K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-01-2013, 17:17   #1
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
syg=intet privat liv online

Nøj jeg er sur. Har lige fået min resourse profil. tidligere sagsbehandler skriver til min psykolog at han kan se jeg har et opdræt(på siden vises tydeligt et kuld hver 3!! år) med ilderne, noget jeg ikke lagde skjul på. Foruden det jeg er ret aktiv på et katte forum og link til et rotte forum med 4 år gamle indlæg(dvs 24). Han spørger om denne resourse kan udnyttes nu jeg er aktiv på et katte forum Psykolog fortæller ham så jeg er skitzoid og det derfor er meget naturligt jeg har min menneskelig kontakt online og dette IKKE kan udnyttes som resourse.

Så kan høre på det hele som syg skal man sidde og kikke ind i en væg, for hvis du har den frækhed at skrive på et forum og have lidt menneskelig kontakt på den måde er det da en resourse de sikkert kan udnytte.

Hvad er der lige sket med Danmark føler godt nok hun har været i min undertøjs skuffe og rode. At jeg har den frækhed at være aktiv som ALM bruger på et katte forum RAGER ikke kommunen og min sag føler mig virkelig krænket nu.

Sidst redigeret af Tzari; 08-01-2013 kl. 20:42. Årsag: rettelse opdagede det var min tidligere ikke det gør det bedre
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 18:02   #2
Chas
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chass avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2010
Lokation: egedal
Alder: 44
Indlæg: 197
Styrke: 14
Chas er ny på vejen
Hvor har Sb de oplysninger fra? Skynd dig at kommentere i din ressourceprofil, hvad din psykolog har sagt.
Chas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 18:04   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Det beviser bare...

Kære Tzari

.... din SB er total uvidende om din diagnose. Godt din læge skriver, som der skal skrivet til et så ulideligt system.

Men du kan trøste dig med at ALLE bliver checket på nettet, Facebook og alle andre muligheder.

Held og lykker med et hele.... også på nettet

Hilsen Peter

Sidst redigeret af phhmw; 08-01-2013 kl. 18:10.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 18:04   #4
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
hun har da surfet rundt for at se hvad jeg laver online. At være aktiv på et forum er jo klart samme som at arbejde Vidste det først nu jeg så min resourse profil og skulle godkende den. Min psykolog fortæller sagsbehandler det altså IKKE er samme som et arbejde og kan udnyttes som resourse

Så fra nu af:

Så hvis jeg snakker med en veninde i telefonen: så kan jeg da blive telefon dame.
Skriver jeg et læserbrev: så kan jeg da blive journalist.
Bruger jeg tid på mine dyr: så kan jeg da blive dyrepasser.
Gør jeg rent i huset: kan jeg da blive rengøring dame
Køber jeg ind kan jeg da blive professionel indkøber
osvosv

Så ved i det
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 18:37   #5
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tzari Se meddelelser
Så fra nu af:

Så hvis jeg snakker med en veninde i telefonen: så kan jeg da blive telefon dame.
Skriver jeg et læserbrev: så kan jeg da blive journalist.
Bruger jeg tid på mine dyr: så kan jeg da blive dyrepasser.
Gør jeg rent i huset: kan jeg da blive rengøring dame
Køber jeg ind kan jeg da blive professionel indkøber
osvosv

Så ved i det
det gør mig så ked af det på dine vegne -- vidste godt at de snager i folks profiler -- min kone så også på nettet men - jeg slettede alt da hun søgte -- det var sider med fugle og katte -- så købte jeg nogle cd er med katte og nogle med fugle med lyde - dem har hun tæsket igennem til de ikke ku mere -- nu har hun kun at se lidt med dem på nettet -- vil ikke oprette noget mere -- hun tror ikke på dem -- det er overvågningssamfundet danmark velkommen
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 18:42   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Bare rolig Tzari, de eeeelsker at komme med det der ***. Jeg havde også en sagsbehandler som mente jeg evt kunne blive forfatter fordi så kunne jeg både være hjemme, og samtidig udnytte mine ressourcer
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 19:26   #7
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Med din tilladelse..

Kære Tzari

... må jeg printe din tråd ud og tage med i Folketinget, hvor jeg skal ind til en politiker, i anden sammenhæng?

Så vil jeg lægge den på skrivebordet når jeg er færdig med mødet og spørge om politikerne er sig bevidste om, hvad borgerne er udsat for.

Mange hilsner Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 19:49   #8
Julcas
Elsker at være her på K10
 
Julcass avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2012
Lokation: Kirkebakkeboligby
Indlæg: 91
Styrke: 13
Julcas er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære Tzari

... må jeg printe din tråd ud og tage med i Folketinget, hvor jeg skal ind til en politiker, i anden sammenhæng?

Så vil jeg lægge den på skrivebordet når jeg er færdig med mødet og spørge om politikerne er sig bevidste om, hvad borgerne er udsat for.

Mange hilsner Peter
Hvis Tzari er med på det, så lyder det som en rigtig god ide.

Det er da fuldstændig forrykt, det du har været ude for, Tzari
Julcas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 20:24   #9
Buddha
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2011
Lokation: Jylland
Indlæg: 195
Styrke: 0
Buddha er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Julcas Se meddelelser
Det er da fuldstændig forrykt, det du har været ude for, Tzari
Alle bliver tjekket,det er ikke et enestående tilfælde..man kan sågar mene at sagsbehandleren er mere ærlig end de fleste i og med at hun fortæller Tzari at hun har snaget..Tror de fleste sagsbehandlere bare stempler en og holder deres kæft med hvorfor.

Kan kun opfordre alle der ønsker at værne om sit privatliv,til at gøre FB så privat som overhovedet muligt og generelt sløre sin færd på nettet så meget som muligt.
Buddha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 20:41   #10
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
min kæreste så lige en "detalje" var min tidligere(års tid siden) og ikke nuværende. Anede intet om det før jeg nu læser resourse profilen. Så føler man sig squ snig-myrdet.
Altså fair han ville vide om jeg kunne finde ud af at betjene internettet osv. men så SPØRG dog.

Har lige send en pm. Og den side fra resourse profil får han så han kan vise det, selvfølgelig med fjernet navne. bla læser man også han kalder mine interesse områder "sære" jamen tak for det bare fordi du ikke fatter dem gør dem ikke sære
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Book en handicapbil online buster Alt det andet 0 19-04-2010 22:46
Gratis bog online. Metro Den nyttige viden vi alle har 0 17-05-2007 18:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension