K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-06-2009, 14:15   #21
Azfalt
Elsker at være her på K10
 
Azfalts avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2009
Indlæg: 56
Styrke: 0
Azfalt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Permand Se meddelelser
Hej Hejdien.

Det er sort humor så slap lidt af. Og jeg tror at Razmo er kvik nok til at se det. og så kan du kalde det respekt eller hvad du ville.
Kul sort og asfalteret humor er det eneste, der er tilbage at overleve på.
Underdrivelse hæmmer forståelsen.


Når det så er nævnt, så er der plads til humor mange andre steder også.
Der er sådan som jeg læser det en del følelser oppe at vende i denne tråd, og et misforstået humoristisk indlæg er ikke videre opbyggende for den person, som læser uden at forstå humoren.

Så hvis andre vil komme med en joke eller humoristisk indlæg så kommer her et forslag: "Husk at gøre opmærksom på hvordan det skal opfattes i samme besked". Men ikke '10' beskedder senere, for der er eventuel skade allerede sket.
Azfalt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2009, 14:33   #22
Slettet bruger
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Indlæg: 57
Styrke: 16
Slettet bruger er ny på vejen
Nu er der netop ikke mange andre steder man kan give udtryk for at man er et menneske og har både lyst og følelser og humor.
Slettet bruger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2009, 15:46   #23
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har slettet nogle indlæg i denne tråd...

Sprogbruget som permand bruger er simpelthen ikke ok og det har han fået en advarsel for...

Jeg håber at sprogbruget fremover kan holdes på et højere niveau herinde på K10...og hvis man ikke mener at man kan det...ja så vil jeg kraftigt opfordre til at man finder en anden side hvor man kan gøre det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2009, 20:10   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg orker simpelthen ikke drage en mand ind i mit liv, både pga børnene, men også pga mig selv. Jeg har været gift 3 gange og haft et halv af kærester i sin tid, men jeg er på én eller anden måde mættet....jeg savner ikke et forhold, selvom jeg som sikkert kunne finde en rimelig hurtigt.

Pjuske, det kan nok ikke udelukkes at at du skal passe lidt på med nye forhold, for mange kvinder ha en tendens til at tiltrække de samme typer om og om igen, uanset om de vil det eller ej.
Jeg kan også se det på veninderne, hver gang de slipper af med én psykopat, så ryger de lige ud og finder en anden som enten udvikler sig til at være en tro kopi af den forrige, eller bliver endnu værre.....(på forskellig måde).

Det værste for et forhold er også den der mentalitet ,, hvem vil ha' sådan en som mig'' når man har den indstilling eller tanker om sig selv, så får man altså kun bundfaldet, der på et tidspunkt giver dig ret i, at du intet er værd.....det kan hurtigt blive en ond cirkel eller skruen uden ende.

Jeg tror det er vigtigt man elsker sig selv først, og gør sig klart at man som menneske er unikt på trods af sygdomme og skavanker, og at man er temmelig meget værd og absolut ikke finder sig i at nogen ikke behandler én ordenligt. Når dét er på plads, så kan man gå ud i verden og finde sin lige......

Man kan jo kun leve i et voldeligt forhold, hvis man tillader det.

Sidst redigeret af Ninja; 08-06-2009 kl. 20:18. Årsag: slåfejl
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2009, 20:14   #25
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Permand Se meddelelser
Hej Hejdien.

Det er sort humor så slap lidt af. Og jeg tror at Razmo er kvik nok til at se det. og så kan du kalde det respekt eller hvad du ville.
Åh jo... mig rører det ikke Permand, men der kan være andre der måske finder det nedgørende, som om du hentyder til, at tråden er en "skjult dating-tråd" for at pointere man er single og søgende...

Ideen med en dating-gruppe her inde, kunne da være værd at overveje, så din idé har da noget seriøst på sig, men måske den skulle have været formuleret noget mere hensigtsmæssigt

Men nogen gange er det svært at få den rette meddelelse ud... det ved jeg alt for godt
  Besvar med citat
Gammel 08-06-2009, 20:23   #26
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har aldrig opfattet K10 som et skjult datingsite. Jeg opdagde det faktisk først da Permand begyndte at skrive privat ang date (eller var det bare sex - det kan jeg ikke lige huske), men jeg takkede da pænt nej, da JEG i hvertfald ikke kan rumme dates mm. Jeg blev heller ikke forarget, måske bare overrasket.....og en lille smule øv.

Det er den eneste gang jeg har oplevet det i min tid på K10.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2009, 20:27   #27
Skovblomst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Skovblomsts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2006
Lokation: Fyn
Alder: 48
Indlæg: 114
Styrke: 18
Skovblomst er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Med den forklaring skovblomst, har du lige netop understreget min pointe, og din "lugtesans" fejler vidst ikke noget he he!

Det er bare næsten synd for mænderne ikke? ... at de er hurtige viser de er interesseret, hvor imod dem der lader som ingenting, og sjovt nok er mest interessante for jer kvinder, er dem der reelt har potentiale for at være ligeglade, playere eller bare ikke er søgende

Men det er selvfølgelig ikke ensbetydende med, at den anden gruppe er til at stole på... i de fleste tilfælde er det nok et spørgsmål om "trial and error"... nogen har undersøgt, at netdating kræver gennemsnitligt ca. 80 dates, før den rigtige rammes.... ikke for at tage modet fra nogen, men det er altså sandt

Såå... 79 r******** igennem først, før der er bingo... det er lidt træls statistik, men det KAN altså gøres på mindre

Men dating-scenen har atid været, og vil sandsynligvis altid være overfladisk og desperat... det var derfor jeg anbefalede at glemme det, finde sig selv først, og skrive med andre i samme situation... lige pludseligt er den der måske, når man mindst venter det, som det var tilfældet for mig.
Rart at vide med lugtesansen, jeg mente ellers at jeg havde en enormt dårlig lygtesans

Jeg ved ikke om det er synd for mændene (de desperate), men de kan være lige hurtigt nok ude.. Personligt foretrækker, jeg at en man lærer hinanden lidt at kende først ved nogle gode samtaler, og kan/vil en mand ikke det, så er jeg sleeet ikke interesseret
Men du har nok lidt ret i din pointe med at vi kvinder har tendensen til at falde for de ligeglade eller playere...

Hvad angår netdating så har jeg selv været der og kan kun nikke genkendene til de overfladiske og desperate, hvad også er grunden til at jeg ikke længere gider bruge min tid der, men jeg kan da også godt se, at hvis der skal 80 dates til at ramme plet, så manglede jeg en heeeel del dates endnu hehe...

Nå' for at være ærlig, så kan det godt være at jeg er lidt pessimistisk hvad angår kærligheden og den eneste ene, måske er det fordi jeg mener at jeg er blevet trådt nok på, såret eller ikke føler at jeg er "normal" nok til at opleve den.
Og som i siger herinde, så er første skridt at klare det personlige først, evt. finde sin afklaring/plads i hverdagen
Skovblomst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2009, 21:22   #28
Skovblomst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Skovblomsts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2006
Lokation: Fyn
Alder: 48
Indlæg: 114
Styrke: 18
Skovblomst er ny på vejen
Hej helenkr

Jeg vil give dig ret i at mentaliteteb med "hvem vil have en som mig" kan være mere selvdestruktiv, men for mig eget vedkommende så er jeg ret invalideret af angst, at hvis jeg fik en kæreste så skulle han være parat til at skulle undvære mig næsten hver gang det er noget som foregår uden for mine fire vægge, han skal være parat til ikke at kunne modtage besøg fra mig, han skal være klar til at rumme utallige af humørsvingninger, han skal være parat til at give mig luft når jeg har det værst og lade mig passe mig selv.. ikke noget med at sms'e eller ringe for at høre hvordan jeg har det for jeg tager ikke telefonen, bakke ud af aftaler... Den eneste type jeg lige umiddelbart kan se mig sammen med, er en som er lige så "skør" som mig

Hvad angår K10 som en datingside, så ser jeg den heldigvis heller ikke sådan, men hvis nogen alligevel skulle finde en evt. partner herinde, så har jeg så absolut heller ikke noget imod det
Skovblomst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2009, 23:45   #29
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
Hej Pjuske.

Tab ikke modet - find dig selv først...... Der er en til os alle!!! jeg har trods mine handicap gennem 10 år fået 2 børn, hus og selvfølgelig mand ( som jeg blev gift med i februar) Så det kan lykkedes, Du skal bare tro på dig selv, lær at hvile i dig selv og "accepter" dit helbred - hårdt sagt det forsvinder nok ikke sådan lever jeg mit liv !!!

Held og lykke

Og husk herinde kan du altid søge opbakning, støtte, trøst og "en skulder" at græde ved
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2009, 06:51   #30
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Pjuske

giv dig selv tid til at fordøje hvad der er sket i dit liv....det kan tage sin tid.

Når så det er gjort....så får man et andet overblik.....hvis man kan sige det på den måde....fået renset ud i dit system...og mere klar til at overskue det at skulle "tage" en ny person ind i dit liv....men tag den med ro...og se tiden stille og roligt an.

Så en skøne dag...når du mionste venter det...står han foran dig en dag...og solen skinner ...fuglene kvidrer..*S*

Razmo....Takker...og mange Dating-sider er noget skrammel alt efter hvor man dumper ind.
Den dag jeg selv er kommet helskinnet igennem Cirkus-Kommune-Modstand...så vil jeg da ikke udelukke jeg finder En-Slidt-Prins-På-Den-

Rusten-Cykel...med eller uden job...fleksjob...eller FP.....


Det der tæller i sidste ende er og blive den berømte Kemi mellem 2 personer.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
40 år som kronisk smertepatient, orker snart ikke mere.Gode råd er mere end velkomne. Roedspaetten Alt det andet 50 02-12-2011 08:07
Mon kontrollen ikke bliver mere og mere hverdag.... Zastrow Politik og Samfund 13 22-03-2011 17:52
Rundbordsmødet med (meget) mere LUM Dit og Dat 9 20-02-2009 03:02
Hvad mere kan de finde på..... GitteB Spørgsmål ang fleksjob 8 17-01-2008 22:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension