K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-09-2014, 16:59   #1
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Faret vild!

Det er snart meget længe siden jeg sidst har skrevet herinde. Det er desværre ikke fordi der er sket så forfærteligt meget i min sag.

Jeg er lige nu i et ressourceforløb, rammesat til at vare et år det afsluttes 31.12.14, dvs. Jeg har været i det godt og vel 9 mdr. Foranlediget af rehabiliteringsteamet, har jeg været hos en psykolog det skulle vurdere om jeg ville/kunne profitere af psykolog samtaler det kunne jeg jo sjovt nok, hvem ville ikke gerne ha' 1200 i timen) på trods af at jeg i 2012 afsluttede et 4 årigt langt psykologforløb!

Den pågældene psykolog, skrev også i rapporten at jeg skulle henvises til en grundig neurologisk undersøgelse ( på trods af at jeg går kontrol på to forskellige neorologiske afd. Pga. Epilepsi og rem søvn forstyrrelse)

Jeg henvendte mig derfor til min egen læge, fordi jeg mente at jeg nok hellere måtte bøje nakken og endnu engang mekanisk "bare gøre som det blev sagt". Men men min læge, tog sig til hovedet og klaskede sig på lårene af grin, hun mente simpelthen det var noget at det dummeste hun længe havde læst! I samarbejde, blev vi enige om at det ville være fint, at hun "nægtede" at lave en henvisning til både en neuro og psyk.

Det var rigtig fint for mig da vi aftalte det, men nu er jeg bare kommet så meget i tvivl om hvorvidt det vil skade min sag? Ender jeg nu bare i en blindgyde, endnu engang ? Lad mig høre, hvad jeres bud er.
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-09-2014, 11:00   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Din læge skal jo kun henvise ved behov.

Det behov har han/hun uddannelse, modsat kommunen. Ergo kan du jo ikke gøre noget galt!

Forhåbentlig har lægen skrevet til kommunen vedr. hvordan hun ser problemet.

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2014, 20:34   #3
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Ja hun har skrevet til kommunen, hvorfor hun ikke vil henvise mig til de undersøgelser. Jeg blev bare lidt nervøs for at det blev endnu en blindgyde, på vej gennem i systemet. Har været sygemeldt siden 06 og føler ikke jeg kommer så mange skridt frem
gøjneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension