K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-02-2010, 18:45   #21
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
ja det håber jeg da at de gør og jeg kunne godt trænge til nogle fri dage og færre timer men har kun været der i 4 dage nu altså en uge imorgen og kender godt deres svar på det at at det første stykke tid er man jo altid træt når man er startet på noget nyt men kan jeg så ikke bruge til noget for jeg er træt og orker ingenting herhjemme det hele står bare til og skal også flytte på næste fredag og har ikke fået pakket ned endnu da jeg ikke har energien til det piv piv piv så håber det kommer til at gå godt det møde og at dem jeg er i praktik hos har noget at sige også om det.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2010, 19:07   #22
rubin21
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2009
Indlæg: 64
Styrke: 16
rubin21 er ny på vejen
Ja det lyder da også til, at du har rigelig at se til, med flytning oveni, at du lige er startet i praktik
Det er hårdt at flytte og er man så syg , så er det dobbelt så hårdt.....måske de skulle ha ventet med, at sende dig i praktik indtil du havde overstået flytningen og kommet på plads.
rubin21 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2010, 20:30   #23
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa igen det ville min jobkonsulet også have at det skulle udsættes men det ville min sagsbehandler ikke da jeg havde gået hjemme for længe og der var nogle regler som skulle overholdes og det ikke altid var til borgerens hensigt så desværre for mig.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2010, 23:32   #24
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Altså, vil lige sige til dig, Nille60, det kan godt være at kommunen kan stille krav til dig for de sølle almisser de deler ud; men der fra og så til at de lige frem skulle skælde dig ud fordi du ikke kan klare mere end du kan klare?

Hvis noget sådant skulle overgå dig, så skal du sige fra. Du har krav på respekt og at man respekterer din begrænsede arbejdsevne!

Skriver du også i din dagbog, hvordan det går i fritiden? Det er ret vigtigt, da det vil vise dem at dine timer er sat for højt. Du skal også være 'noget værd', når du kommer hjem, og ud fra det du skriver, virker det jo som om at du er totalt brugt op, og så konkluderer jeg at dine timer er sat for højt. Ergo må du ned i timeantal! Tal med jobkonsulenten om det!

De bedste ønsker fra Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2010, 10:02   #25
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa ja der bliver skrevet dagbog og smerteskema for hverdag også weekenden og i fritiden, skriver for en hel dag af gangen, så jo det bliver der skam gjort. jeg ved heller ikke om de vil skælde ud men sidst jeg var til møde ang praktik fik jeg at vide jeg skulle presses op i timer også måtte jeg jo ligge syg hele ugen bagefter hvis jeg ikke kunne klare det, jeg vil gerne afsted hverdag i det omfang jeg kan selv om det kun er max 1 time men så kommer jeg trods alt ud jo men må se hvad de siger idag men ved ikke hvornår på dagen de kommer møder kl 12 men hvis jeg kun kan holde til at være der i en time oså de kommer kl 15 er det jo et problem men spørger lige stedet når jeg møder op idag om de har hørt hvornår de kommer.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2010, 16:47   #26
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
Så har man haft møde idag og fik bare at vide at man var træt det første stykke tid når man arbejdede at det var da hårdt at komme igang igen og jeg havde jo kun været der i en uge, så vi fortsatte med de tre timer hverdag men fik da fri på næste fredag og efterfølgene mandag pga flytningen.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2010, 17:59   #27
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ja starte igen er altid hårdt hvis man har gået hjemme i måske flere år men godt du har fået fri manglede da også bare
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2010, 20:38   #28
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa har fået fri om onsdagen i arbejdsprøvning så det er bare nice så møder stadig kl 12-15 de andre dage, så det er 12 timer om ugen uden pause men har pause hverdag på en halv til en hel time men så kom jeg jo til at tænke over hvad timetallet skal være til flex eller pension var bare at min jobkonsulet snakkede noget om 25 timer men er det så mon på deltid/halvtid ?
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2010, 21:06   #29
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille60 Se meddelelser
hejsa har fået fri om onsdagen i arbejdsprøvning så det er bare nice så møder stadig kl 12-15 de andre dage, så det er 12 timer om ugen uden pause men har pause hverdag på en halv til en hel time men så kom jeg jo til at tænke over hvad timetallet skal være til flex eller pension var bare at min jobkonsulet snakkede noget om 25 timer men er det så mon på deltid/halvtid ?
Det finder I ud af, når du er færdig med arbejdsprøvning. Her vurderer jobkonsulenten sammen med dig, hvor mange timer, du kan klare.
Så det behøver du ikke tænke på nu. Det er kun godt, at de giver dig lov at have fri onsdag.
Der er ingen mindstekrav for timetal til et fleksjob.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2010, 21:20   #30
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Nille60 var du ikk på bistand og har før haft lidt fuldtid ,så må det også være flex på fuld tid, når du når der til.enten du ender på12 timer eller 25 timer om ugen
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvor længe går der? Sascha86 Alt det andet 8 13-05-2013 21:44
Hvor længe... BRANDO Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 19-07-2010 20:14
Hvor længe? Chin Spørgsmål ang fleksjob 2 09-02-2010 16:24
Hvor længe. jose Nyttigt at vide for Førtidspensionister 11 14-05-2009 17:05
Hvor længe malleaa Jeg er kommet i praktik. 10 05-12-2007 10:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension