K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-12-2012, 13:55   #11
HvadNuLilleDu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2012
Indlæg: 115
Styrke: 13
HvadNuLilleDu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg har læst det som dig, Pip...og jo, det ER kryptisk, derfor tør jeg heller ikke lægge hoved på blokken.

Irriterende de ikke kan formulere sig lidt tydeligere.....men det er måske med fuld overlæg det netop skal være kryptisk, så kan det jo frit oversættes?!
De tør ikke skrive så alm danskere kan forstå hvad der står.
Høre dem lige den 02-01

Jeg vil gerne arbejde men da ikke hvis jeg ender med at få mindre for jeg har squ svært nok ved at leve af kontant hjælp.

måske jeg skulle sælge min kat og mine møbler og flytte i en jord hule så ham der JBO kan blive glad for sin folketings løn.
HvadNuLilleDu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2012, 14:04   #12
flexjober
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2012
Indlæg: 106
Styrke: 12
flexjober er ny på vejen
Jeg håber da meget på en 20 timers flexer ikke kan få godkendt at tage et job med mindre timer.
På den måde vil de stærkeste flexjobbere jo stjæle arbejdet fra de svageste flexjobbere og som vi alle ved vil job med få timer være sværest at få
flexjober er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2012, 14:27   #13
HvadNuLilleDu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2012
Indlæg: 115
Styrke: 13
HvadNuLilleDu er ny på vejen
nu er det ikke et flexjob men et deltid som jeg har overtalt til at tage en flexer hvis ellers det er ok for min sagsbehandler.

det er vel også bedre jeg yder lidt for samfundet end bare går hjemme og glor.
HvadNuLilleDu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2012, 14:33   #14
flexjober
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2012
Indlæg: 106
Styrke: 12
flexjober er ny på vejen
når en arbejdsgiver ønsker at tage en flex jobber så er det et flex job ikke deltid da han jo får både fordele og ulemper med og vil han tage dig som flex så tager han nok også den som er berettiget til jobbet

men som skrevet jeg ved ikke om de vil godkende det med jeg håber det inderligt ikke
flexjober er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2012, 14:46   #15
HvadNuLilleDu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2012
Indlæg: 115
Styrke: 13
HvadNuLilleDu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af flexjober Se meddelelser
når en arbejdsgiver ønsker at tage en flex jobber så er det et flex job ikke deltid da han jo får både fordele og ulemper med og vil han tage dig som flex så tager han nok også den som er berettiget til jobbet

men som skrevet jeg ved ikke om de vil godkende det med jeg håber det inderligt ikke
men da jeg har fundet jobbet og han slet ikke havde overvejet en flexer tager jeg ikke noget fra nogle jeg opsøger derimod selv stillinger jeg mener vil passe mig.

fordi man er flexer behøver man ikke være passiv og kun tage det der er slået op som flex.

I de her tider skal selv en flexer være fremme i skoene får at få noget, hvis det går ud over de svageste er det trist men det er lige så surt for mig at gå hjemme som det er for en svagere flexer.

Sidst redigeret af HvadNuLilleDu; 31-12-2012 kl. 14:47. Årsag: fejl
HvadNuLilleDu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2012, 15:13   #16
flexjober
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2012
Indlæg: 106
Styrke: 12
flexjober er ny på vejen
Hvis man vil have et flex job så er det bare som du, ujd og søge efter det der kommer intet hvis man bare sidder der hjemme og venter på kommunen gør noget.
Det kan vi hurtigt blive enig om og jeg håber da du kan overtale ham til at ansætte dig i det flex job du er blevet bevilliget med de timer du kan klare.

Min pointe er hvis nu kommunen skulle godkende dig i færre timer med det her job hvad er så til hindre for at alle stærke flex jobbere så stormer job marked for selv 2 timers job for det er jo bedre end at sidde hjemme, hvis dit bliver godkendt så bliver alle ens regler ikke?
og så ender vi ud i alle svage flexere sidder uden nogen som helst mulighed for et job måske endda at stærke tager 2-3 job så istedet for 3 svage for indhold i deres liv så sidder der en stærk og besætter 3 job
flexjober er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2012, 15:25   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Måske man skulle rette sin harme imod de myndigheder der har lavet dette rod...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2012, 15:44   #18
flexjober
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2012
Indlæg: 106
Styrke: 12
flexjober er ny på vejen
Det har du ret i men det er også sundt at se indad en gang imellem
desuden er det jo så en politisk diskution som vi jo ikke må have i denne tråd

Godt nytår
flexjober er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2012, 15:58   #19
Boras
Elsker at være her på K10
 
Borass avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2011
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 95
Styrke: 13
Boras er ny på vejen
Det er desværre min opfattelse, at hele reformen går netop ud på, at de stærkeste overlever og klarer sig bedst, på bekostning af de svageste.
På arbejdsmarkedet er der plads til alle. men hvilken plads er der at få.

En lignelse: Hvis jeg skulle have været med et tog i juledagene, ville der nok være plads til mig også.
men toget ville være så fyldt, at der kun var ståpladser tilbage.
Jeg bruger 2 krykker og er meget dårligt gående og kan ikke stå op i et tog, så jeg må lade være med at komme med.
Men der ville være plads til mig, bare ikke en plads jeg har mulighed for at benytte mig af.

Så jeg må finde alternativer, jeg kan benytte mig af for, at komme frem.

Redigeringsårsag: og ja det er rigtigt, nu har vi/jeg drejet tråden over i noget politisk, undskyld
__________________
Ledighedsydelse siden 01.08.12

Sidst redigeret af Boras; 31-12-2012 kl. 16:00.
Boras er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2012, 16:10   #20
flexjober
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2012
Indlæg: 106
Styrke: 12
flexjober er ny på vejen
Tja flertallet i Danmark (selv dem der siger de står for et socialt ligestillet samfund) har jo lagt frem at vi der er syge ikke har ret til det samme som dem, vi skal klare os af de ben de vil kaste til os.

Er man smart så sørger man for at forsikre sig i hoved og R.. i mod at blive syg, lidt på samme måde som dit eksempel med toget er man lidt smart så bestiller man plads i god tid og gør man ikke må man stå og klare sig med resterne
flexjober er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Færre får førtidspension hejhejhej Politik og Samfund 18 02-08-2013 15:31
Færre end 10 timer? frup Spørgsmål ang fleksjob 5 15-12-2011 10:58
Job færre timer end visiteret til Cillenolle Spørgsmål ang fleksjob 3 16-02-2011 20:32
Arbejde 37 timer svarende til 16-20 timer??? Cat 72 Spørgsmål ang fleksjob 1 10-12-2008 00:35
Færre førtidspensioner zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 03-07-2007 12:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension