K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-05-2015, 17:52   #21
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu kan jeg ikke se at det er skæld ud....det som Teletrold skrev....men det er bare yderst arrogant svaret....specielt over for en som bare vil hjælpe...

Ikke det smarteste man kan gøre når man beder om hjælp herinde...

Personligt (hvis jeg var Teletrold) ville jeg falde HELT ned og begynde at svare ordentligt til folk der gider bruge deres sparsomme tid på at hjælpe....eller forsøge på det...

Så svært er det trods alt ikke at lige læse det folk skriver....også selvom det ikke lige er det man regnede med...
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Gammel 18-05-2015, 19:05   #22
Teletrold
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2008
Lokation: jeg er fra havnen
Indlæg: 88
Styrke: 16
Teletrold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jetted Se meddelelser
Du skylder sortepigen en undskyldning!

Uanset hvor træt og frustreret man er af systemet, så giver man ikke mennesker der prøver at hjælpe en en sviner.
Øhh undskyld for hvad ?? Jeg er hverken træt eller frustreret af noget system,så hvis det er muligt for dig,så må du gerne beskrive for mig,hvordan det kan opfattes som en "sviner" at jeg beder om at holde fokus på det som tråden er startet med.
/steff
Teletrold er ikke logget ind  
Gammel 18-05-2015, 21:35   #23
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
et lille råd til dig,hvis det skulle munde ud i en ny arbejdsprøvning. og følgende er skrevet i bedste mening.........

Det er FORBUDT at forsøge at gennemfører en arbejdsprøvning på ekstra smertestillende, FORDI det som afklaringen så vil vise, bliver det som man så hænger på når afklaringen er gennemført, og det kan du jo ikke holde til i længden.

Dernæst............det er VIGTIGT at møde op i arbejdsprøvningen, om man så skal kravle afsted, og så kan man gå hjem igen når man ikke kan mere, måske allerede efter 10 min. For på den måde har de noget at måle på. det er ikke muligt at måle os, hvis vi på forhånd melder os syge. hvis du eks på forhånd har meldt dig syg mange dage, så kommer du ingen vegne, for der er ikke nok at måle din arbejdsevne på( jeg kender dig jo ikke men tænker at måske noget af årsagen til den manglende afklaring ligger her??, undskyld jeg gætter)

og det er VIGTIGT at skrive dagbog, hvordan man har det før,under og efter arbejdsprøvningen. hvad gør det ved dig mht. overskud, smerter mv.

Jeg har læst om en anden herinde som i stedet for en arbejdsprøvning, fik lavet en funktionsbeskrivelse i hjemmet, men hvordan man når dertil ved jeg ikke.

pas på dig, for ingen andre gør det
Citat:
Oprindeligt indsendt af Teletrold Se meddelelser
Jeg tror du skal holde dig til emnet i den tråd jeg har startet,og ikke begynde på at foretage sagsbehandling her

/steff
Citat:
Oprindeligt indsendt af Teletrold Se meddelelser
Læs og forstå,så går det sjældent helt galt !
/steff

Du spurgte i dit første indlæg: "hvad er det så der skal til,for at sagsbehandler stopper med at snakke om arbejdsprøvning og nu på 8. År ?"

Det spørgsmål forsøgte sortepigen at besvare, på yderst kompetent vis.

Du beder om hjælp til at komme videre, og når en anden bruger så prøver at hjælpe dig bliver du ubehagelig.

Hvis du ikke mener, at du kan bruge sortepigens svar, så synes jeg, at du skal fortælle os hvad det er du ønsker.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind  
Gammel 19-05-2015, 03:35   #24
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Sådan plejer vi bar ikke svare folk herinde ..

Måske blev hun ked af svaret - håber jeg nu ikke ..

Alle prøver kun efter bedste evne at hjælpe folk og har forskellige erfaringer ...det skønne ved k10

Forstår godt det er din tråd og du vil bli ved emnet...men det var også emnet ...nu tør folk jo ik svar mere ...
stribe er ikke logget ind  
Gammel 19-05-2015, 15:06   #25
Teletrold
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2008
Lokation: jeg er fra havnen
Indlæg: 88
Styrke: 16
Teletrold er ny på vejen
Som man kan se,hører jeg til de ressource svage(har kun haft 86 indlæg siden 2008).Da jeg er boglig svag og sent udviklet,var jeg ikke opmærksom på at fed skrift,betød at man skældte ud….. skulle åbenbart have brugt blå skrift i stedet.
Nu var jeg ellers lige ved at komme mig over det traume jeg fik,oven på den debat som har kørt i medierne over ”dyresamlekort”,og skulle ellers have været i dag terapi med min hamster,fordi den buler ud i kinderne,når den spiser. Men nu tør jeg næsten ikke gå udenfor min dør,fordi der er nogen som har alt for travlt herinde,med at fortælle at de har fået sand i tissekonen.
Jeg frygter da virkelig,at der nu bliver oprettet en hadegruppe på facebook og jeg ender i Go morgen Danmark. Jeg beder om i vil se med milde øjne i udmåling af straffen for det helt utilgivelige jeg har gjort : at bede om at man ,hvis det er muligt,holder sig til det emne,som tråden er startet med, så jeg måske kan nøjes med at sidde i gabestok nede på torvet,hver lørdag resten af året.
Er det mon en af jer,der har klaget til Netto over at have købt en bakke skrabeæg,hvor der ikke var gevinst?
Jeg henleder opmærksomheden på den åbenbare diskrepans i tråden.Det er uheldigvis en erkendelsesteoretisk kendsgerning,at det ikke er muligt hverken ved hjælp af logik eller erfarringsvidenskabelige undersøgelser,at falcificere en hvilken som helst eksistentiel påstand.
Jeg gør opmærksom på,at der kan forekomme humor (er evnen til at opfatte noget som morsomt) i ovenstående tekst.
Stor tak og respekt til de få som bidrog med noget brugbart i tråden,sjovt at det stort set er de samme hver gang,der bidrager med noget konstruktivt
Steff
Teletrold er ikke logget ind  
Gammel 19-05-2015, 15:24   #26
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Sikke noget fis at fyre at, skammer mig på dine vegne over at lukke sådan en gang gylle ud over at folk faktisk tager dit spørgsmål seriøst, hvilket du tydelig ikke selv gør.

Denne tråd er ikke værd at bruge mere tid på
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind  
Gammel 19-05-2015, 15:57   #27
Fleks10
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2012
Indlæg: 216
Styrke: 12
Fleks10 er ny på vejen
Nu har jeg læst hele tråden igennem, og får faktisk lidt ondt af dig for det fremgår hel tydeligt af din retorik, at du har brug for hjælp.

Du optræder nedladende, hånligt og arrogant. Jeg kan ikke se at folk har svaret på andet end det du selv spørger om, men selvfølgelig kan du være af en anden opfattelse. Summa summarum - så kan du pænt gøre opmærksom på, at du mente noget andet, med det spørgsmål du stillede.

Du får intet ud af den måde du udtrykker dig på - folk herinde prøver på bedste vis at hjælpe, folk der for manges vedkommende netop er i dette forum, fordi de selv er ramt på den ene eller anden måde, og dermed ikke har brug for dit sprogbrug.

Og til sidst - du er ikke nødig at kommentere mit indlæg hvis du fortsætter i samme tone som hidtil.

God dag til dig.
Fleks10 er ikke logget ind  
Gammel 19-05-2015, 16:03   #28
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Teletrold ??
stampe er ikke logget ind  
Gammel 19-05-2015, 17:02   #29
Teletrold
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2008
Lokation: jeg er fra havnen
Indlæg: 88
Styrke: 16
Teletrold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fleks10 Se meddelelser
Nu har jeg læst hele tråden igennem, og får faktisk lidt ondt af dig for det fremgår hel tydeligt af din retorik, at du har brug for hjælp.
.
Ok. Du har nu læst hele tråden igennem,og kan nu stille diagnosen,at jeg har brug for hjælp !!!! Kan du være lidt mere konkret i,hvilken hjælp jeg så har brug
Teletrold er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension