K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-07-2012, 16:03   #361
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Min gemal foretrækker Red bull og jordbær blandet sammen (men han vil selv blande det) og jordbær arre kan ikke huske hvad det heder med men noget mint i.

Jeg er til Menthol (men røg så også menthol) men det SKAL være krystal menthol og crasy mint er altså heller ikke så tosset ) knap så stærk som menthol, der er en tvist af et eller andet list trutti frutti agtig, Cola er lige i tiden min foretrukne afveksling, den er så dejlig blød og rund, mens mentholen er skarp, men fersken abrikos vanilje æble og Red bull havner der helt sikkert også ind i mellem. dog mest red og æble Red bull er så dejligt nemt for mig det har gemalen alt tid med sig

Og så holder jeg mentholen skarp adskilt fra de andre, har der en gang været menthol i kommer der ikke andet i, med mindre det hele har været MEGET grundigt rengjort, for mentolen er altså gennemtrængende, og hænger fast meget meget længe, så jeg har en t-model med menhol og en c med crasy mint de 2 er fast og en med farvet mundstykke med min afveksler, hvor jeg så kun fylder tanken halvt, så er der styr på det, og jeg skal ikke leve med den samme afveksler for længe *gg*

Lige som når jeg prøver en ny smag så kommer jeg ikke ret meget i, for brøds jeg mig ikke om den er der mindre spild, og for det meste slipper jeg for at rengøre

Caco kaffe chokolade osv osv i samme dur, yark absolut ikke et hit, dog sys jeg lakrids er okay som afveksler en sjælden gang i mellem, men ikke for tit og ikke for meget.

De smage jeg personligt syntes er "værst" er cola tyggegummi ol, altså de smager fint, det jeg mener er at jeg mangler det i munden, de første mange gange begynder jeg at forsøge fx at tykke tyggegummiet, eller drikke cola´en, det sys jeg er temmelig irriterende *gg*
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2012, 16:06   #362
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Abraxus Se meddelelser
Noget du kan opsummere, Helene? Tråden er 36 sider lang :/
se på side 3
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2012, 11:29   #363
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
LUM.
Har du prøvet essenser fra Urtegaarden, de er økologiske og bare gode,
prisen er ca det samme som kemi essenser,

du kan næsten få alle smag, har selv lige fået en Tuttifrutti som virkelig
smager af sommer og sol, du kan gå ind på deres hjemmeside og se
hvad de har, de har også cola.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2012, 12:09   #364
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Sjovt du nævner truttifrutti, sider med en i afvæksleren lige nu, og ærlig talt kunne den for min skyld lige så godt bestå af Red bull, de ligner hinanden, jeg sider og overvejer at proppe lidt fersken eller abrikos der i, men tror nu alligevel jeg venter til den er næsten tom *ss* hvor den er fra ved jeg ikke det er noget gemalen har købt.

Urtegaarden bruger levenrandør til nogle af hans smage men ikke alle, men det har noget med erfaring at gøre hvilke der er hvor fra
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2012, 14:40   #365
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Abraxus Se meddelelser
Noget du kan opsummere, Helene? Tråden er 36 sider lang :/
Dette er mit bedste tip....


Nu skal jeg anbefale et SUPER startsæt - jeg er jo hardcore damper, og har prøvet ALT på marked - men det her fungerer bare!!!!

http://www.pink-mule.com/NYE_CE4_VIS...4_1193361.aspx

Denne Cleromizer er genial, den holder rigtig længe - jeg køre på tredje uge på min, og den forrige holdt 5 uger. Den koster 40 kr og fåes i flere farver.

For bedste resultat kan jeg varmt anbefale at købe en kanyle med låg, hvor man kommer væsken i, og dermed lettere kan fylde væske på sin cleromizer - væsken skal ned i tomrummet, og IKKE bare hæles ned. Man stikker lige kanylen ned og fylder op til stregen.
Den koster 10 kr og kan bruges til alle. Det kan betale sig at købe nogle stykker, hvis man godt vil skifte smag osv.

http://www.pink-mule.com/FLASKER_KAN...64_872951.aspx

Dette batteri er SUPER godt - jeg har brugt det dagligt siden Januar, så holdbarheden er i top. Det føles behageligt i hånden og er er nemt at betjene. Det koster 125 kr. Og holder til ca to dages dampning inden det skal oplades igen.

Vægopladeren - eller oplader til USB, koster omkring 35-40 kr.

Væsken koster omkring 25 kr for 10 ml. Men de fleste blander selv deres væsker, og får dermed en halv liter for under 100 kr. Jeg vil tro man kan klare sig et halvt år på sin egen blanding. Der findes MASSERE af opskrifter på lige den smag man vil have.
- selv køber jeg færdig blandingerne, da jeg ikke tør have nikotin i huset sammen med ungerne.

Og der findes et hav af smagsvarianter og forskellige nikotinstyrker.
6 mg, 11 mg, 16 mg og 24 mg.

Den på 6 mg svare til en prince ULTRA LIGHT.

11 mg til en Prince light.

16 mg til en alm Prince, med lille hak op.

Og 24 mg er oppe på noget grøn cecil/kings/scotmann.

http://www.pink-mule.com/11mg/cat839364_1246177.aspx

Selv er jeg rigtig glad for lakridssmagen.

God fornøjelse og god damp!!

Og forresten - dette link er allerede sat på, men hvis nogen har misset det, så kommer det lige igen.

Her er det dampernes verden! Ingen spørgsmål er dumme, og der er rigtig mange søde mennesker der gerne vil hjælpe én godt i gang med dampningen.

Der er gode råd og videoer om hvordan man selv blander, hvordan man renser og vedligeholder sit grej, samt tests af nyt grej, smagsvarianter mm.
Og almen debat om dampning osv - vi er jo nogen der mener det er en livsstil, hehe.

http://ecig-forum.dk/vbulletin/forum.php
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2012, 21:17   #366
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Jeg troede egenligt at nikotin e-cigaretter var ulovlige i Danmark.

Men mange tak for rådet.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2012, 21:54   #367
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er forbudt at handle med nikotin i Danmark, men det er ikke ulovligt at købe det i udlandet, og det er heller ikke ulovligt at have nikotinvæske på sig, eller at ryge det....bare det ikke er købt i DK.

I udlandet er nikotinvæske et nydelsesmiddel, i Danmark anses det for at være et lægemiddel, hvorfor der er en sag kørende om netop nikotinvæske (nu på fjerde år!), om det skal være lovligt i Danmark fx at kunne købe det på apoteket. Og/eller om det må tillades i e-cigaretter.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2012, 14:35   #368
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
hej alle

Så er jeg også startet op med e-cigaret. Det er ikke en med væsker - men filtre man skifter ud. Det fungerer perfekt til mig.

Jeg har røget på den i 3 uger - og ryger nu 2-3 alm cigaretter ved siden af.
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2012, 15:04   #369
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det var da flot bmp24!!! Og velkommen i dampklubben

Hvor mange smøger røg du før??

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-07-2012, 20:51   #370
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
taaak helenekr

ca 20 - men det passer også godt med at jeg damper ca 1 filter om dagen. Har en mand der ryger meget så når han kommer hjem kommer det over mig at ta en alm. smøg.

Men syntes efterhånden at min egen "smøg" smager bedre - så det går nok over.

I dag har jeg røget 2 alm.

Hilsen til alle dampere
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension