K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-09-2012, 16:54   #1
Chas
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chass avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2010
Lokation: egedal
Alder: 44
Indlæg: 197
Styrke: 14
Chas er ny på vejen
Donér et bryst...

Vil lige dele med alle kvinder :

En københavnsk kunstner har startet et projekt til støtte for brystkræft. Man laver en afstøbning af sit ene bryst, dekorerer det og afleverer/sender det retur. Afstøbningssættet koster 100,- som er en donation til Kræftens Bekæmpelse. Skal man have sættet tilsendt koster det 58,- i porto ( og det samme retur)

Se mere på : http://mitbryst.com/

Det er sjovt og det støtter en god sag

KOm lige til at tænke på om denne tråd hører hjemme i snik snak kategorien? Hvis ja så undskyld - så flytter jeg den :-)
Chas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2012, 17:10   #2
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Chas Se meddelelser
Vil lige dele med alle kvinder :

En københavnsk kunstner har startet et projekt til støtte for brystkræft. Man laver en afstøbning af sit ene bryst, dekorerer det og afleverer/sender det retur. Afstøbningssættet koster 100,- som er en donation til Kræftens Bekæmpelse. Skal man have sættet tilsendt koster det 58,- i porto ( og det samme retur)

Se mere på : http://mitbryst.com/

Det er sjovt og det støtter en god sag
Ja hurra det er da et fantastisk initiativ- også for os på kontanthjælp - du har ret - enhver krone tæller. gud ved om vi kan få det registreret som en nødvendig udgift - når vi ikke kan få udgiften til it og transport registreret som nødvendige udgifter.

Sidst redigeret af maruus; 10-09-2012 kl. 17:14.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2012, 08:05   #3
Chas
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chass avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2010
Lokation: egedal
Alder: 44
Indlæg: 197
Styrke: 14
Chas er ny på vejen
Dejlig bitter besked fra morgenstunden af Ja - jeg synes det er et godt projekt! Også selvom hver eneste krone tæller herhjemme! 200,-/år til et godt formål kan jeg godt finde på trods af jeg er gået 5000,- ned i løn - netto!
Chas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2012, 08:40   #4
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Ideen, er sgu fin Chas, men hvad med os, der har stået i bagerste række, da brysterne blev uddelt. Der kan vist ikke blive til en hel afstøbning her, men håber da, at andre kan bidrage. Held og lykke med projektet.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2012, 08:53   #5
Chas
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chass avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2010
Lokation: egedal
Alder: 44
Indlæg: 197
Styrke: 14
Chas er ny på vejen
Alle str er velkomne :-)
Chas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2012, 15:28   #6
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Chas Se meddelelser
Vil lige dele med alle kvinder :

En københavnsk kunstner har startet et projekt til støtte for brystkræft. Man laver en afstøbning af sit ene bryst, dekorerer det og afleverer/sender det retur. Afstøbningssættet koster 100,- som er en donation til Kræftens Bekæmpelse. Skal man have sættet tilsendt koster det 58,- i porto ( og det samme retur)

Se mere på : http://mitbryst.com/

Det er sjovt og det støtter en god sag

KOm lige til at tænke på om denne tråd hører hjemme i snik snak kategorien? Hvis ja så undskyld - så flytter jeg den :-)

Utroligt hvis man kan finde på at støtte postvæsnet med 2x58,- -giv dog istedet 200,- til Kræftens bekæmpelse...


Ps. Det er tidligere hændt det sørgelige, at en ,,,rigtig god idé,,, desværre er gået i vasken(LÆS: ingen penge til projektet), pg.a. dårlig økonomi og lignende

Pps. Og hvad er der nu galt med mænds bryster ??? -i min omgangskreds er der flere mænd der har større bryster end deres koner


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2012, 16:26   #7
Chas
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chass avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2010
Lokation: egedal
Alder: 44
Indlæg: 197
Styrke: 14
Chas er ny på vejen
Idéen er at værkerne sælges efterfølgende til 1300,- stk ( bl.a til sponsorerne), jeg vil gerne give det et forsøg for hvis det kan lade sig gøre giver det et pænt bidrag. For mig er det vigtigt at støtte "alternative" idéer til gode formål, da man netop tit hører om, at de fleste bidrag blvier ædt op af administration og papirnusseri.

Multe : Jeg er sikker på at mænd også gerne må være med - de kan jo også få brystkræft ;-)
Chas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2012, 19:44   #8
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Chas Se meddelelser
Idéen er at værkerne sælges efterfølgende til 1300,- stk ( bl.a til sponsorerne), jeg vil gerne give det et forsøg for hvis det kan lade sig gøre giver det et pænt bidrag. For mig er det vigtigt at støtte "alternative" idéer til gode formål, da man netop tit hører om, at de fleste bidrag blvier ædt op af administration og papirnusseri.

Multe : Jeg er sikker på at mænd også gerne må være med - de kan jo også få brystkræft ;-)

Ok, så er der jo en mulighed for et godt overskud hvis de(kan) sælges... -det havde jeg lige overset i farten, så er der jo en god grund til at støtte projektet

Og ja, vi skal være på vagt over de mange gebyrer, administration osv.



.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2012, 00:48   #9
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 18
TimeGuest er rigtig godt på vej
Mærkelig nok rammer kræft i penis og testiklerne kun mænd ... men her jo også et grundlag for at tage afstøbninger med salg for øje ...

PS: Hvis man udbygger afstøbningen med en lysdiode i toppen, kan afstøbningen sikkert bruges som vægmonteret sengelampe :-)
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2012, 21:46   #10
Chas
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chass avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2010
Lokation: egedal
Alder: 44
Indlæg: 197
Styrke: 14
Chas er ny på vejen
Det ku´ være yndigt....
Chas er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension