K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-03-2014, 09:21   #11
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
"Jobcentret har pålagt mig at få en tanderklæring/overslag, som de skal have og sende videre til arbejdskadestyrelsen." citat.

De skal selvsagt betale for erklæringen.

har du ikke en fagforening?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2014, 10:18   #12
Cykeltyv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2014
Indlæg: 189
Styrke: 11
Cykeltyv er ny på vejen
Den der udleverer erklæringen afregner selv med tandlægen.
Det vil være skadevolders forsikring der udleverer erklæringen og tandlægerne kender godt erklæringerne.
Cykeltyv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2014, 23:30   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af katniseverdeen Se meddelelser
Tandlægen skal have en betaling til denne tanderklæring pga røntgen og undersøgelsen.
Dette er på cirka 600-800,-
Beløbet har jeg ikke selv til rådighed overhovedet, så nu bliver kastet lidt rundt mellem afdelinger. Nogen der ved noget om dette?
Har du snakket med din tandlæge om dette?

For det første har jeg aldrig givet så mange penge for et røntgenbillede og et overslag.

For det andet, så plejer betalingen for dette røntgenbillede, at blive opkrævet sammen med betalingen for selve behandlingen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2014, 11:08   #14
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af anette29 Se meddelelser
Det er selvfølgeligt ikke ok at chikanere eller på andre måder mobbe andre.

men med hensyn til dine "arbejdsopgaver" skal du huske at nyttejob er en "parkeringsplads" inden du finder et rigtigt job og at nyttejobs IKKE må være et "rigtigt" job ,sagt på en anden måde : du må ikke lave noget som en anden kunne få løn for.
Hej Anette.

Hvor henne ved du fra at "nyttejobs IKKE må være et "rigtigt" job" samt "du må ikke lave noget som en anden kunne få løn for" ?

Jeg mener, man ser og læser jo i medierne at flere kommuner afskaffer 'ordinære' stillinger, netop for at få plads til nyttejob.

Det fordi JC også nu vil sende mig i nyttejob, så jeg kunne godt tænke mig at læse mere om de regler/love der er derom.

Mvh Kim
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension