K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-12-2012, 22:27   #1
Kalevala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2012
Indlæg: 80
Styrke: 13
Kalevala er ny på vejen
Puls på stemningen

Her er nogle ret private tanker om den (måske) kommende fleksjobreform:
Lige meget, hvor jeg vender mig i forhold til reformen, så oplever jeg at den generelle stemning er, at reform vil blive (eller allerede er blevet) vedtaget i sin oprindelige form. Kan det slet ikke tænkes, at f.eks. politikere fra den blå blok er kommet i bedre tanker efter den 30. juni, når nu også Dansk Arbejdsgiverforening har kritiseret reformforslaget i så kraftige vendinger? (Jeg har dog ingen materiale, der kunne underbygge denne højst private antagelse.) Er "kampen" (set fra vores side) virkelig allerede tabt? Det tvivler jeg selv på, men vil gerne indrømme at jeg er ret uerfaren (og måske naiv), når det drejer sig om politik. Har heller ikke tidligere fulgt tilblivelsen af en lov så tæt på. Sker det virkeligt at man indfører lovgivning, som er så uigennemtænkt i sine videre konsekvener? Har under alle omstændigheder skrevet en mail til Finn Sørensen, hvor jeg i forvejen takker ham for indsatsen i "vores sag".
Kalevala er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2012, 22:43   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej, vil du være sød at huske fremover altid oprette politiske emner under "politik og samfund" og ikke "spørgsmål om fleksjob"....
Det er ikke alle, der har lyst til at se emner om politik, og derfor bliver de placeret længere nede på forsiden....
Når webmaster ser den her tråd og din anden tråd, du også lige har oprettet her i aften (også politisk emne), flytter han dem nok derned. Webmaster har flere gange gjort folk opmærksom på at emner om reformen skal under "politik og samfund".
Bare lige til info....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2012, 23:11   #3
Kalevala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2012
Indlæg: 80
Styrke: 13
Kalevala er ny på vejen
Du har ret. Problemet er bare, at jeg ikke ved, hvordan man gør det rent teknisk, dvs. mangel på IT-kundskaber fra min side. Lad os begge håbe, at Webmaster vil flytte denne tråd under Politik hurtigst muligt.
Kalevala er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2012, 23:50   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det ville være rart hvis folk så gjorde det....

Det er ret nemt....man går ind i forum kategorier http://www.k10.dk/index_forum.php

Der kører man ned til politik og samfund og trykker på den....og så skriver man sit indlæg...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension