K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-06-2012, 18:58   #1
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
men gard og vudering

hejsa alle sammen

er længe siden der er ikke sket så meget nyt jeg er stadig i vente situration ved kommunen.
men jeg kom lige til at tænke på noget og håber der er en eller flere der kan hjælpe mig.
min sag er blevet genoptaget ved mit forsikring som har sendet den til arbejdsskade styrelsen for at de kan komme med ders vudering af det. jeg har jo en del følge skade af min diskus som har sat sig til nerve skade i mit centralnervesystem og det gir mig jo sener med mange ting i min krop så som svært ved at mærke når jeg skal på toilettet. mit spørgsmål er så skal de i en vudering i men grad se på alle de følger det med føre og lave en samlet mengard. eller er det kun ,selvom det også er nok diskusen de skal vuder

hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2012, 19:03   #2
Papaya
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2012
Indlæg: 176
Styrke: 12
Papaya er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
hejsa alle sammen

er længe siden der er ikke sket så meget nyt jeg er stadig i vente situration ved kommunen.
men jeg kom lige til at tænke på noget og håber der er en eller flere der kan hjælpe mig.
min sag er blevet genoptaget ved mit forsikring som har sendet den til arbejdsskade styrelsen for at de kan komme med ders vudering af det. jeg har jo en del følge skade af min diskus som har sat sig til nerve skade i mit centralnervesystem og det gir mig jo sener med mange ting i min krop så som svært ved at mærke når jeg skal på toilettet. mit spørgsmål er så skal de i en vudering i men grad se på alle de følger det med føre og lave en samlet mengard. eller er det kun ,selvom det også er nok diskusen de skal vuder

hilsen sanne mor
Læs dine forsikringsbetingelser, der er forskel mellem selskaberne.
Papaya er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2012, 12:24   #3
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Hej sanne mor. Jeg mener at de vurdere alt, også gl ting som du har fejlet, og trækker det så fra i men graden. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2012, 13:30   #4
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
sannemor...

jeg kom til skade i 2006 ,mem havde en gammel skade fra førhen...den talte ikke med ved mig..det var kun den nye -arbejdsulykke..
ps..ka kun fortælle hvad jeg oplevede v.ask..........28 procent men og 75 procent mistet erhversevne

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2012, 15:51   #5
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa og takke for svar

lige en ting mere. vuder de alle de ting som skaden medføre når man ser på den men tabel der ligger på ders side. kan man se at diskus plolaps gir så og så meget .men hvad så med alt det det medførger såden som jeg er spastisk i min højer arm af det. hovedpine ja og alle de følge skader jeg har af den polaps som efter mange år nu har ødelagt mange ting ved siden af. i kroppen bliver de skader også vudert som er kommet til efter men som polapsen er skyld i håber i forstår hvad jeg mener.
har svært ved hvorden jeg lige skal få det rigtig forklaret hvad jeg mener.
hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2012, 18:05   #6
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
hej det gjorde de ved mig...at pga jeg mangler noget af hånden og fingre,skrev de at det havde nogen følger for mig..neuropatiske smerter,ryg,skulder,hovedpine osv.osv...

så¨kommer det an på hvor gammel du er,hvor mange år du har arbejdet og hvor langtid du har til folkepension og ikke mindst om du har en uddannelse el.flere..

selvom 2 fejler det samme,er det ikke sikker ask afgørelse er det samme..

synes jeg bare lige du skal ha i baghovedet...ihvertfald ved udregning af erhversevne

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lægekonsulentens vudering jeres synspunkter søsser98 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 26-07-2012 23:29
kan en jobkunsolent tage ens flexjob bevilling fra en. og evt. kræve en ny vudering annech Spørgsmål ang fleksjob 11 04-02-2012 20:59
Smerteklenik.Vudering af Arbejdsevnen ?? slagteren Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 19-10-2010 19:32
forkert vudering af min pensionssag fønix Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 01-09-2009 20:21
Vudering af arbejdsevnen Klein Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 12-09-2007 22:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension