K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-04-2014, 11:01   #1
Mazino
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2008
Indlæg: 22
Styrke: 16
Mazino er ny på vejen
Praktiserende Læger i Fredericia

Hej

Jeg har lige et spørgsmål, er der nogen som ved om der er en Praktiserende Læge i Fredericia der har en GOD holding til Fibromyalgi ?

Håber i alle har haft en god påske.

Mvh Mazino
Mazino er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2014, 11:34   #2
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Stig Gerdes
Danmarksgade 11 1.tv
7000 fredericia
75933380

I mod funktionelle lidelser
Med i www.klemt.dk


Deltager aktivt i pressen, møder m.v imod jobcenternes behandling af syge borgere

Læs bla. Artikel her: http://vafo.dk/article/20130719/ARTIKLER/130719520
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2014, 12:08   #3
Mazino
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2008
Indlæg: 22
Styrke: 16
Mazino er ny på vejen
Jeg var til det stor møde, det var super godt. Stig Gerdes er en super god læge, men jeg er bange for at når man så begynder hos ham og er blevet glad for ham går han af på pension.. Så står man der igen .. Men tak :-)
Mazino er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2014, 16:17   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mazino Se meddelelser
Jeg var til det stor møde, det var super godt. Stig Gerdes er en super god læge, men jeg er bange for at når man så begynder hos ham og er blevet glad for ham går han af på pension.. Så står man der igen .. Men tak :-)
Hvis det er fordi du vil have en god læge p.g.a. en sag i kommunen, så synes jeg, at du skal vælge ham, hvis han altså har åbent for tilgang af patienter.

Fordi, at så er der da et håb om, at du lander på rette hylde inden han går på pension.

For nogle år siden gik min læge på pension og hans patienter blev automatisk overført til et par nye læger her i byen, medmindre man selv valgte en anden læge.
Jeg stod midt i min sag og forventede en snarlig afklaring, derfor valgte jeg en anden læge, som min mor havde og, som jeg tidligere har været hos når den anden havde ferie jeg var bevidst om, at han var lige så gammel som ham, der lige var gået på pension, men af hensyn til min sag i kommunen ville jeg gerne have en læge, som "jeg vidste hvor jeg havde".

Han stoppede sidste efterår, så jeg nu har fået ny læge igen, men jeg har på intet tidspunkt fortrudt, at jeg gjorde som jeg gjorde.

Når man kæmper med kommunen er det simpelthen guld værd, at have en god læge ved sin side.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2014, 12:13   #5
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 14
malofa er ny på vejen
Kristian Egersgaard er også et rigtig godt bud. Han har desværre ofte lukket for tilgang af nye patienter
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2014, 13:38   #6
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Helt klart Stig Gerdes.

Jeg syntes ikke at du skal spekulere i, at han går på pension.
Hvis du vil have de rigtige læge udtalelser med din sygdom, så er det klart ham du skal gå til.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2014, 22:46   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodrum Se meddelelser
Helt klart Stig Gerdes.

Jeg syntes ikke at du skal spekulere i, at han går på pension.
Hvis du vil have de rigtige læge udtalelser med din sygdom, så er det klart ham du skal gå til.
Også min mening.

Hvornår han går på pension må du tage som det kommer.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2014, 23:00   #8
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Jeg ville kontakte ham og afklare om der er et match, eller spørge om han kan anbefale en praktiserende læge i området.

Men jeg ville nu tage et vist forbehold mod at have en læge der var for kendt... jeg tænker, hvad sker der den dag hvor der skal skrives en lang erklæring eller andet tidskrævende ?
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2014, 08:30   #9
Teletrold
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2008
Lokation: jeg er fra havnen
Indlæg: 88
Styrke: 16
Teletrold er ny på vejen
Hey der. Jeg har været "kunde" hos både Stig Gerdes (Ca 20 år) og Kristian Egersgaard. Ca 7 år)

Min personlige holdning,som jeg vist deler med ret mange i Fredericia,er at hvis du ikke er "rigtig syg",så er Stig Gerdes nok det helt rigtige valg.
Hvis der derimod er brug for en kompetent læge,så ville jeg helt sikkert vælge Kristian Egersgaard

/ steff
Teletrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2014, 10:17   #10
Mazino
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2008
Indlæg: 22
Styrke: 16
Mazino er ny på vejen
1000 tak for jeres hjælp, jeg må jo bestemme mig til det ene eller andet :-),har været i det samme lægehus i over 30 år men der er skifte så meget ud at jeg ikke føler mig godt til pas mere. Men tak for jeres hjælp.
Mazino er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension