K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-09-2014, 00:26   #1
Novice
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-12 2013
Indlæg: 32
Blog Indlæg: 4
Styrke: 11
Novice er ny på vejen
Ingen behandling, ingen sagsbeh.

Hej alle, jeg skriver igen efter en lang pause. Jeg var med til reh.teams måde i nov.2013, blev afvist for resourceforløb, ftp, og flex, grundet afventet behandling po reh.center.
Jeg nåede at afslutte forløb på smertecenter, desværre uden hjælp til linndring af smerter.
Nu, ni mnd. efter er jeg stadig ikke kommet til behandling, p.g.a. lang ventetid.
Nu fik jeg min læge at henvise mig til en psykiater.
Diagnoser er piskesmæld og PTSD i svær grad.
Og til sidst, i alle de måneder har jeg ikke haft en sb, kun en midlertidig, som registrerede mig i systemet. Hun har lovet at jeg får en i næste måned.
Håber bare på et par trøstende/ kloge ord
Hilsen Novice
Novice er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2014, 17:31   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er svært at komme med trøstende ord...ud over at man kan håbe på at du snart bliver afklaret...

For uden den afklaring ja så kan man svæve rundt i systemet i årevis...

Er du opmærksom på om der evt er andre ting i din sag som mangler afklaring...for så kunne du jo bruge tiden nu til det..

Hvis du ikke kan få den sagsbehandler ja så klag til borgmesteren over det....

Hvis der findes en borgerrådgiver i din kommune ja så henvend dig der...

Kan din læge evt skubbe på ang den behandling du skal have eller mangler..

Uanset....så er det en rigtig grim periode når man bare sådan svæver rundt i systemet uden at vide hvad der vil ske med en...

Håber du har søgt aktindsigt og kun skriver til din kommune og ikke taler med dem i telefon...

Alt hvad de lover via telefon ja det kan du ikke regne med...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-09-2014, 22:12   #3
Novice
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-12 2013
Indlæg: 32
Blog Indlæg: 4
Styrke: 11
Novice er ny på vejen
Tak Webmaster, trøstende er i sig selv at blive hørt/ læst, så ja, jeg vil gøre mit bedste for at få toget på skinnerne igen.
Hilsen Novice
Novice er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension