K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-10-2012, 11:44   #1
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Gemmer I....

... alle de ressourceprofiler I har fået gennem jeres tid i systemet, eller bare den sidst opdaterede?

Skal til at rydde op i min regnskov af papirer nemlig
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2012, 11:53   #2
Chas
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chass avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2010
Lokation: egedal
Alder: 44
Indlæg: 197
Styrke: 14
Chas er ny på vejen
Jeg har løbende "skiftet" dem ud, da jeg til sidst sad med en 5-6 stykker :-)
Chas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2012, 12:19   #3
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Chas Se meddelelser
Jeg har løbende "skiftet" dem ud, da jeg til sidst sad med en 5-6 stykker :-)
Det er også det, jeg har allermest lyst til at gøre - men er samtidig også "bange" for, at de har taget nogle oplysninger ud, som er til deres fordel, ja man bliver jo lidt paranoid, når der gælder dem...
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2012, 21:31   #4
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
uha startede jo i 2003 eller 4 så jeg har gemt en pæn stak,men det enlig sjovt de sidste profller er på under 10 sider,så jeg tør ikke skippe det hele,der meget de ikke vil skrive om mere ,de mener ikke det er nødventigt da man har relevante lægepapir. det også fint nok hylden i skabet kan snart ikke bære mere.

jeg får enlig en lidt skør ide lige nu,hvis jeg tager springet og melder mig ud af floke kirken-så skal mine børn måske betale ekster for at få mig brandt af,men de kunne jo slæbe mig ud i skoven helt gratis og byre op under mig med alle resurse profilerne

det ville da blive et flot bål
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2012, 22:41   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
... alle de ressourceprofiler I har fået gennem jeres tid i systemet, eller bare den sidst opdaterede?

Skal til at rydde op i min regnskov af papirer nemlig
Jeg har været fp'er i næsten 3 år.
Jeg har 2 rp'er, den som lå til grund for min fleks-visitering og den som lå til grund for min fp-tilkendelse.

De gange jeg har fået aktindsigt har jeg plukket de mest interessante ting ud, og sat dem ind i min sorte mappe, hvor jeg også har mine 2 rp'er.
Jeg har stadig min sorte mappe, og de 2 rp'er, for det tilfælde at der skulle dukke én op, som er interesseret i at se et eksempel på kommunal rævekage-bagning.

De akter, som jeg har i min sorte mappe, repræsenterer ca. 15 år af mit liv, så jeg ser det også som et stykke historie.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2012, 00:37   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har kun én ressourceprofil, og den blev udarbejdet 2 mdr før jeg fik tilkendt førtidspensionen, så den gemmer jeg.....

Tror faktisk jeg ville gemme alt fra kommunen....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2012, 10:49   #7
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
uha startede jo i 2003 eller 4 så jeg har gemt en pæn stak,men det enlig sjovt de sidste profller er på under 10 sider,så jeg tør ikke skippe det hele,der meget de ikke vil skrive om mere ,de mener ikke det er nødventigt da man har relevante lægepapir. det også fint nok hylden i skabet kan snart ikke bære mere.

jeg får enlig en lidt skør ide lige nu,hvis jeg tager springet og melder mig ud af floke kirken-så skal mine børn måske betale ekster for at få mig brandt af,men de kunne jo slæbe mig ud i skoven helt gratis og byre op under mig med alle resurse profilerne

det ville da blive et flot bål
Haha, fantastisk humor - tak for grinet, god måde at starte dagen på

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg har kun én ressourceprofil, og den blev udarbejdet 2 mdr før jeg fik tilkendt førtidspensionen, så den gemmer jeg.....

Tror faktisk jeg ville gemme alt fra kommunen....
Men har du gemt alt fra kommunen?

Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg har været fp'er i næsten 3 år.
Jeg har 2 rp'er, den som lå til grund for min fleks-visitering og den som lå til grund for min fp-tilkendelse.

De gange jeg har fået aktindsigt har jeg plukket de mest interessante ting ud, og sat dem ind i min sorte mappe, hvor jeg også har mine 2 rp'er.
Jeg har stadig min sorte mappe, og de 2 rp'er, for det tilfælde at der skulle dukke én op, som er interesseret i at se et eksempel på kommunal rævekage-bagning.

De akter, som jeg har i min sorte mappe, repræsenterer ca. 15 år af mit liv, så jeg ser det også som et stykke historie.
Ja hvilken historie... hehe.

Hvad med progressionsrapporter, gemmer du dem? Jeg har jo mest lyst til at drøne alt ud, men...
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2012, 11:16   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Hvad med progressionsrapporter, gemmer du dem? Jeg har jo mest lyst til at drøne alt ud, men...
Hmmm, aner ikke hvad det er, måske har de et andet navn.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2012, 11:19   #9
FrkM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2012
Lokation: Region Syddanmark
Indlæg: 160
Styrke: 13
FrkM er ny på vejen
Progressionsrapporter, udtalelser og beskrivelser fra eks. arbejdsprøvninger ville jeg klart gemme. Ligeledes evt. lægepapirer. Bare sådan for en sikkerheds skyld. Det er vanskeligt at rekonstruere tidl. beskrivelser og udtalelser hvis nu noget helt undtagelsesvist bliver væk / slettet.

Ressourceprofilen bør afspejle din aktuelle arbejdsevne, derfor vil ressourceprofiler der er 3 gamle ikke have nogen betydning for vurderingen af din arbejdsevne i dag.

Ressourceprofilen er et fortløbende arbejdsredskab / metode og vil derfor være i konstant forandring indtil arbejdsevnen er endeligt afklaret.

Jeg ville altid gemme den færdige ressourceprofil. Ifm. kommunesammenlægningerne oplevede vi (dvs. socialrådgivere på jobcenterne) desværre at enkelte ressourceprofiler forvandt ud i cyperspace, så belært af den erfaring, har jeg valgt at gemme min egen færdige ressourceprofil.
__________________
Uddannet socialrådgiver - nu fp.

Sidst redigeret af FrkM; 16-10-2012 kl. 11:23.
FrkM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2012, 11:32   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af FrkM Se meddelelser
Progressionsrapporter, udtalelser og beskrivelser fra eks. arbejdsprøvninger ville jeg klart gemme. Ligeledes evt. lægepapirer. Bare sådan for en sikkerheds skyld.
Alt fra arb.prøvninger har jeg også gemt.
Flere af dem er så fulde af løgn, at det næsten er morsomt, især hvis man holder dem op i mod den sidste, som afslører en konsulent som virkelig menneskekender.

Mine lægepapirer har jeg også gemt, f.eks. oplevede jeg da jeg fik ny læge for nogle år siden, at der var røntgenbeskrivelser han ikke havde, så han fik en kopi af mine.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor gemmer du dine piller? J85 Dit og Dat 1 02-06-2010 11:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension