før en erhvervsrettet foranstaltning hører op, skal kommunen tage stilling til, om der er behov for yderligere foranstaltninger for at bringe borgeren tilbage til arbejdsmarkedet. Ved vurderingen skal borgeren, egen læge, den faglige organisation, virksomheder m.fl. inddrages.

Stk. 2. Hvis kommunen træffer afgørelse om yderligere foranstaltninger, skal disse sættes i værk i umiddelbar tilknytning til ophøret af den nuværende foranstaltning.
Og ifølge loven skal alle afgørelser om stop af ydelser varsles og parts høres og der skal vedlægges en ankevejlending ...

Citat:
Jeg har netop i dag selv hentet en kopi af denne stastusattest fra rygcenteret og jeg citerer hvad man har skrevet i denne :

Der er langsom fremgang, målt på smerter og funktion. Denne fremgang forventes at fortsætte ved videre træning gennem de næste måneder. Fremadrettet vil der være skåbebehov i realation til jobfunktion. Således skal løft, forbøjede stillinger, længerevarende ensartede positioner undgås. Det forventes at med disse forhold vil X kunne bestride et fuldtidsjob på langsigt. Han bør starte på på nedsat tid og derefter langsomt trappes op mod fuldtid. Den nøjagtige tidsramme for dette, kan ikke på nuværende grundlag fastsættes.

Man har fra rygcenteres side henvist mig til kommunal genoptræning, som jeg allerede var til for først gang i onsdags.
Her ville jeg også påtale over for kommunen at der må foreligge en fejl du kan evt bruge denne §

§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når


1) det på det foreliggende grundlag anses for overvejende sandsynligt, at der kan iværksættes en revalidering, herunder virksomhedspraktik, der kan føre til, at den sygemeldte kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked,


Citat:
Det er så her jeg ikke forstår hvordan jeg igår telefonisk kan få afvist forlængelse af mine sygedagpenge, jeg fik ved samme forbindelse også oplyst at jeg heller ikke var berrettiget til en revalidering.
Meget tidligt i mit forløb på jobcentert fik jeg også oplyst at jeg ikke skulle forvente at få et flexjob eller pension. (som jeg i øvrigt aldrig selv nævnt noget om).
Hvad er mine rettigheder, eller er det bare den barske verden ?.
Nej det er bestemt ikke den barske verden, de prøver lige nu som små hunde og de går under principppet går den så går den , de ringer til dig og stopper en ydelse ulovligt , der er ikke noget på skrift over for dig om hvorfor de ikke mener at du kan forlæges efter div § ulovligt ..
Der er ingen ankevejleding ulovligt ..

Så nej det skal du bestemt ikke finde dig i du skal gøre noget og du skal starte med en klage til borgmester og kommunalbestyrelse med kopi til sagsbehandler og dennes overordnet og du skal klage over sagsbehandling og ulovligheden i denne ... (men du skal samtidig lige ringe til den sagsbehandler og gøre opmærksom på at det er på vej , det kan jo være du er heldig og de tager sig sammen og lige holder fingerne fra dine sygedagpenge indtil de har rettet op på deres ulovligheder )

Men på den anden side så ved jeg ikke om sagsbehandler fortalte dig i telefon hvornår de stopper dine sygedagpenge det kan jo være at der dumper et brev ind en af de nærmeste dage med forklaring osv men som det er nu nej det er ikke lovligt ...

Så find dig ikke i det klag og når og hvis du får brev om stop så ank.,...



Lige nu er jeg helt nede i kælderen står med hus og sommerhus (begge bliver nu sat til salg da jeg ikke aner hvad jeg skal gøre rent økonomisk), 2 børn og kone på SU (de bliver dog aldrig sat til salg)

Skal lige tilføje at jeg ikke har job at vende tilbage til, da min egen forretning måtte lide dødende pga. min sygdom mv.

Jeg her netop fået besked på at jeg skal komme til samtale på jobcenteret på mandag, hvor man så vil fortælle mig mere om deres grundlag for afvisning af alt.

Håber der er nogen der har et godt svar, pust som kan sætte mig lidt i gang igen.[/QUOTE]
  Besvar med citat
Gammel 26-04-2010, 17:03   #5
Mickey
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 29
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Mickey er ny på vejen
Skal lige finde ud af hvordan tingene fungere i dette forum, men tak til de svar der er kommet pt.
Hejdien, du skriver at at de ikke bare kan stoppe min udbetalingen uden jeg har modtaget det skriftligt, men hvordan skal jeg forholde mig til at de d. 17.03.2010, sendt mg besked på : " overskrift i brev" Udsættelse af afgørelse om forlængelse af sygedagpengeperioden, og jeg citere lige lidt fra dette brev :
Der kan ikke træffes afgørelse, på det foreliggende grundlag, da vi iøjeblikket afventer oplysninger fra rygcenter, hvor der ifølge dine oplysninger skal evalueres d. 12.04.2010 på effekten af din rygtræning. Dette indebære at din sygedagpengeret udløber d. 31.03.2010. Hvis vi inden kortere tid modtager de manglende oplysninger, vil der blive truffet afgørelse om muligheden for forlængelse af dine sygedagpenge. Hvis der er grundlag for forlængelse af dine sygedagpenge kan udbetalingen genoptages med tilbagevirkende kraft.
Såfremt vi ikke indenfor nogle uger efter varighedsbegræsningens indtræde har et tilstrækkeligt vurderinggrundlag, er udbetalingen ophørt d. 31.03.2010.

De oplysninger de har anmodet rygcenter om fik de d. 20.04.2010 hvor der står, som tidligere skrevet bl.a :
Der er langsom fremgang, målt på smerter og funktion. Denne fremgang forventes at fortsætte ved videre træning gennem de næste måneder. Fremadrettet vil der være skåbebehov i realation til jobfunktion. Således skal løft, forbøjede stillinger, længerevarende ensartede positioner undgås. Det forventes at med disse forhold vil X kunne bestride et fuldtidsjob på langsigt. Han bør starte på på nedsat tid og derefter langsomt trappes op mod fuldtid. Den nøjagtige tidsramme for dette, kan ikke på nuværende grundlag fastsættes.

Det er så udfra dette et jeg d. 22.04.2010 pr. telefon fik den besked at de udfra modtaget statusattest ikke kunne forlænge min sygedagpenge, og at jeg samtidig ikke var berrettiget til revalidering osv.

Har jeg nu et problem med at der først er kommet svar d. 20.04.2010 fra rygcenter, dvs. den statusattest de havde bedt om tilbage til februar, og som rygcenteret ikke vil svare på før jeg var afsluttet ?.
Har jeg selv været for passiv ?.

Er anbefalingen at jeg får sendt mail til sagsbehandler om at jeg ikke acceptere den telefoniske besked på at min sygdagpenge er stoppet pr. 31.03.2010, og at jeg hermed gøre indsigelser imod do. og at de skal følge loven om at der skal varsles stop og at jeg skal parthøres ? eller har de varslet mig godt nok i forhold til den skrivelse som jeg fik d. 17.03.2010 ?.

Og er det en ide at anmode min egen læge om at få rygcenter til at vurdere om jeg kan være fuld arbejdsdygtig indfor 2 x 52 uger regnet fra 1 sygedag ?,
eller er det unødvendigt ?,
eller er det tilstrækkeligt det rygcenter har skrevet i statusattesten ?,
eller er det jobcenteret der skal få det mere præcist fra rygcenteret ?.

Skal jeg så også overfor sagsbehandler ved/ samme mail skriver at der må være tale om en fejl, og henvise til §27.
Mickey er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2010, 19:55   #6
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Okay først, så er det i orden med den skrivelse de sendte om midlertidig udsættelse, da det er ment som en fordel for dig, da de manglede de sidste lægeoplysninger - du kunne nok ikke have gjort så meget for at få det til at gå hurtigere. Men nu kunne det da helt sikkert være en super god ide, at høre om lægerne kan sige noget om tidsperspektiv, bare en smule mere, for det er helt sikkert det der gør, at din sagsbehandler ikke kan forlænge dig!
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2010, 23:11   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hvis læger/behandlere mener, at du kan arbejde på fuldtid i løbet af 52 uger, så må en kvaksalver i kommunen IKKE underkende det.

Så klag under alle omstændigheder og skriv, at du FORTSAT er under behandling, og at det forventes, at du kommer på fuld tid.

Der står i brevet fra kommunen om partshøring og klagemulighed og frister.

Husk, at din resssourceprofil SKAL være opdateret med de nyeste oplysninger, FØR dine sygedagpenge kan standses, ikke?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2010, 11:57   #8
Mickey
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 29
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Mickey er ny på vejen
I går sendt jeg som anbefalet mail til sagsbehandler, hvor jeg skrev :

Herefter har jeg i dag fået følgenden svar/mails fra sagsbehandler :

1 mail fra i dag :
(Til din orientering skal vores kommende samtale have afsæt i de helbredsmæssige oplysninger fra Rygcentret.
Oplysningerne skal danne grundlag for en vurdering af eventuelle forlængelsesmuligheder, sådan som du hele
tiden har været orienteret om.)

2 mail mail sagsbehandler fra i dag :
(Der er reserveret en ny tid til dig torsdag den 29.04.10 kl. 16.00.
Det udelukker ikke at vi holder en anden samtale med din læge,
men jeg vurderer, at det er vigtigt, at vi får talt sammen snarest muligt.

Den forlængelsesparagraf, der eventuelt kan komme på tale er på baggrund af revalidering.)

Hvordan skal jeg forstå denne tilbagemelding, når jeg pr. tlf. i sidste uge fik den melding at der ikke kunne forlænges og at der ikke blive tale om revalidering mv. jeg har dog heller ikke fået det på skrift, udover det der er sendt til mig tidligere, og som jeg har haft beskrevet.

Nu er jeg i meget i tvivl om hvordan jeg skal forholde mig til det kommende møde.
Mickey er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-04-2010, 15:13   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mickey Se meddelelser
I går sendt jeg som anbefalet mail til sagsbehandler, hvor jeg skrev :

Herefter har jeg i dag fået følgenden svar/mails fra sagsbehandler :

1 mail fra i dag :
(Til din orientering skal vores kommende samtale have afsæt i de helbredsmæssige oplysninger fra Rygcentret.
Oplysningerne skal danne grundlag for en vurdering af eventuelle forlængelsesmuligheder, sådan som du hele
tiden har været orienteret om.)
Den ville jeg tolke som om de endnu ikke har besluttet at stoppe dine sygedagpenge men at der er mulighed for at få dem forlænget og når der endnu ikke er kommet et brev til dig med stop dato og partshøring så ville jeg sige at de ikke er stoppet ...

Og til mødet ville jeg lige tage den her med

Citat:
§ 7 a. Senest 2 uger før en erhvervsrettet foranstaltning hører op, skal kommunen tage stilling til, om der er behov for yderligere foranstaltninger for at bringe borgeren tilbage til arbejdsmarkedet. Ved vurderingen skal borgeren, egen læge, den faglige organisation, virksomheder m.fl. inddrages.

Stk. 2. Hvis kommunen træffer afgørelse om yderligere foranstaltninger, skal disse sættes i værk i umiddelbar tilknytning til ophøret af den nuværende foranstaltning.

Citat:
2 mail mail sagsbehandler fra i dag :
(Der er reserveret en ny tid til dig torsdag den 29.04.10 kl. 16.00.
Det udelukker ikke at vi holder en anden samtale med din læge,
men jeg vurderer, at det er vigtigt, at vi får talt sammen snarest muligt.

Den forlængelsesparagraf, der eventuelt kan komme på tale er på baggrund af revalidering.)
Også her ville jeg holde fast i den 7a det kunne godt lyde som om der er noget i tankerne hos din sagsbehandler , en evt revalidering og hvis det er det der er så må de ikke stoppe dine sygedagpenge før end de har iværksat noget andet (evt revaliderings ydelse ) eller en forrevalidering for at se hvor meget du kan klare (og det kan så være på sygedagpenge)

Hvordan skal jeg forstå denne tilbagemelding, når jeg pr. tlf. i sidste uge fik den melding at der ikke kunne forlænges og at der ikke blive tale om revalidering mv. jeg har dog heller ikke fået det på skrift, udover det der er sendt til mig tidligere, og som jeg har haft beskrevet.

Nu er jeg i meget i tvivl om hvordan jeg skal forholde mig til det kommende møde.[/QUOTE]


Du har jo det her

Citat:
Hvis der er grundlag for forlængelse af dine sygedagpenge kan udbetalingen genoptages med tilbagevirkende kraft.
Såfremt vi ikke indenfor nogle uger efter varighedsbegræsningens indtræde har et tilstrækkeligt vurderinggrundlag, er udbetalingen ophørt d. 31.03.2010.
Og nu har de papir fra rygcenteret som de kan vurdere dig på og derfor er det ikke sikkert at de stopper for dine sygedagpenge den 31-3 umiddelbart syntes jeg ikke at det lyder sådan
Men gør de det skal du klart anke det...
  Besvar med citat
Gammel 01-05-2010, 19:42   #10
Mickey
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 29
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Mickey er ny på vejen
Så har jeg lige haft et par dage at tænke lidt over mit seneste møde hos sagsbehandler.

Som jeg tidligere har skrevet så fik jeg opkald pr. tlf. hvor jeg, efter hvad jeg forstod fik oplyst at mine sygedagpenge ikke kunne forlænges mv.

Ved mit seneste møde i torsdags fik jeg så den besked at jeg måtte have misforstået hvad der blev sagt til mig pr. tlf. (accepeteret fra min side, men forstår ikke at jeg kan misforstå noget så vigtigt for mig).

Jeg fik på mødet oplyst at jeg nu komme ind under §27 stk 1.
Hermed vil jeg så igen få sygedagpenge med tilbagevirkende kraft i følge sagsbehandler.

Fik også oplyst at den eneste mulighed var en revalidering på 6 mdr. og at jeg så indenfor denne periode skal udvikle mig i et eller andet erhverv / firma som jeg samme med en ny sagsbehandler / jobkonsulent skal finde.
Når denne periode så er slut så skal jeg så være klar til ordinæret arbejdesmarked, og selvforsørgelse eller alm. dagpenge.

Nu er jeg så igen lidt på tynd is, for jeg ved jo at jeg ikke kan vende tilbage til den erhversuddannelse som jeg har fået for for 20 år siden. (det snakkede vi også om ved mødet).

Hvordan bære man sig af med indenfor 6 mdr at få nye erhvervskompetencer / ny uddannelse, med henblik på at blive selvforsørgende og klar til ordinært arbejdsmarked / alm dagpenge, når man nu pt. ikke kan klare mere end måske max 2 timer om dagen, og samtidig skal der følges en træningsplan som bliver lagt af den kommunale fysioterapeut.
Mickey er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP -Stop af sygedagpenge Jo-Hanne Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 06-06-2013 21:04
Stop af sygedagpenge Jan_Sand Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 16 16-01-2013 12:37
HJÆLP-Sygedagpenge stop-samtale imorgen Risc Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 17-01-2012 21:14
stop af sygedagpenge og arbejdsgiver siger snart stop! hjælp sophieline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 21-01-2011 06:00
sygedagpenge stop Henri Alt det andet 101 29-09-2010 19:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension